Cred ca ai dreptate, am desfacut degeaba. Azi am mai bagat o tura de strans suruburile, si acum sunt "in parametri".
1. N-am verificat planeitatea, nici nu prea am motive; consider ca daca nu s-a rupt distributia si nici n-a fiert de-a binelea motorul ci doar s-a incalzit in anumite momente, sigur nu a fost afectata chiuloasa.
2. Am cumparat garnitura de chiuloasa de aceiasi grosime.
3. Apa circula, si radiatorul nu e infundat. In sensul ca apa trece prin radiator fara probleme, dar aerul nu prea trece, ca e cam imbacsit. Presupun ca asta este si sursa problemei mele.
Fasaitul la accelerari provenea de la furtutun intercooler-galeria de admisie; era crapat de-a binelea. Am rezolvat si asta pentru moment.
Deci in oras se comporta exemplar, doar cand ii dau pedala tare tare trece de 90 dar nu mult, si scade repede. In afara peste 120km/h am probleme. Asa ca ma gandesc sa schimb radiatorul, doar ca nu prea mai merita pt mine. M-am mutat in DE, si vreau sa trimit masina in tara ca aici ma obliga sa o inmatriculez pe DE. Schimb radiatorul si o dau la schrot
)