It is currently 02 Dec 2024, 10:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 05 Apr 2012, 14:31 
Offline

Joined: 11 Mar 2012, 16:37
Posts: 2
Car: alfa romeo gt
Location: Slatina
Sa stapanesti sanatos masina foarte frumoasa si eu am patit exact ca tine cu bataia sa dovedit a fii prezoanele care trebuiesc stranse asta in cazul in care nu face decat la plecare si la franare si foarte rar sper sa te ajute cu ceva :) :wink:


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2014, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
De ceva vreme Gagica a cedat nervos in urma unui exces de viteza. Pentru cei care nu au urmarit tipicul pe Fb
Problema In urma cu ceva vreme am reusit performanta sa termin motorul de pe GT.
Dupa un fum negru si gros la o viteza putin peste legal motorul a decedat. La verificari am constatat lipsa compresie pe cilindru 4.
Prima parere a fost ca din cauza turbinei am trecut pe ulri si am nenorocit pistonul. Se pare ca turbina este ok si problema a aparut de la un injector ( de care am fost anuntat ca este putin mai slab decat restul dar nu am bagat in seama si am uitat.)
Mod de rezolvare In prima faza am vrut sa incerc un JTDm de 170 sau chiar mai mult 1.9 TTid de pe SAAB, dar pentru a nu ma complica complet am decis sa cumpar un motor de GT de care sunt sigur ca sa potriveste fara alte tigani.
Timp de rezolvare Inca nu am inceput lucrarea pentru ca daca tot este "deschisa" vreau sa pun o turbina mai mare care cere un intercooler mai mare ( si nu am sponsor inca ). Pentru cei interesati am dat de urma unui individ care face intercoolere pe dimensiuni speciale la preturi incepand de la 700 ron. Mai am nevoie de dimensiuni.
2 ore pentru verificari in service
o ora adus masina acasa ( tractata )
Costuri o sticla de tuica - transpotrul



UpGrade Motorul a fost cumparat ( 90.000 declarati de vanzator ) turbina mai mare a ajuns acasa
INTREBARE Avand in vedere noua turbina mai mare asa cum am zis mai sus am hotarat sa ii maresc intercoolerul precum cel din imagine.
Attachment:
DSCN3061.JPG
DSCN3061.JPG [ 83.18 KiB | Viewed 3085 times ]
Daca cumva stiti pe cineva care a facut modificarea asta si stie dimensiunile maxime pe care pot sa le folosesc astept informatiile de la voi.

O alta modificare pe care vreau sa o fac ...radiatorul pentru racire ulei precum cel din imagine.
Attachment:
racie ulei.jpg
racie ulei.jpg [ 20.24 KiB | Viewed 3085 times ]
Ma intereseaza parerea voastra. Are sens sa fac asa ceva sau nu? A mai facut cineva modificarea asta? Pe langa radiator mai trebuie sa modific ceva?

Timp de rezolvare Avand in vedere faptul ca Alfa a trecut la program de week-end, adica placere nu necesitate si urmeaza sa intre intr-un program de "reabilitare" nu conteaza cat dureaza atat timp cat iasa asa cum vreau eu.
Costuri
450 euro - motorul
250 euro - turbina si estimez ca
200 euro - intercoolerul
200 euro - racitorul.

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2014, 23:36 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Ia si radiatorul de ulei. O sa mai ai nevoie de soft. Daca tot ai motorul dat jos sa cureti si tu admisia. Sa il verifici de pierderi.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2014, 06:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
pai masina ta nu are radiator racire ulei motor?sau vrei sa pui unul mai mare si sa il schimbi locul? si eu caut unul original dar sunt rare si scumpe,am vazut ca pe alfa 166 2.4 jtd este prins pe radiatorul mare din fata,acolo este mult mai protejat decat la gt.
pe viitor o sa incerc sa adaptez unul.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2014, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
au fost variante care nu au avut de fabrica.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2014, 00:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Pe GT si pe motorul asta, EGE parca facuse modificarile cu intercoolerul, nu si cu turbina.
Mai e Zet, dar el are 8v, dar le-a schimbat pe amandoua.
Alexx pusese pe Tantza (147 16v, varianta 140cp) o turbina mai mare. Nu stiu despre intecooler daca l-a schimbat.

Deci s-a mai vazut, s-a mai facut si pe la noi.
Si cum zice si Tzzivii, mai trebuie si un soft. Deci mai pune-l si pe ala pe lista.

Daca te pasioneaza treaba, go for it. Sper sa iasa bine proiectul.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2014, 02:17 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Turbina nu as pune decat gtb2056, adica cea de pe 159 2.4 210cp. Orice altceva vei alege vei avea numai batai de cap (cel mai probabil neajuns fiind lag in ture mici).
Intercooler din pacate nu stiu sa-ti spun dimensiuni, pot doar sa iti dau un sfat: nu te lacomi! Zet nu mai poate monta grilele in bara, iar la mine erau montate aproape fortat.
Pentru soft, apeleaza cu incredere la Tibi (ILuzoriu).


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2014, 11:40 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
Multam de sfaturi.

Softul a fost facut acum un an la Oradea de catre Alex A dus undeva la 180cp
Turbina a fost cumparata de la Gabi Dima si este de 200cp de pe un 159.
ALXege - Ce ai vrut sa zici prin "sa nu te lacomesti"? Sa nu il fac prea mare sau sa nu ma uit la bani? Tu unde ai facut modificarea?

O sa curat tot. Partea de furtune de la intercooler si turbo o sa fiu nevoit sa le schimb in functie de modificari. Inca ma gandesc daca are sens sa le fac din inox sau sa folosesc un kit din ceva aluminiu + furtune silicon.

As mai vrea sa adaug si cateva elemente vizuale, praguri, buza la spoiler....ceva discret...asemanator cu asta. http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users ... tuning.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; dar preturile nu se justifica.

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2014, 13:52 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
din start ai plecat gresit, turbina aia e peste ce a avut masina original, dar nu e ok. Ege prin lacomit se referea sa mergi catre cel mai mare. apoi cel mai bine vei avea nevoie de un traseu custom pentru a micsora pierderile.

soft-ul oricum trebuie refacut, nu o sa mai aiba nici o legatura.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2014, 15:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
KKK?! Pai nu prea ai ce face cu ea...

La intercooler ma refeream sa nu-l iei pe cel mai mare, ca nu o sa iti incapa in bara. Ideal ar fi sa poti face un trial fit. Sa lasi deasemeni putin loc pentru racorduri.


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2014, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
De ce nu am ce face cu ea?

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2014, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pentru ca abia o invarte 2.4, si face spike-uri si cu soft stock. Nu-i ce trebuie pe 1.9. Repet, singura varianta viabila e GTB2056. Cere-i o parere si lui Alex, daca el iti va reface softul, dar presimt ca o sa-ti zica acelasi lucru.


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2014, 21:55 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Mai bine iti faceai un hibrid plecand de la 1749-le pe care il aveai decat sa pui kkk, obtineai rezultate mai bune si in mod sigur mai putin lag jos. In plus, kkk-ul nu exceleaza nici la capitolul fiabilitate. Dar undeva la 230cv ar trebui sa ajungi chiar si cu acea mizerie de kkk.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2014, 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
GTB2056 fara discutie, mai exista o varianta si cu cea de 2.0jtdm de 170cp dar e mai greu de adaptat.
Pot sa-ti recomand pe cel la care am facut eu modificarile, acum stie ce are de facut cu ochii inchisi.
KKK-ul daca nu-ti mananca tie zilele, in mod sigur le va manaca celui care iti face softul :)


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2015, 21:44 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
Am inceput procesul de readucere pe strazi a gagicii mele. Pana acum lucrarile au mers fara probleme, ceva mai anevoios decat ma asteptam dar ok ( cateva suruburi mai intepenite, unu care a cedat si acum trebuie s extras... ) .
Am ajuns insa la prima problema. TURBINA pe care vreau eu sa o montez are distanta intre gauri ceva mai mare decat turbina pe care o am pe masina ( se vede in fotografie )
Attachment:
IMG_20150608_192528.jpg
IMG_20150608_192528.jpg [ 449.22 KiB | Viewed 2765 times ]
Attachment:
IMG_20150608_192539.jpg
IMG_20150608_192539.jpg [ 469 KiB | Viewed 2765 times ]
A mai incercat cineva o astfel de adaptare? Ce solutii au fost gasite sau va imaginati? Flansa nu prea merge deoarede diferenta este relativ mica.

Din turbina iasa dispozitivul din imagine.
Attachment:
IMG_20150608_192607.jpg
IMG_20150608_192607.jpg [ 449.63 KiB | Viewed 2765 times ]
In el am vazut ca sunt ceva filtre sau site si nu stiu ce ii. Am posibilitatea sa il adaptez si sa il montez pe masina dar ma cam incurca motiv pentru care as vrea sa renunt la el, dar inainte as vrea sa stiu ce face, cu ce se ocupa si ce se intampla daca il alung ( pe langa faptul ca imi creste performanta masinii datorita acelui kg in minus :lol: )

O alta problema mai vheche este senzorul din imagine.
Attachment:
IMG_20150608_200903.jpg
IMG_20150608_200903.jpg [ 421.48 KiB | Viewed 2765 times ]
Attachment:
IMG_20150608_200925.jpg
IMG_20150608_200925.jpg [ 470.21 KiB | Viewed 2765 times ]
Cred ca de cand am cumparat masina. Are sens sa il inlocuiesc sau nu? Se gaseste SH ? Se potriveste de pe alte modele?

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2016, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
In urma cu ceva vreme am schimbat motorul ( se topise pistonul 3 ). Odata cu schimbarea asta am incercat sa montez o turbina de 2.4 lucru la care am renuntat intr-un final si am pus o turbina hibrid pentru aproximativ 210 cp. La pachet cu modificarea asta am montat si intercooler frontal :naughty:

La interior au fost schimbate scaunele chiar daca erau de piele si nu aratau rau cu altele tot de piele care arata ca noi.

In prezent folosesc masina destul de rar , atunci cand simt nevoia de drog. Sper ca in 2017 sa apuc sa o vopsesc complet si dupa sa nu o mai folosesc decat atunci cand vremea este ok dar nu suficient de frumoasa pentru spider :D
Attachment:
14794084_1261969113834959_1304202077_n.jpg
14794084_1261969113834959_1304202077_n.jpg [ 105.84 KiB | Viewed 2434 times ]
Mai sunt de facut mici ajustari exterioare. Buza aia nu sta bine deloc si trebuie rearanjata atunci cand o sa fie revopsita si sa gasesc o solutie pentru montarea grilelor deoarece acum din cauza tevilor nu se mai potrivesc.
Attachment:
14800673_1261969100501627_1108379490_n.jpg
14800673_1261969100501627_1108379490_n.jpg [ 185.09 KiB | Viewed 2434 times ]

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2016, 01:20 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Arata ca dracu, cel putin in a doua poza.de parca e dupa ce ai lovit-o frontal :D ..Jantele, mai bine cautai originale..

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Last edited by andreiblitz on 23 Oct 2016, 01:22, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 23 Oct 2016, 01:22 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
GT-ul din stanga pare "sifonat". Roata din spate sta urat tare.
La cat mai multi armasari italienesti! :peace:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2016, 02:38 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Nu mi se pare ca jantele arata rau, dar trebuie facut ceva cu bara aia, chiar ca arata ca dupa accident. Probabil ca urmeaza s-o aliniezi, mai e si ceva care atarna pe-acolo, dar daca intrecooler-ul nu-ti mai permite montarea grilelor din plastic eu unul as renunta la el, nu stiu daca merita.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2016, 09:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2009, 15:41
Posts: 254
Location: Alba Iulia
GTul din stanga a fost cumparat direct lovit pentru a deveni donator.

Toate la timpul lor. O sa fie aliniat atunci cand o sa fie revopsit. Pana atunci o sa gasesc o solutie sa montez si grilele. Cat despre renuntare la frontal ...nici nu se pune problema.

_________________
Trece Alfele in zare, eu ma uit ele dispare.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited