It is currently 03 Feb 2025, 16:58

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 162 63 64 65 6672 Next
Author Message
PostPosted: 24 Oct 2016, 17:51 
Offline

Joined: 05 Aug 2016, 17:30
Posts: 1
Car: 159
Salutare !

Imi puteti recomanda un service/mecanic pentru Alfa 159 in Radauti, Suceava ?

Multumesc !


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2016, 00:00 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2013, 02:11
Posts: 17
Car: AR 159 Jtdm 16v
Location: Cluj Napoca
Salut,

Imi apare pe bord warning-ul Pre Heating Glow Plugs not available si lampa, avand un drum la mecanic sa schimb bratele pe fata si arcurile spate ,mi-a pus testerul si zicea ca ar fi de la ''releu'' si e sporadica, am masurat rezistenta pe bujii(intre varful bujiei si masa de la borna bateriei) nu trece de 10 ohmi deci nu ar fi duse. La rece apare tot timpul warnig-ul dar la cald apare cateodata...Cam care ar fi concluzia?


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2016, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 21 Nov 2016, 14:42
Posts: 11
Car: Alfa Romeo 159 SW
Location: Timisoara
Salutare,

Sunt nou pe acest forum si la fel de nou proprietar de Alfa Romeo (159, 1.9JTDM 150CP). Din pacate a venit frigul si bateria fiind foarte veche a cedat, am schimbat bateria sambata dimineata, toate bune si frumoase pana am mers cu ea la service sa verific incarcarea pentru a primii garantia. Cu motorul la relanti, faza scurta pornita si incalzirea la fel, aveam 11V incarcarea, cand turam motorul, incarcarea ajungea undeva la 13,7V.
De cand am cumparat masina nu am avut problem cu incarcarea si martorul din bord nu s-a aprins niciodata. De la montarea bateriei pana la verificarea incarcarii la service au trecut doua zile, in care am circulat cu masina in jur de 50km fara probleme. Bateria cu motorul oprit era in parametrii normali, (cel putin asta mi-a zis electricianul care a efectuat masurarea).

Ma poate ajuta cineva cu un raspuns? De ce incarca asa putin ?

_________________
"Every time I see an Alfa Romeo pass by , I lift my hat." - Henry Ford


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2016, 15:50 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Ar fi bine de verificat legaturile electrice la cablul gros de la alternator in ambele capete cit si masa alternatorului.
Probabil regulatorul de la alternator sau chiar o perie sa fie defectul.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2016, 14:49 
Offline
User avatar

Joined: 21 Nov 2016, 14:42
Posts: 11
Car: Alfa Romeo 159 SW
Location: Timisoara
Arkham Quote:
Salutare,

Sunt nou pe acest forum si la fel de nou proprietar de Alfa Romeo (159, 1.9JTDM 150CP). Din pacate a venit frigul si bateria fiind foarte veche a cedat, am schimbat bateria sambata dimineata, toate bune si frumoase pana am mers cu ea la service sa verific incarcarea pentru a primii garantia. Cu motorul la relanti, faza scurta pornita si incalzirea la fel, aveam 11V incarcarea, cand turam motorul, incarcarea ajungea undeva la 13,7V.
De cand am cumparat masina nu am avut problem cu incarcarea si martorul din bord nu s-a aprins niciodata. De la montarea bateriei pana la verificarea incarcarii la service au trecut doua zile, in care am circulat cu masina in jur de 50km fara probleme. Bateria cu motorul oprit era in parametrii normali, (cel putin asta mi-a zis electricianul care a efectuat masurarea).

Ma poate ajuta cineva cu un raspuns? De ce incarca asa putin ?

Ok, am rezolvat problema, a fost un prostovan electricianul care a masurat incarcarea. Am imprumutat un multimetru, si am masurat incarcarea acasa era ok tot, (14.01V). Am fost la alt service ca sa ma asigur de asta, electricianul a verificat toate cablurile, si alternatorul, totul e ok. Am obtinut si garantia pe baterie intr-un final...

_________________
"Every time I see an Alfa Romeo pass by , I lift my hat." - Henry Ford


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2016, 18:58 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2016, 21:09
Posts: 61
Car: AR 159 2.4 Jtdm
Location: Timisoara
Salut, am o problema cu senzorii de parcare si am vazut pe forum ca persista si la altii ,problema e ca nu gasesc rezolvarea din ceea ce am gasit.. De cateva zile nu mai functioneaza si apare in bord parking assist not availlable.(aproximativ) . Problema e ca nu m.ar deranja asa mult,dar nu se aprinde nici becul de mars.arriere, am verificat si schimbat sonda de pe cutie, sigurantele de pe toate 3 panouri, firele din haion, schimbat becurile si toata placile cu becuri intre ele. Nu reusesc sa.i dau de capac. Aveti vreo idee ? ceva ? .


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2016, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jan 2012, 14:22
Posts: 207
Car: alfa romeo 159
Location: botosani
Salut băieți! O problema am cu pornirea.
Când încerc sa pornesc, urca turația normal, mașina încearcă sa pornească, nu poate și se oprește de tot motorul. Apoi ca sa pornesc trebuie sa țin apăsat pe buton, face aceeași chestie încearcă sa pornească și da sa se oprească și cu butonul apăsat o ia pana la urma.
-În mers mașina nu face nicio problemă.
-am schimbat ieri fulia și cureaua pt ca s a stricat fulia și mi-a stricat și cureaua. Filtrele, uleiul și termostatul.
Am mers la electrician și după ce mi-a verificat instalația mi-a zis ca i-a dat o eroare la senzorul de la axul cu came și o eroare la un senzor de temperatura ulei parca..

Ceva păreri va rog?


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2016, 20:38 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
Ai facut distributia recent?

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2016, 21:55 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jan 2012, 14:22
Posts: 207
Car: alfa romeo 159
Location: botosani
VladimirG Quote:
Ai facut distributia recent?
Acum 45 000 km , și nu a făcut probleme pana acum.


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 12:40 
Offline

Joined: 05 Oct 2016, 15:27
Posts: 19
Car: A.R. 159 2.0 JTDM
Location: Bucharest
Salut,

De vreo saptamana, ma mai trezesc cu miros de gaze in masina, in special dimineata, cand motorul e rece dar nu miroase pentru foarte mult timp.
M-am uitat pe la motor sa vad daca fumega pe undeva dar nimic, desfacut capacul la motor si uitat in zona egr si epurator dar tot nu am sesizat nimic, m-am uitat si pe la turbina sa vad daca sufla cumva pe acolo dar nimic.
Chestia asta s-a intamplat pe accelerare si de fiecare data eram in trafic intens.
Nu miroase in fiecare zi decat ocazional, pe mine nu ma deranjeaza dar daca e de la masina mea si nu de la alti participanti in trafic, vreau sa o rezolv mai ales ca am un baitel de 3 ani care merge cu mine zilnic.
Ceva idei...
Multumesc


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
Eu am avut problema asta in momentul in care aveam un prezon rupt in chiuloasa, dar se manifesta si zgomotos la accelerare

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 13:28 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 316
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Si eu am avut problema...prezon rupt la galeria de evacuare. Ocazional, cand stateam pe loc intra miros de gaze in masina. Facea si un suierat specific la acceleratie.

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 14:41 
Offline

Joined: 05 Oct 2016, 15:27
Posts: 19
Car: A.R. 159 2.0 JTDM
Location: Bucharest
Daca stau sa ma gandesc, la relanti, pana se incalzete motorul se aude un zgomot ca si cand ar intra abs-ul (nu este bataie de volanta) nu dispare la actionarea ambreiajului...


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 14:47 
Offline

Joined: 05 Oct 2016, 15:27
Posts: 19
Car: A.R. 159 2.0 JTDM
Location: Bucharest
la mine, galeria de evacuare este in fata (nu stiu cum este la 2.4 ca nu am avut ocazia sa vad unul) si am verificat sa vad daca este afumata, am folosit si o oglinda telescopica si nu am vazut nimic nici scurgeri de ulei care sa zici ca pica pe galerie plus ca am avur ceva scurgeri pe la pompa de vacuum dar am schimbat garnitura si e uscat si curat acum.


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 15:22 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
La 1.9 am avut problema asta
La 2.4 inca nu am avut probleme :)

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2016, 21:45 
Offline

Joined: 07 Dec 2016, 17:08
Posts: 4
Car: Megane RS CUP
Salut, trebuie sa schimb pivotii fata si bucsile, dar din cate am inteles nu se poate, si trebuie sa dau de la 700 la 1000RON pe un brat(inferior). Exista alte optiuni mai ok? Este adevarat ca nu se pot schimba separat sau cei care spun asta nu stiu despre ce este vorba? Stiti cumva daca exista si brate la un pret mai bun? Daca da, se merita? Mersi!


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2016, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Cu scaderea temperaturii externe,la prima pornire dimineata,alfuta mea da condens pe evacuare,ale voastre cum se comporta?e ceva anormal la mine,sau???este acel tip de fum ca si atunci cand isi face regenerarea si mirosul aproximativ la fel,eu zic ca este condens si nu fum..
Fenomenul se prezinta doar cateva minute,pana intra putin in temperatura motorul..ceva pareri

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2016, 02:25 
Offline
User avatar

Joined: 30 Sep 2016, 14:22
Posts: 131
Car: 159 2.4 JTDM Q4
Location: Bucharest
salut, la rece, masina mea "scartaie din toate incheieturile" sau sa nu exagerez, aud scartaieturi pe care in mod normal, nu le auzeam.
Odata cu incalzirea motorului, parca nici astea nu se mai aud.

A mai intalnit cineva astfel de chestii dubioase ?


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2016, 02:48 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
PanaitAndreiF Quote:
Salut, trebuie sa schimb pivotii fata si bucsile, dar din cate am inteles nu se poate, si trebuie sa dau de la 700 la 1000RON pe un brat(inferior). Exista alte optiuni mai ok? Este adevarat ca nu se pot schimba separat sau cei care spun asta nu stiu despre ce este vorba? Stiti cumva daca exista si brate la un pret mai bun? Daca da, se merita? Mersi!
Pivotii nu se schimba separat, sunt capsati pe brat, se recomanda inlocuirea bratului intreg.
piticu74 Quote:
Cu scaderea temperaturii externe,la prima pornire dimineata,alfuta mea da condens pe evacuare,ale voastre cum se comporta?e ceva anormal la mine,sau???este acel tip de fum ca si atunci cand isi face regenerarea si mirosul aproximativ la fel,eu zic ca este condens si nu fum..
Fenomenul se prezinta doar cateva minute,pana intra putin in temperatura motorul..ceva pareri
Condens in primele minute dupa pornirea motorului apare la toate masinile, cel putin asta vad in trafic zi de zi ;) eu zic ca e normal.
nvybvl Quote:
salut, la rece, masina mea "scartaie din toate incheieturile" sau sa nu exagerez, aud scartaieturi pe care in mod normal, nu le auzeam.
Odata cu incalzirea motorului, parca nici astea nu se mai aud.

A mai intalnit cineva astfel de chestii dubioase ?
De unde vin "scartaiturile"? Din compartimentul motor? S-ar putea sa ai role de la distributie/accesorii care sa necesite schimbare, poate sunt pe sfarsitul vietii, ai grija cu astea. ai istoric la masina? vezi cand a fost facuta distributia, daca a fost facuta...

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2016, 02:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
PanaitAndreiF Quote:
Salut, trebuie sa schimb pivotii fata si bucsile, dar din cate am inteles nu se poate, si trebuie sa dau de la 700 la 1000RON pe un brat(inferior). Exista alte optiuni mai ok? Este adevarat ca nu se pot schimba separat sau cei care spun asta nu stiu despre ce este vorba? Stiti cumva daca exista si brate la un pret mai bun? Daca da, se merita? Mersi!
Pivotii nu se schimba separat, sunt capsati pe brat, se recomanda inlocuirea bratului intreg.
piticu74 Quote:
Cu scaderea temperaturii externe,la prima pornire dimineata,alfuta mea da condens pe evacuare,ale voastre cum se comporta?e ceva anormal la mine,sau???este acel tip de fum ca si atunci cand isi face regenerarea si mirosul aproximativ la fel,eu zic ca este condens si nu fum..
Fenomenul se prezinta doar cateva minute,pana intra putin in temperatura motorul..ceva pareri
Condens in primele minute dupa pornirea motorului apare la toate masinile, cel putin asta vad in trafic zi de zi ;) eu zic ca e normal.
nvybvl Quote:
salut, la rece, masina mea "scartaie din toate incheieturile" sau sa nu exagerez, aud scartaieturi pe care in mod normal, nu le auzeam.
Odata cu incalzirea motorului, parca nici astea nu se mai aud.

A mai intalnit cineva astfel de chestii dubioase ?
De unde vin "scartaiturile"? Din compartimentul motor? S-ar putea sa ai role de la distributie/accesorii care sa necesite schimbare, poate sunt pe sfarsitul vietii, ai grija cu astea. ai istoric la masina? vezi cand a fost facuta distributia, daca a fost facuta...

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2016, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Mersi de raspuns :peace:

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2016, 16:29 
Offline

Joined: 05 Oct 2016, 15:27
Posts: 19
Car: A.R. 159 2.0 JTDM
Location: Bucharest
Salut,

Si a mea scoate condens si cu un miros ciudat, e ceva normal, dispare cand incepe temperatura motorului sa creasca.
La fel se comporta si inainte de a scoate dpf-ul :)


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2016, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
stochimoflaus Quote:
Salut,

Si a mea scoate condens si cu un miros ciudat, e ceva normal, dispare cand incepe temperatura motorului sa creasca.
La fel se comporta si inainte de a scoate dpf-ul :)
:cheers:

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2017, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Salutare,postez aici ca este mai vizibil decat pe topicul meu,scriam undeva pe aici ca am o problema cu incalzirea,in mare se prezenta cam asa...daca vroiam sa dau mai caldut,trebuia sa dau caldura la maxim sa bage cald,cum umblam la temperatura,sarea pe aer rece,chiar daca era pusa pe 24,25de gr...daca porneam motorul cu temp setata pe 24,25 baga normal,cum umblam la rotita de temp si miscam de 1 grad,2 grade etc,cum sarea pe rece...in mare,mergea ori cald max,ori rece..
Am tot citit pe ici-colo si multi ziceau ca-s contactele de la ventilatorul acela mic din blocul de comenzi,azi am zis sa-i dau o geana ca ma dispera cu vremea asta...si ce credeti ca am gasit..atasez si o poza,poate este de folos la careva,o zi buna.


Attachments:
IMG_20170114_134041.jpg
IMG_20170114_134041.jpg [ 209.96 KiB | Viewed 3313 times ]

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205
Top
   
PostPosted: 15 Jan 2017, 01:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
piticu74 Quote:
...si ce credeti ca am gasit...
Neshte integrate pe un macrameu?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 162 63 64 65 6672 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited