It is currently 30 Nov 2024, 00:57

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 79 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 15 Sep 2016, 17:45 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Nu cred ca s-ar simti in vreun fel modificarea ECU/resoft pe 1.8 TS.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2016, 18:00 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Ionel, masina este oricum suficient de rigida, iar puterea motorului si cuplul este destul de ponderata... B12 si anti-roll bar, sunt doar niste mofturi fara sens pe drumurile patriei. Crede-ma ca, conduc aceasta platforma de 6ani, am avut tot felul de setup-uri... suspensii sport reglabile, arcuri sport, suspensie normala, roti de la 15 la 18 si am ajuns la urmatoarea concluzie:

1. Pentru Romania si drumurile care ne plimbam alfele, rotile de 17 sunt mai mult decat suficiente. Ce este peste, sunt de fita.
2. Pentru acceleasi drumuri, suspensia stock in stare buna este mai mult decat suficienta. Pentru 147 un set de arcuri -30mm sunt o chestie de finete care imbunatateste stabilitatea masinii cat si look-ul. La GT cu setup-ul stock, este fix ce trebuie.

Eu ii recomand o revizie temeinica asupra trenului de rulare si a amortizoarelor, iar la final sa cumpere un set de anvelope noi premium, iar atunci va intelege ceva din masina. Un set de anvelope noi premium face o diferenta f mare.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2016, 18:06 
Offline

Joined: 16 Jul 2016, 21:20
Posts: 53
Car: Alfa Romeo GT 1.9JTD
Location: Iași
Mulțumim mult de informații cristian, categoric ca anvelopa noua premium face diferența, asta ar fi prima investiție pe care ar trebui sa o facă, și pe urma celelalte, dacă tine neapărat.


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2016, 23:36 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
cristianmiu Quote:
Eu iti recomand călduros un sistem Bose, dar tu știi mai bine
Ce are baiatul asta acolo te darama, Bose e in masina, ce are el, e pentru tot cartierul lui.
Partea rea la Bose e ca trebuie sa tragi tot cablajul, nu te limitezi doar la boxe si statie, daca nu tragi cablajul nu faci nimic, iar asta nu e o munca sa merite Bose. Pe langa asta orice 2 sisteme de peste 300lei amplificate si fara woofer iti darama toate Bosele de pe Alfa gt, 47 si 156.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2016, 23:52 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2015, 17:18
Posts: 213
Car: 147 1.6TS 88KW
Location: Bucuresti
Dacă o vrei mai joasă tine tot timpul rezervorul full,deja ai greutatea subwooferelor.
Dacă nu e de ajuns plusează un sac de ciment,cartofi,grau etc.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 16V 88kW


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2016, 04:11
Posts: 26
Car: Alfa GT (1.8 TS)
Location: Iasi
Sal'tare.
In momentul de fata am 2x250w RMS in portbagaj, difuzoarele sunt JBL chiar si cutia de la woofer, nui facuta la cineva, oricum le-am testat si masini nu "baraie" din incheieturi, in masina nu se poate sta, dar altceva baraie, sticla de la tonete :naughty:
Am vrut ceva puternic, am vrut un bas puternic si curat fara sa dau la "maxim" ca la un sistem "standard", in felul asta pot avea un bas puternic la un nivel al volumului mult mai redus.

Mai trebuie in portbagaj 4-8 cutii de gresie si gata :))))) dar asta dupa ce iau carnetul, ca intre timp si asa suntem tot timpul 4 in masina si cu rezervorul plin si se aseara bine masina :naughty:

Legat de urmatoarele modificari, ma gandeam sa fac in urmatoarea ordine:
- stop-uri noi
- semnalizari noi
- niste "benzi" de lumina finute la woofer, si poate cine stie pe unde, dar nu "tiganeala"
- distributie
- sa schimb jantele cu celalalt set
- sa vopsesc jantele
- sa cumpar 1 set de cauciucuri noi "premium"
- polishat geamuri
- foliat geamuri, farurile si stop-urile foliate (incolor)
- eleron
- evacuare
- la final un polish + detailing cu ceara de protectie
- poate un chip pentru 2-3 cai in plus
- poate o suspensie hidraulica (fara sa renunt la actuala suspensie, ii doar un "poate")



Sper sa termin toate acestea pana iau carnetul :smart:

_________________
Signature:

La inceputul lui iulie m-am decis sa cumpar doua masini, o bijuterie si o capsunica pentru sotia mea ca pentru Romania.
1. Bijuteria : Alfa Romeo GT 1.8 TS (2007)
2. Capsunica : Dacia Sandero Stepway 1.6 mpi (2010)
3. Soon

_____________________________________________________________________________
Fosta masina : None


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 00:06 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Tin sa-ti spun ca nu exista "poilshat" geamuri si asta e spusa de cineva care se ocupa de reparatii ale parbrizelor unde are si el cereri de astea.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 00:15 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2015, 17:18
Posts: 213
Car: 147 1.6TS 88KW
Location: Bucuresti
Nu face nimeni chip tuning la motoare aspirate,nu obții nimic.
Citește pe net ce,cum si de ce.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 16V 88kW


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 00:57 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2016, 04:11
Posts: 26
Car: Alfa GT (1.8 TS)
Location: Iasi
tomi_alfa Quote:
Tin sa-ti spun ca nu exista "poilshat" geamuri si asta e spusa de cineva care se ocupa de reparatii ale parbrizelor unde are si el cereri de astea.
Sal'
Vazusem in Dacia, pe Soseaua Nationala ceva de polish parbrize ... si mai auzisem si eu de la cineva ... si poate ne adunam cativa duminica :naughty:
AlexandruC Quote:
Nu face nimeni chip tuning la motoare aspirate,nu obții nimic.
Citește pe net ce,cum si de ce.
Fiind prima masina, si nefiind in cunostinta de cauza, nu stiu exact cum sa ma exprim :ziped:

Chip, turbina sau alte avioane, nu stiu nimic din piesele masinii, astai treaba la meserias :evilook: , oricum astai un "poate"

_________________
Signature:

La inceputul lui iulie m-am decis sa cumpar doua masini, o bijuterie si o capsunica pentru sotia mea ca pentru Romania.
1. Bijuteria : Alfa Romeo GT 1.8 TS (2007)
2. Capsunica : Dacia Sandero Stepway 1.6 mpi (2010)
3. Soon

_____________________________________________________________________________
Fosta masina : None


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 01:36 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Turbina nu ai, deci nici chip-ul nu prea te ajuta.. Daca vrei mai multa putere mai bine treci la 2.0 JTS(cu toate problemele acestui motor care sunt discutate pe forum), 1.9 mJTD(150/170 CP) sau 3.2(daca iti permiti), orice alta manevra la 1.8 TS e "frectie".

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 01:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Cristi a purces la o resoftare pe 1.6 eco. Nu a scos racheta din ea dar conform spuselor, overall, se simte mai fasneata masina.
Atata timp cat nu ai pretentii de avion s-ar putea sa merite o resoftare. Vorbeste cu oamenii din domeniu si vezi care sunt beneficiile de care poti profita. Le pui in balanta cu negativele si decizi apoi daca merita investitia sau nu. Musai sa intrebi si de partile negative, sau mai putin avantajoase. unii s-ar putea sa iti spuna ca nu exista, dar nu inghiti chiar toate gogosile de ti se servesc.
Poti incepe de exemplu cu o discutie cu Iluzoriu sau cu Tzivi ca am inteles ca se ocupa si de de-astea, si vezi ce iese. Poti apela evident si la altii din domeniu.

Daca as vrea sa fac asta pe un motor aspirat as incerca sa ameliorez curba de cuplu. O aplatizare a ei pe o plaja de turatii mai larga si pornind poate cu cateva sute de ture de mai jos. Per total nu vei avea mai multa putere, dar vei putea dispune de cea pe care o ai pentru mai mult. Masina se va simti cumva mai puternica in gama de turatii medii, 2700-4500, desi nu este. Tot aia 140cp o sa fie... poate vreo 2-3 in plus.
Mno, exact nu stiu cum se face treaba, dar asta e ceea ce i-as cere eu tunerului.

Altfel, daca vrei ceva mai hardcore, se poate merge pe modificari hardware (non-turbo) si optimizare de soft pentru noul imput. S-au mai facut de-astea pe forum (un 2.0TS si un JTS... nu stiu Horia ce a facut pe 1.6TS...).

...sau o lasi asa si te bucuri de ea :D

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 02:21 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2016, 04:11
Posts: 26
Car: Alfa GT (1.8 TS)
Location: Iasi
Stiu ca turbina nu am, dar nu cred ca nu se poate nici un fel de "imbunatatire" a motorului, cumparand alta masina nu ii solutia, ceva tot trebuie sa fie.
Si nu in ultimul rand, un tuning* la "motor" ii un "poate", nu tin neaparat sa fac, dar ca principiu nu cred ca nu se poate face absolut nimic.
1-2-3 caluti de la o noua evacuare, 1-2-3 caluti de la un eleron, 1-2-3 caluti din alta parte, se aduna :D, dar nu cred ca nu se poate face absolut nimic din punct de vedere "mecanic"....

Nu stiu ce anume o sa pun, daca o sa pun, dar idee ii ca nu ca cred ca nu s-ar putea.



Daca o sa fie, va mai dura o perioada, discutiile is constructive :clapping:

_________________
Signature:

La inceputul lui iulie m-am decis sa cumpar doua masini, o bijuterie si o capsunica pentru sotia mea ca pentru Romania.
1. Bijuteria : Alfa Romeo GT 1.8 TS (2007)
2. Capsunica : Dacia Sandero Stepway 1.6 mpi (2010)
3. Soon

_____________________________________________________________________________
Fosta masina : None


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 04:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
geamurile nu se polisheaza pentru ca apare efectul de lupa.
pentru ceva putere in plus am vazut aici:

http://www.autodeltashop.com/index.php? ... o50pfadn26" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=29_91" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=23_65" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 08:17 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Fa remap-ul, sub 3000 de rot, adica acolo un masina e moarta se va schimba raspunsul la pedala. In momentul de fata sub 3000 de rot nu se intampla nimic, poti sa bei un suc pana se misca acul, dupa remap raspunsul va fi destul de bun, de prompt. Nu vei castiga mare putere, dar se va rezolva problema raspunsului acceleratiei la turatie mica.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 08:32 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Cine conduce un Teseu sub 3000rpm? Și pentru ce ți-ar trebuii răspuns, pt ca oricum ești subturat?

Cât mai ai pana îți iei permisul ?


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 08:36 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2010, 11:46
Posts: 501
Car: Alfa 159 1.9 JTDm
Location: Pitesti
Bloc motor alezat , schimbat pistoane ... o sa te coste cam 1000E si o sa castigi 10 -15 cai probabil (daca ii castigi )

_________________
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ( 150+ )
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V ( 192 )
Alfa Romeo 147 1.6 ( -120 )


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 08:39 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Da, ai dreptate, a ta porneste de la 3000 si nu scade niciodata sub. Schimbi toate treptele de la 3000 si tot asa.
Tu conduci la fel cum Bose si suspensia stock sunt "fix ce trebuie".
Eu in oras merg sub 3000, subturat cum zici tu, ca peste 3000 am o viteza mai mare ca cea legala, iar uneori as vrea sa schimb o banda mai repede sau masina sa raspunda la.acceleratie, doar cu remap se poate asta. Dar, na, tu mester Ferrari nu ai cum sa intelegi, ca ai furia rosie si esti la goana tot timpul.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 08:59 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Citeste topicul Impresii dupa Chiptuning!

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Prima data propun sa va maturizați, iar apoi sa veniți cu astfel de Inepții.
Valerica, inginerii aia cretini și idioți de la Fiat, de îți vine sa crezi sau nu, chiar au proiectat corect motorul Twin spark. Chiar si pentru ăștia mai piloți așa de fel. Motorul asta trage excepțional de frumos între 3500-6000 rpm. Iar dacă mergi in oraș consider ca sub 3000rpm se mișcă mai mult decât decent.

De curiozitate, câți km ai făcut cu alfa ta de la 1ianuarie2016 pana in prezent. Ce modificări ai făcut mașinii tale ca sa poți acorda un feedback real? Ai montat suspensie sport? Filtru de aer sport? Evacuare schimbată?

Zack nici măcar nu are permis, credeți-ma ca nu știu dacă va putea acorda un feedback real și pertinent privind aceasta mașina și un logan, Opel sau Ford fiesta, însă haideți sa umplem 7pagini de ineptii.




Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 17:28 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
cristianmiu Quote:
Cine conduce un Teseu sub 3000rpm? Și pentru ce ți-ar trebuii răspuns, pt ca oricum ești subturat?
cristianmiu Quote:
Prima data propun sa va maturizați, iar apoi sa veniți cu astfel de Inepții.
Valerica, inginerii aia cretini și idioți de la Fiat, de îți vine sa crezi sau nu, chiar au proiectat corect motorul Twin spark. Chiar si pentru ăștia mai piloți așa de fel. Motorul asta trage excepțional de frumos între 3500-6000 rpm. Iar dacă mergi in oraș consider ca sub 3000rpm se mișcă mai mult decât decent.
De curiozitate, câți km ai făcut cu alfa ta de la 1ianuarie2016 pana in prezent. Ce modificări ai făcut mașinii tale ca sa poți acorda un feedback real? Ai montat suspensie sport? Filtru de aer sport? Evacuare schimbată?
Eu conduc si subturat si turat, iar raspuns ar trebui ca sa nu retrogradez...la onoare. TS-urile nu trag exceptional nici peste 3000 si nici nu se misca decent sub 3000.
Nu am facut modificari pe masina mea, dar am vazut cum este a lui Cristi fata de a mea si am vazut-o pe a lui OCC (Vladut) care are aceleasi modificari cu Cristi. Ambele masini sunt departe de una ca a mea, adica normala.
Nu stiu cati km am facut, destul de putini, dar cei mai multi in afara orasului si nu haraiti ca tine pe linii de tramvai, cu pretentii de racer.
De ce nu am facut nimic la masina, o folosesc doar sa ma deplasez cu ea, nu imi aduce ranjete de tamp, senzatii sau mai stiu eu ce orgasme au unii pe aici sau ce ineptii debiteaza ca le-ar aduce 4 roti si un volan.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2016, 04:11
Posts: 26
Car: Alfa GT (1.8 TS)
Location: Iasi
Sal'tare,
Cand am ales masina, bugetul de care dispun imi permitea sa iau un bmw, mercedes cu mai multi cai, intradevar mai vechi sau furat sau cu volan pe dreapta sau chiar un porche chayen sau cum so chema cu gaz :))
Dar am vrut ceva mai special, de aceea am ales o Alfa Romeo, mai ales un GT by Bertone, in schimb sa iau un GT gata facut**, am preferat sa il "fac eu", in sensul sa ii dau o vopsea cap coada, o fac micile reparatii sa o aduc la starea ei initiala din perioada ei de glorie, mai am de munca pana o sa fie "perfecta" si sa fie peste asteptarile mele :evilook:
Faptul ca "as vrea", "poate" sa fac un "upgrade" la partea de putere a motorului, nu inseamna ca vreau sa fac un bolid din ea, daca o sa dispun de fonduri si nu am alte planuri cu ei poate mai investesc de 2-3-4 ori inca pe atat decat valoarea masinii, tot ce fac ii din placere si nu pentru a primi note din partea cuiva.

Discutiile de posibilitatile unui upgrade sunt pur si simplu facultative, in eventualitatea unui posibil upgrade pentru a sti daca se poate, ce anume se poate mai exact. :smart:




O seara buna

_________________
Signature:

La inceputul lui iulie m-am decis sa cumpar doua masini, o bijuterie si o capsunica pentru sotia mea ca pentru Romania.
1. Bijuteria : Alfa Romeo GT 1.8 TS (2007)
2. Capsunica : Dacia Sandero Stepway 1.6 mpi (2010)
3. Soon

_____________________________________________________________________________
Fosta masina : None


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Parerea mea, i-ati carnetul, plimbate cu ea cat mai mult si lasa upgrade-ul la motor pe mai tarziu.
Probabil ca o sa iti ia un an sa prinzi curaj sa te dai la ea, pana inveti si tu sa conduci mai bine, strangi km, experienta, etc
Ca acum vrei sa ii dai 2 cai din "eleron" e total pointless :)
No offence

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Ps Valerica. Vezi ca din cate stiu, occ-ul avea si niste axe.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2016, 23:56 
Offline

Joined: 13 Jun 2014, 11:17
Posts: 483
Car: 156 gta, 159
Location: ploiesti
Zack1988 Quote:
Stiu ca turbina nu am, dar nu cred ca nu se poate nici un fel de "imbunatatire" a motorului, cumparand alta masina nu ii solutia, ceva tot trebuie sa fie.
Si nu in ultimul rand, un tuning* la "motor" ii un "poate", nu tin neaparat sa fac, dar ca principiu nu cred ca nu se poate face absolut nimic.
1-2-3 caluti de la o noua evacuare, 1-2-3 caluti de la un eleron, 1-2-3 caluti din alta parte, se aduna :D, dar nu cred ca nu se poate face absolut nimic din punct de vedere "mecanic"....

Nu stiu ce anume o sa pun, daca o sa pun, dar idee ii ca nu ca cred ca nu s-ar putea.



Daca o sa fie, va mai dura o perioada, discutiile is constructive :clapping:

eleron 2-3 cai? :))) esti funny
eu zic ca ar fi fost mai bine intai sa iei permisul si pe urma masina. dar daca ai luat intai masina eu zic sa o tii cat mai mult de bibelou. daca o dai sa o conduca toti prietenii sa nu cumva sa o bagi iar la reparatii capitale cand tu o sa ai cartonul in mana. asa am un prieten si acum plange ca sta cu masina mai mult in service

_________________
now: 159 jtdm
156 gta
Sold: saab 9-3 aero
156 jtd
vw golf 2 gti


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2016, 02:28 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2016, 04:11
Posts: 26
Car: Alfa GT (1.8 TS)
Location: Iasi
plimbvaca Quote:
eleron 2-3 cai? :))) esti funny
eu zic ca ar fi fost mai bine intai sa iei permisul si pe urma masina. dar daca ai luat intai masina eu zic sa o tii cat mai mult de bibelou. daca o dai sa o conduca toti prietenii sa nu cumva sa o bagi iar la reparatii capitale cand tu o sa ai cartonul in mana. asa am un prieten si acum plange ca sta cu masina mai mult in service
2-3 cai asa de funny, ca or fi 1000 sau 1 sau 1 manz nu asta ii important, am scris pentru a fi citit printre randuri. Rolul eleronui nu ii pentru 1-2-3-10000 cai, doar de fashion, evacuarea la fel ...

Masina am luato ca pe un proiect, poate pana iau carnetul mai cumpar 5 masini. Pana iau carnetul doresc sa o aranjez dar sa nu depasesc bugetul de 8-10k care mi l-am propus ... poate intre timp pana iau carnetul apuc sa imi iau si gtv-ul ca si pe el mi s-a pus pata ;)

Masina nu este condusa de preteni*, o scot de 1-2 dati pe saptamana sa o duc ba la mecanic, ba la vopsitorie, ba la service sa mai adaug ceva la ea cu fratele meu, si nu "harcaie" masina prin gropi etc, conduce masina mea, cu mai mare grija decat isi conduc altii masinile lor.

Bijuteria mea vreau sa o personalizez putin cat de putin cu de toate, sa o fac unica, si sa imi fie peste asteptarile mele, si nu sa fie pe placul altora, ca daca nu imi place mie, care mai este rostul ?

Ii pasiunea mea, ii nebunia mea, placerea mea :naughty:

_________________
Signature:

La inceputul lui iulie m-am decis sa cumpar doua masini, o bijuterie si o capsunica pentru sotia mea ca pentru Romania.
1. Bijuteria : Alfa Romeo GT 1.8 TS (2007)
2. Capsunica : Dacia Sandero Stepway 1.6 mpi (2010)
3. Soon

_____________________________________________________________________________
Fosta masina : None


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 79 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited