Hathazy Quote:
... cum stau rotile din fata, sa nu fie inclinate spre interior...
Cred ca vroiai sa spui cele spate, unde sunt o gramada de bucse (parca 16 in total?) ce iti pot da multe batai de cap incercand sa le schimbi. Unii opteaza pentru poliuretan cand le vine vremea ca sa scape de probleme pentru multa vreme.
Suspensia fata e un double-wishbone unde inafara de bucse uzate, ce se lasa cu schimbat de brate (ca pivotii parca sunt capsati la la 47/56/GT), nu e prea multa filozofie.
In afara de astea, verifici ce se verifica la orice masina SH: sa fie dreapta, sa nu fi avut incidente majore, gradul si modul de uzura al cauciucurilor (care poate dezvalui diverse aspecte problematice la aliniamentul masinii), electricele sa mearga, orice istoric poti obtine de la fostul proprietar e binevenit (ce s-a schimbat, ce s-a reparat, etc... nu tre sa crezi orbeste, dar e bine de stiut), actele sa nu fie suspecte, urc-o pe o rampa si verifica de rugina sa nu fie chestii grave. Daca e baiat de comitet poate iti spune si ce nu functioneaza sau e stricat, necesita reparatie, ca sa sti cam ce ai de investit, pe langa mentenanta de a zis-o colegul. E si un motiv sa mai negociezi pretul.
In mare, mecla, atitudinea si vorba vanzatorului pot spune multe despre cum a fost folosita/ingrijita masina. Dupa modelul "cum ii turcu si pistolul".
Offtopic: poate facem din topicul asta unul in genul celorlalte modele: "sfaturi achizitie 166"... ii schimbam si titlul, daca autorul e de acord. Poate ajuta si pe altii de cauta sa achizitioneze un 66