tomi_alfa Quote:
georgeg Quote:
In unele cazuri, cutia automata ajuta mai mult decat strica placerea condusului. Incercati, fara sa blamati, o cutie automata pe un bmw, orice seria 3-5 incepand de la e90 incoace si veti vedea ca o masina banala, cu motor normal de 170-190 cai se misca foarte bine, tocmai din cauza cutiei. La fel si la Giulia, meritul pentru dinamica masinii eu il atribui in mare parte si cutiei zf8 care este rapida cat si cand trebuie, dar si economica cand acest lucru se cere.
Da, incercat X5 40d din 2011 si 520d F10. Neinteresante, "nehotarate" in schimbat treptele in anumite situatii si ba chiar incurca. Si situatiile de genul se intampla in oras: te apropii de o trecere de pietoni, e in treapta 3, franezi usor si te astepti sa mentina 3, ca nu variezi mult viteza (55-50 km/h) nu, ea schimba 2, pietonul a trecut deja, incepi sa accelerezi, iar trece in 3 sau la semafor: il vezi rosu, te apropii si intre timp se face verde. Ii da cu minus in ce treapta sa fie. Sau mai rau, urci un deal si vrei sa stai la o anumita viteza din cauza aluia din fata si ea tot schimba cand in sus cand in jos. Si chiar au latenta in "gandire", pentru ca ele se bazeaza pe senzori care pana primesc-trmit si proceseaza semnalul, dureaza, insa eu ca om, vad din timp ce se (va) intampla in fata masinii si deja stiu ce voi face in urmatoarele secunde, daca intr-adevar e nevoie sa schimb sau nu.
nu e chiar asa. cu cat apesi mai tare acceleratia cu atat cupleaza intro treapta mai mica. plus ca ai vreo 1000 de moduri de selectat pt condus unde cutia schimba mereu altfel. ba cand conduci pe orice omd automat si tu daca retrogradezi din padele, cutia retrogradeaza.
da, in situatia spusa de tine in ultima, fraza cutia nu poate anticipa.... nu e om totusi
adriand78 Quote:
Si ca sa fiu si ontopic, eu nu am avut ocazia sa conduc Giulia, insa am vazut-o live. Clar, trebuie sa ii dau dreptate lui Toshy si cred ca toti suntem pe acolo, la partea cu design-ul...adica visam sa rupa gura targului cu cat de frumoasa si aratoasa este dar nah, nu le-a iesit. Pe de o parte chiar inteleg ca ei trebuiau sa faca o masina care sa se vanda, sa fie cat de cat pe gustul publicului larg, asa cum zicea si Ege, nu s-a dorit nicio clipa vreo revolutie de design. Ce folos ca 156 si 159 au fost peste orice masina la vremea lor si in clasa lor, daca nu au reusit sa creasca vanzarile, sa ii faca pe oameni sa cumpere mai multe exemplare.
Masina asta s-a dorit un prim pas, un compromis intre foarte multe chestii ( bani, timp, design, pretentii, vise, etc) si trebuie privita si acceptata ca atare.
Iar daca maine mi-as permite macar varianta de 150 cp sau 200 cp benzina, automata, as face achizitia fara clipesc
eu nu inteleg fazele astea... nu sa dorit frumoasa ca 159, 156. nu revolutie in design. dc? daca o masina e frumoasa ea nu mai devine atractiva pt publicul larg? wtf? cred ca toti designerii vor sa aiba cele mai fumoase masini! normal ca masinile alea sa fie si functionale, fiabile, utile samd. cred ca giulia sa vrut si frumoasa. mai ales sa mentina spiritul alfa.... doar ca de data asta poate nu prea a iesit. overall inca e o masina frumoasa.
cum spuneam si in alte posturi. la ora actuala in clasa ei giulia si cu c class sunt puncte de referinta. cu un design frumos, fluid, futurist si fix ce trebuie. nu sunt la ani lumina dar asta e...
daca c class ul avea bordul ala mai omenesc sincer o clasam peste giulia. dar in situatia de fata cred ca giulia are un mic avans.
cum bmw ul vinde motorul de 1.6 diesel cred ca cel mai bine din toata gama asa cred ca si alfa aducea un plus la vanzari cu ceva motoare mai pe buzunarul tuturor. degeaba ai tu 6500 de cai pe varianta de varf daca grosul vanzarilor este motorul de 0.9 partzait si cu 3 martoage moarte
vorba cuiva. tot omul vrea iphone 7 dar cat mai ieftin. daca se poate cu 6GB cat sa ruleze ios ul si sa aibe loc de 4-5 poze pana ajunge acasa sa le downloadeze.