Nu stiu daca la toate modelele exista si senzorul de prezenta apa in motorina (e infiletat in zona de jos a filtrului) pentru ca acesta poate pune cateva probleme.
-mufa senzorului e foarte "indarjita", se lasa foarte greu desfacuta. Daca nu reusesti sa desfaci mufa, cealalta varianta e sa desfaci toata armatura de fixare a filtrului pe panoul ignifug, sunt de desfacut doua piulite, ai nevoie de o cheie de 13. Astfel poti scoate tot asamblul mai la vedere sa poti lucra mai usor.
-atentie mare cum trageti de acel senzor ca e din plastic si se rupe usor. La fel atentie mare la infiletarea lui in capatul fultrului pentru ca se rupe la fel de usor cand il infiletezi. Eu stiu asta din proprie experienta pentru ca am reusit sa il rup si acum circul cu el lipit cu Picatura
-amorsarea se face prin punerea contactului asa cum s-a spus mai sus. Amorsarea poate fi ajutata prin apasarea valvei cu bila, ce se afla pe armatura de montare a filtrului. E la vedere deasupra.
- nu intra in panica daca dupa 4-5 incercari de amorsare masina tot nu porneste. Mai incearca de 5 ori si pana la urma porneste. La incercarile ratate de pornire pot apare unele erori in bord dar, din nou, nu te panica. Mie mi-a aparut inclusiv eroare de VDC (dracu stie de ce!!) dar nu ramane permanent.
Nu este nevoie de nici o cheie sau alta scula speciala(eventual o cheie de 13), totul se strange foarte usor la mana. Pozitia e de tot...
dar... SUCCESURI. ;
)