It is currently 26 Nov 2024, 23:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1157 posts ]  Go to page Previous 131 32 33 34 3547 Next
Author Message
PostPosted: 29 Sep 2016, 15:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Mircikk11 Quote:
Cred ca esti singurul debil care sa bage atatia bani in Spider din asta . Iti luai Spider ca a lui kdk de banii astia :))
Cineva trebuie sa o faca si pe asta, nu? :))
Intra pe squadra916 sa vezi acolo debili, eu sunt mic copil :)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 16:56 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
traian1981 Quote:
Pe langa cele enumerate mai sus, trebuie facuta si conversia la discuri de la 5x108 la 5x98
De ce? Ce discuri urmeaza sa folosesti?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Discuri de 166 310mm care au PDC 5X108

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 17:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Uite info de la altii care au facut acest upgrade

166 V6 (2.0 TB, 2.5, 3.0, 3.2) and 2.4 JTDm - they all have same Brembo.<br /> <br />For disc, you can use 305 but pads fits on milimetar - not so good.<br /> <br />310 discs, also from 166, and then drill new holes...the most common solution.<br /> <br />You can also use 330 from 147/156 GTA/ GT 3.2 but that's little to heavy for GTV - and no difference in braking performance in comparison with 310...<br />

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 17:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Stai ca nu am înțeles... conversie de la 98 la 105 sau invers? Știam ca spiderul are prindere 5x98.


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Discurile noi care le-am comandat astazi sunt de 166 adica 5x108
Ca sa le pot pune pe masina trebuie sa le transform din 5x108 in 5 x 98, adica se dau alte gauri de prindere
Nu este tiganie, se practica aceasta solutie.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 17:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Dat fiind faptul ca nu folosesti fuzete de 166 ci adaptoare, iti puteai calcula adaptoarele astfel incat etrierii sa calce "corect" pe discuri de 305 (practic trebuia sa tragi etrierul 2.5mm mai in interior).
Daca tot ai ales varianta cu alte gauri de prindere pe discuri, mai bine mergeai pe unele mai mari, dar mai usoare.

Stiu ca e relativ sigura metoda, insa personal, dupa ce-am vazut un Megane RS facand tumbe pe Adancata din cauza ca s-a rupt un disc de frana din prinderi, n-as folosi metoda asta :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 17:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Iti dai seama ca eu nu am cum sa rup franele :))
Am studiat si asta e cea mai simpla si buna solutie

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 17:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7903
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Eh , traian nu o sa ajunga niciodata la viteza si puterea aia cat sa sparga franele :lol:


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 17:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
mugurel Quote:
Eh , traian nu o sa ajunga niciodata la viteza si puterea aia cat sa sparga franele :lol:
Cine ma io? :)))

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 20:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Pai care mai e sensul sa faci upgrade daca nu o sa ajungi sa le folosesti aproape de capacitatea maxima?
Cele originale dar intr-o combinatie buna de discuri si placute nu fac fata unei utilizari normale?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 20:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
In acest moment am discuri fata perforate si placute noi.
Pe spate la fel, am discuri Ate cu placute Ate.
Pur si simplu frana la aceasta masina este foarte slaba.
Am auzit la multi ca nu sunt multumiti de franele acestei platforme.
Pana si la Fiat Stilo aveam frane mai bune decat la Spider :(
La Mondeo am discuri de 300mm pe spate
Cand urc din Mondeo in Spider am impresia ca nu pot sa o opresc.
M-am ferit tot timpul de frane la limita, etc, de frica.
Scopul acestui upgrade nu este sa ma duc la Adancata sa ii rup franele, nici nu e facuta pt asa ceva.
Pur si simplu vreau sa am niste frane in care sa am incredere, ferme si sa ma opreasca super repede, plus ca arata bine cu etrieri mari :)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 21:36 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1358
Location: Lisbon
Simplu (dar mai scump) sunt etrierii de la Mito QV, plug & play. Si direct cu discuri 305 si 5x98.

Dar nici cu Brembo de la 166 nu-i rau. Ce placute vrei sa pui?

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Momentan nu stiu ce placute, mai studiez.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7903
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Mito QV are 4x98


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Mai dai o gaura :))

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 22:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
mugurel Quote:
Mito QV are 4x98
Triesse se refera ca poti folosi discuri de 305 de gtv si nu mai stai sa dai alte gauri la disc :)
Adica e mai simplu dar gasesti eteieri mai greu si mai scump.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2016, 22:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7903
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Intelesei io aiurea ca vin cu discuri de 305 si 5x98 . My bad


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 07:03 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2010, 11:46
Posts: 501
Car: Alfa 159 1.9 JTDm
Location: Pitesti
traian1981 Quote:
Iti dai seama ca eu nu am cum sa rup franele :))
Am studiat si asta e cea mai simpla si buna solutie

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
Va dati seama ca nu are cum sa rupa franele cu 2.0 TS :)))

_________________
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ( 150+ )
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V ( 192 )
Alfa Romeo 147 1.6 ( -120 )


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Discutia asta despre "rupt franele" este complet... :roll:
Toretic n-ar trebui sa poti rupe franele cu nici o masina... practic, iata ca poti :) Si nu trebuie sa mergi pe circuit sa incingi franele sau sa franezi blana de la viteze foarte mari, e suficient sa faci o coborare mai sportiva pe orice traseu montan sau sa dai o forja sanatoasa pe autostrada. Pun pariu ca multi dintre voi ati mers mai tare pe sosea decat poate prinde un Megane RS in linie dreapta de pe Adancata :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Mai, gaurile care se dau in disc sunt ca sa intre prezoanele in hub-ul ala unde e si rulmentul
Prinderea discului oricum se face prin doua suruburi mici
Ce puii mei sa se rupa?
Daca se rupe ceva, se rupe chiar daca nu dau eu alte gauri
Sa ma corecteze cineva daca gresesc, nu sunt expert :)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 16:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 869
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
Sunt foarte multe discuri de frână, diferite mărci, care au din fabrica câte 10 găuri, așa am eu pe Giulietta, ca să poți prinde discul în ce poziție vrei.(e vorba despre șurubul care ține discul pe butuc când desfaci janta, unele discuri au o singură gaură dedicată acestui șurub, altele au cinci).
Deci nu e nici o problema, discul se strânge între jantă si butuc si se centrează după miezul butucului.

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 16:11 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
N-are legatura cu ce vrei tu sa faci, discutia a luat-o usor pe aratura.
Dar, pentru ca tot ai deschis discutia, nici eu nu-s expert, dar logica imi spune asa:
1. pe o suprafata relativ mica tu o sa ai 10 gauri in loc de 5, iar distanta dintre ele va fi, evident, mai mica.. deci si o rezistenta mai mica
2. in procesul de gaurire, mai ales ca tu o sa le faci la un Gigel in atelier, exista sanse sa apara ceva microfisuri care sa scada si mai mult rezistenta

Acum, nu zic, nu esti primul care face asta, sansele sa se intample ceva nasol sunt mici, iar, cand e sa se intample, se poate intampla si cu piese OEM (masina despre care povesteam mai sus era 100% stock).
Tot ce zic este ca, sa fi fost in locul tau, as fi incercat sa folosesc discuri 5x98, fie 305, fie 330. Solutii sa imperechezi corect etrierul de 166 sunt, sper sa nu-mi scape ceva grav, dar tot ce aveai de facut era sa tragi etrierul 2.5mm mai in interior sau 10cm mai in exterior (din distanta dintre prinderile adaptoarelor care mai mult ca sigur sunt facute la comanda).

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 16:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Am scris si ieri sau alaltaieri de ce am ales 310mm, pare a fi cea mai ok solutie pt GTV TS.
La cele de 305 nu stiu ce problema e la montarea placutelor iar 330 sunt prea mari si grele pt trotineta mea.
Solutia pe care o folosesc eu au folosit-o si altii cu succes pt aceasta masina, nu cred ca avea rost sa experimentez altceva.


Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2016, 16:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
"Nu stiu ce problema" de la montarea discurilor de 305 este ca, daca pozitionezi etrierul unde ar trebui el sa vina in mod normal pentru discurile de 310, placuta nu o sa calce complet pe disc, in timp o sa faca buza, va incepe sa calce stramb si intr-un final va ovaliza si discul. Dar asta se intampla mostly daca folosesti si fuzetele de 166 si deci renunti la adaptoare (caz in care etrierul are o pozitie fixa, nu te mai joci tu cu ea cum vrei din confectionarea adaptoarelor).

Nu zic ca e bine sau rau, dar daca tot mai sunt si altii interesati, de ce sa nu punem toate optiunile pe masa :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1157 posts ]  Go to page Previous 131 32 33 34 3547 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited