In primul rand felicitari pentru potenta psihica, fizica si financiara in realizarea acestui rebuild, sper ca de acum incolo sa-ti aduca numai zambete si zero probleme !
Radu_andry90 Quote:
Costul nu a fost deloc mic, lista pieselor fiind urmatoarea:
Cu un usor derapaj offtopic, nu pot sa nu remarc o chestie: ca ai dat pe masina mult pentru unii sau putin pentru altii, e irelevant, ti-ai asumat, ai spus loterie, e ok, nimic de comentat.
Din ce vad, ai investit pana acum 1.450 Euro si mai urmeaza 550, un total de 2.000 Euro - doar pentru ca masina sa poata fi utilizata. Iarasi nimic de comentat, ai prevazut si ti-ai asumat din capul locului o atare posibilitate, cinste tie !
Dar, dincolo de felicitarile pentru tine, voiam sa subliniez aspectul pentru acea categorie de marlani care s-au inscris acum 2 minute pe forum si primul lor post este intrebarea daca se incadreaza cu 4500 la un 939 inscris, cu unic proprietar, full extra si cu taxa platita, eventual produs in ultimul an de fabricatie al seriei si in care sa nu bage un cent, ba chiar sa-i mai ramana si pentru cheltuielile de inscriere...
Uite ca nu se poate !
Si cand mai aud - culmea nesimtirii unora - ca au facut dom'le drum pana nu stiu unde (negociand in prealabil pretul, oricum ridicol de mic inca din start) si, ajunsi acolo, au gasit masina cu urme de criblura pe bara / capota sau nush ce zgarietura... imi vine sa ma las si de forumeala si de tot.
Daca romanu' atata cash are si de cash-ul ala tre' sa ia o Alfa SH, dar care sa arate ca una expusa in showroom... no comment.
Personal, speram sa mai citeasca si pataniile de genul alei tale, de aceea am punctat aspectul.
Peste foarte multi ani, cand voi vinde urmatoarea Alfa, voi mentiona la finele anuntului ca ofer si o masa gratis pentru clientii care vin cu bani putini si ficsi.
Revenind, succes in continuarea povestii Brerei tale !