ALXege Quote:
Toshy: crezi ca poti sa articulezi si tu un post cu macar 20 cuvinte ontopic si sa-mi repeti care-s motivele pentru nu-ti place tie Giulia? (fara sa ma mai trimiti in spate sa-mi fac temele.. da eventual cu quote daca lenea e mare).
Pot sa inteleg ca nu-ti place Giulia, vreau doar sa inteleg de ce! Facand o paralela, ciudat este ca pot sa inteleg de ce nu-i place nici lui Bratu, daca ar veni cu niste argumente pertinente, nu cu glume de 2 lei!
PS: nu ca tu ai fost pana acum tare departe, chiar ma inteba cineva in privat daca tu cumva esti Bratu
Nu, sunt mult mai gras decat Bratu si tatuajele mele nu sunt kitchioase
De unde vrei sa incep?
In primul rand nu imi place cum este desenata masina. De la o Alfa eu ma astept sa se uite lumea pe strada dupa ea pentru ca e frumoasa, nu doar pentru ca este rosie, iar Ramaciotti si Tencone (apropo, cred ca e singurul designer de top care nu e in stare sa-si
aleaga un costum) se vede ca nu sunt niste designeri prea buni, la Pininfarina si Bertone aveau pe cineva care sa ii indrume. Raportul dash-to-axle este extrem de mare pentru o masina din clasa ei si o face dizgratioasa, chiar daca au incercat sa rezolve asta din praguri, are al treilea geam lateral, are busonul de alimentare pus pe partea care nu trebuie, linia de caracter este mult prea generica, spatele este un amalgam de stiluri si ii lipseste linia clasica a lunetelor de Alfa, nu pastreaza identitatea de marca in linia farurilor, si mutle alte lucruri mici care sunt extrem de enervante. La interior este cam acelasi lucru, scaunele foarte subtiri dau impresia de interior ieftin, tema celor trei ventilatii/cadrane rotunde a disparut, paleta de culori este extrem de limitata si prost aleasa, la fel ca si la exterior are extrem de multe elemente generice adoptate doar de dragul packaging-ului... sunt asa de multe lucruri pe care le-as putea spune, dar ma enervez cand ma gandesc la ele, de asta sunt si un pic incoerent. Despre partea tehnica pot sa iti spun la fel de multe, incepand de la faptul ca adopta solutii care s-au dovedit niste esecuri pentru alte firme cu mult mai multa experienta (modulul de franare, motoare diesel cu stroke foarte mare etc).
Masina asta trebuia sa fie speciala, nu ceva de duzina... Daca nu aveam asteptari de la Alfa, ma multumeam ca restul turmei...
Poti sa spui tu ce vrei, dar Giulia nu se compara cu 75, 156 sau 159 (daca le luam la momentul lansarii), este o masina fada care si-a pierdut identitatea. Faptul ca exista un halo ca QV-ul este irelevant in afara forumului asta si a celor cativa pusti care au postere cu masini pe pereti - cred ca acum e cu pozele in telefon, dar imbatranesc eu.
Da, nici concurenta nu este mai stralucita, dar credeam ca aici vorbim despre masina in sine, nu cum se pozitioneaza printre alte masini generice.
Ma rog...