Cristi,chiar crezi ca,daca imi permiteam nu erau montate jantele care imi plac sau suspensia care trebuie?din 2012 dupa ce am cumparat masina imi merge foarte greu,,chestiile astea erau montate de atunci daca mergea treaba.inca mai am 10k datorie.
in limita posibilitatilor incerc cat de cat sa o mentin intr-o stare buna.
referitor la suspensia sport:
uitate la alfa din fotografia pe care ai postat-o,nu arata a masina coupe ci mai degraba a crosswagon.
am vrut sa o cobor putin si un setup intre stock si sport ceva pro.
cred ca eibach -25 prokit este ce trebuie cu amortizoare adecvate
cand o sa aiba Valentin timp poate merg sa vad cum e cu b12.
stie cineva daca trebuie facuta geometria daca et-ul la jante este 27?oare sa influenteze si suspensia?
arcurile pe fata sunt aproape de stock doar ca sunt putin mai scurte,pe spate arcurile stock sunt prea moi cred si masina se lasa mult si atinge,plus ca amortize sunt cum sunt.
probabil niste arcuri putin mai tari ar rezolva problema.
referitor la evacuare:
evacuarea mea este sita,a mancat-o rugina.am zis sa cumpar una de inox(sh)sa scap definitive de aceasta problema.evacuarea de pe facelift nu imi place plus ca noua sare de 200e.sa cumpar sh si dupa cateva luni sa o gasesc ciuruita nu.
am cumparat una sport de inox cu 80+38 curierul.
nu imi place la ea ca finalul este putin ridicat,ma gandesc sa il tai sau sa o pun invers adica cu ridicatura in jos.
initial am vrutsa pun o teava si tipsul de la cea veche dar vorba lui @Godzzi se vede urat acolo.
in mintea mea a fost sa ii scot catalizatorul si intermediara si sa ii pun downpipe dar tot setul impreuna cu tevile de la turbo ajung cu transportul 300e si iar nu pot.
decat o toba ciuruita mai bine este ce am cumparat eu.nu ma itereseaza sunet sportiv sau evacuare dubla.
foto cu toba si tevi:
L.E uite cat costa o toba noua:
http://www.ebay.de/itm/IMASAF-Auspuff-E ... SwYIxX3F13" onclick="window.open(this.href);return false;