Acuma, nu stiu daca a mai fost cineva la autoslalom, ca sa putem compara timpii. S-a alergat varianta scurta a circuitului, dar la autoslalom se plaseaza jaloane pe liniile drepte, care te incetinesc mult.
Ca idee, cel mai bun timp a fost de 1.33,xxx in conditiile in care masina era rece, adica fix in primele manse de antrenament. Cel mai prost l-am avut 1.35,xxx, incercand sa merg mai fara scartait de roti.
Comparativ, cel mai bun timp a fost de 1.17,xxx al lui Andrei Balan, din Chisinau, cu un Golf 1 echipat. (semislick, frane si suspensii racing, motor impins peste 200 de cai, cutie scurta etc)
Nici nu m-am dat de prea multe ori, intrucat aveam probleme cu ea cand se incalzea. Totul fiind de strada, am ramas fara frane, servodirectia avea tenta de blocare dupa 7-8 ture, rotile patinau in fiecare viraj...
Ca idee, dupa iesirea asta am venit cu lista de imbunatatiri obligatorii. Motorul e ultima problema. Trage fara probleme, rar ajungeam in treapta 3 (i-ar trebui cutie scurta pt asa ceva)...dar trage degeaba, ca invartea rotile in gol. Rupe aderenta imediat, fiind gume de strada si destul de vechi, plus suspensiile standard care permiteau sa se incline foarte mult.
Distractia a fost mare, in schimb.
p.s.: ca mi-am amintit...a fost si o gta neagra, dar n-am avut ocazia sa schimbam impresii. Doar ce am observat ca era coborata, fata de a mea, si statea clar mai bine pe viraje ca nu scartaia deloc. Si mi-a dat cam 12 secunde, bataie.
))) A avut 1.21,xxx cel mai bun timp, dar sigur avea alte suspensii si alte frane.