Gata, vazut masina.
mersi mult George pentru feedback! M
Motorul pare sa nu se supraincalzeasca, temperatura apei era la 90. Cat am stat vre-o 40 min langa masina, ventilatorul din fata pornea cam o data pe minut pentru 10-15 secunde si cred ca racea motorul. Motorul suna super rotund, fara nici un fel de scartzuri si intreruperi. Ce e drept cand am ajuns eu motorul era deja cald, cu scuza ca bateria e aproape dusa si ca au tinut masina pornita sa se incarce un pic bateria. Pornea la sfarsitul primei chei, destul de tarziu dar destul de normal ca sunet.
Din pacate am ajuns pe la 10 noaptea acolo, si masina fiind intr-o zona montana nu am reusit sa o testez aproape deloc. Am mers doar la o spalatorie plina cu neoane sa pot vedea masina.
1. Interiorul este destul de ok si de ingrijit, dar nu arata la fel de bine ca cel din poze (cred ca pozele din anunt sunt de acum cativa ani).
2. Motorul suna foarte ok, dar cand este accelerat scoate un fum/abur alb. In viziunea mea era mi mult un abur, afara fiind cam un grad. Am o mica inregistrare dar nu stiu daca merge atasata aici. Pe loc urca in ture foarte repede. Doar atingand pedala fuge pana aproape de rosu. Pe drum nu am putut sa imi dau seama cat de "violenta" sau nu este acceleratia.
3. Pe spate cloncane toata, clar bucsele vor trenui schimbate si probabil si alte brate si ce mai e pe acolo...
4. La directie nu stiu. Pe loc pot sa fortez maximul si nu are nici un scartait sau chiuit. Virarea e cursiva, usoara si fara nici un zgomot. Nu stiu cum merge pe drept sau in curbe dar nu pare sa aiba probleme.
5. Cutia nu am putut sa o testez calumea, dar in treapta 1,2 si marsarriere a intrat foarte usor.
6. Ambreiajul, sincer nu stiu. Eu cunduc autoamata de 5 ani...asa ca l-am cam ars. Tipul a zis ca l-am release prea tarziu, dar a mirosit serios a ambreiaj ars doar dupa 2 schimbari de viteza. Nu stiu sigur daca e doar vina mea sau daca e si el pe duca.
Plusuri - are documentele pentru suspensia Eibach instalata in 2004. Are cartea de service cu revizii cam la fiecare 10-20k km. Are doar 113k km. Franele sunt Brembo. Eacuarea este Novitec, tot cu acte de la instalare. Nici un miros/sunet ciudat. Nu par sa fie nici un fel de scurgeri sub motor.
O chestie pe care nu am inteles-o nici cum este vopseaua. In actele de la cumpararea masinii in 1998 este trecuta ca "Braun". Am verificat culorile si am gasit 2 nuante de maro in gama alfa (maroon si dark-brown). E un fel de negru, dar in lumina soarelui ar trebui sa se vada ca un maro metalizat.
Buba pe care o vad eu este ca din fata pana in spate sunt locuri unde gasesc un verde ciudat sub acel maro. L-am gasit sub stickere, sub aripile de plastic de la roti, prin zona de stalpi de la motor, in spate sub mocheta din portbagaj, chiar si in interiorul masinii, in dreptul scaunelor din spate, direct sub plasticele de dub geam. Deci cam peste tot. Ce nu inteleg eu este daca acest verde este "galvanizarea" sau ceva protectie, sau daca masina a fost busita, totul montat pe o alta masina verde, revopsit doar la exterior si pe unde au ajuns si stantat si toate seriile pe sasiu(le-am verificat si sunt cele originale).
Am atasat si pozele cu acel verde(facute cu telefonul - not the best).
In total:
Partea mecanica si electrica par ok. Actele par ok. Verdele e o buba. Daca este doar galvanizarea in viziunea voastra atunci am sa fac un full test la Alfa service si bazat pe el vedem ce iese. Daca verdele e altceva atunci sunt semne de intrebare, desi nu pare deloc lovita, e foarte bine aliniata.
Multumesc din nou pentru ajutor
_________________
Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk2
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex: Alfa Romeo 166 2.0 TS
Ex: Alfa Romeo GTV 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo 156 1.8 TS