George, menirea filtrului este sa filtreze fizic toate particulele, arse, nearse, you name it. Oricum, raman la parerea ca problema dpf are o rezolvare cel putin discutabila la Alfa 159. Nu sariti cu teoriile despre orasul nepotrivit, regimul de exploatare, vina soferului, etc, ma limitez sa spun ca avem exemple constructive mult mai viabile la alti producatori unde chestiunile pe care le discutam noi sunt pur si simplu ridicole, respectand fix aceleasi conditii de mediu, oras, etc etc. Pentru mine povestea cu regenerarile devenise un cosmar, nu mai eram atent la altceva, a regenerat, nu a regenerat, cu interval trimestrial de schimb ulei, etc. Si stati linistiti ca si in Italia e la fel, am citit pe indelete forumul Alfa159ownersclub cu zeci de cazuri similare.
Ca sa ne destindem putin, era pe acolo un italian foarte haios, isi imagina urmatorul scenariu: Fortat ca orice alfist cunoscator al manualului de bune practici sa scoata Alfa la plimbare pe autostrada in weekend, ca pe un catel, intr-o Duminica ar putea fi oprit de Polizia autostradale pentru exces de viteza. Replica omului, la indemana: Bai, ati innebunit cu totul? Sunt in plin proces de regenerare, lasati-ma dracu' cu prostiile voastre ca sunt nervos, acum trebuie sa o iau de la capat !!!!!!
Mitul regenerarii la alfisti, de la izvoare pana la contemporani , si zau ca nu are nicio legatura cu pasarea Phoenix
_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS