Pai daca ai citit ce nu ai inteles ? Masina chiar e 11/2004, chiar a avut 2.4-20V 129 kW, Ti si alte bunatati si a apartinut unui coleg de forum. Intrucat fusese o dauna totala la viata ei, tot ce a fost facelift pe ea (bot, interior complet), precum si motor + cutie si alte subansamble au fost mutate pe caroseria unei alfe mai vechi si astfel masina a continuat sa existe. Caroseria initiala a fost data la o parte, dar ei inca ii corespund actele respective, adica caracteristicile de facelift pe care le-ai constatat si tu, insa nu le-ai vazut fizic. Asta pentru ca nu mai exista pe ea, ci pe cealalta masina veche devenita noua. (care nici aia nu cred ca mai exista, probabil a fost un blestem al daunelor totale).
Cam asta rezulta in topic, sintetizat, daca aveai rabdarea sa citesti.
Ce nu mai scrie (pentru ca topicul a continuat povestea masinii devenita facelift), este ca aceasta caroserie - fosta facelift si cu motor 2.4 20V - asa cum scrie in actele ei - nu a fost taiata bucati si trimisa in Portul Constanta sub forma de balot. O mana de baieti priceputi au montat pe ea un interior de non-facelift cu tot cu bord si volan, un motor 2.4 in 10 valve cu ce mai era nevoie, un bot de non-facelift si asa mai departe pentru a putea fi scoasa pe strazi. Nu s-a montat pe ea facelift intrucat a fost mai ieftin sa fie puse acelea, desi vazand actele esti tentat sa te intrebi ce anume iti scapa. Nu insist cu aceasta parte a reinvierii unei caroserii putrede, de aia am si postat imediat cum ai deschis topicul, intuind ca alta in Romania cu situatia asta nu mai exista.
Ulterior, daca inca mai esti curios, masina a fost pe la un musulman de pe Iuliu Maniu daca mai retin bine, stiu ca l-am vizitat o data prin 2011 cand a faramat motorul ala 2.4 - 10V. A fost carpita cum s-a putut si apoi a ajuns pe la un sarac din zona Academiei de Politie, ala a terminat-o de tot. S-a mai tarait pana printr-o comuna din Calarasi la un nene ce lucra zidar, i-am dat si lu' ala un kit de ECU / immo si tot pachetul ca nu putea sa scape de ea. La cateva luni era pe la Titu la niste tarushi care au distrus deja al treilea motor, la 500 de euro cat au platit pe ea nici nu puteai sa ai pretentii, dar asta e alta discutie. Pe astia i-am scapat, trebuia sa le dau un motor dar au reusit sa o vanda si iar a ajuns la Capitala.
Daca vrei sa afli mai multe despre ea, eu zic sa o postezi pe facebook. Cel putin 20 de "maini" prin care a trecut in ultimii ani o vor recunoaste si iti vor confirma ce lucru de masina ti-ai tras.