Revin cu amanunte mai concrete dupa deja 5000 km facuti cu Didona (sau Serafina..... nush inca).
Masina este senzationala, de la finisajele interiorului pana la designul caroseriei. Dar asta stiati deja. Nu iti trebuie mult timp sa te indragostesti de ea.
Totusi.... masina nu este atat de incapatoare precum pare, spatiul interior este destul de mic, accesul obietelor voluminoase in portbagaj se face destul de dificil, dupa nici 1000 km deja faimosul zgomot al parbrizului a inceput sa-si faca simtita prezenta si aici, iarasi pe la 3000 km a crapat parbrizul in timpul mersului...... sigur, fara ajutorul nici unei pietre sau cine stie ce musca. Pe la vreo 4k km s-a ars un bec ce lumina numarul de inmatriculare pe spate. Chestii de la care nu te astepti de la o masina noua.
Prima mie de kilometrii masina n-a vazut mai mult de 2300rpm, apoi de la 1500 si pana acum m-am limitat la 3000rpm. Dar credeti-ma, pentru o masina de greutatea casei lui Becali, cu vechiul deja motor de 1,9jtd se misca fenomenal. Exista totusi senzatia ca te afli intr-o masina grea, inertia se simte din plin, dar suspensiile isi fac treaba extraordinar de bine. Este un compromis excelent intre confort si sportivitate. De consum nu va povestesc, se invarte undeva pe 8,5%.
totusi nici pana acum nu am reusit sa dibuiesc sistemul blue&me, probabil un soft prost, nu pot sa-mi dau seama , inca imi apare mesajul de english language unavailable.
Per total insa, o masina de nota 10, nu este masina mare, spatioasa, greoaie pe care toti am blamat-o dupa specificatiile tehnice, nu este un mondeo killer, dar nici nu trebuie........ mai bine.
O poza dupa cateva mii de km de autostrada europeana: no speed limit
_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]
http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;