@Andu85
Same. Si eu cand am inceput sa-mi caut, de prin aprilie, si era asta.
@liviucraciun
A studiat un prieten fotografiile si a ajuns la concluzia ca a fost pocnita frontal. Vezi culoarea diferita a barei fata. Exact asa este la mine la una din aripi. A fost revopsita si nu au nimerit desteptii culoarea originala. Mno, in cazul meu, stiam de dinainte ca a fost lovita si vopsita aripa. Proprietarul era chiar foarte ok si nu a avut nimic de ascuns.
Ca sa-ti faci o idee, din experienta mea recenta, un 147 in stare buna e pe la 3000 (poate vreo 3300 cu taxa platita) de coco. Hai sa zicem 2004-2005, undeva la sub 200000km, dotari decente (un AC, abs, ceva airbaguri acolo) si in stare buna (fara rugina, rupturi, busituri, etc.). Acuma, in functie de ce gasesti, compara si tu. Ce este cu mult sub preturile astea, este dubios. Asta am observat eu.
Urca anul, urca pretul. Ceva de prin 2007 gasesti pe la 4000+. Urca dotarile, urca pretul. Intelegi tu.
Exemplul meu: Alfa 147 facelift 1.6 105CP Benzina, 2005, ROSIE
, dotari normale, intretinuta bine, 167000km, singura buba la bascule (burduful) - verificat de Catalin Alfa Garage.
Pret: 2300 euro, taxa platita. Dar asta pentru ca omul era fan alfa (inca 2 pe stoc, 156 si 159) si nu vroia sa mai ucida masina pe drumul neasfaltat de la noua casa. Masina asta ar fi valorat cam 3000, sa zic asa.
Fii foarte atent si verifica ABSOLUT TOT! Vezi ca in Bucuresti, in Cornetul Ilfov, este Alfa Garage. Daca vezi ceva in capitala, du-o acolo sa se uite omu' la ea. Ai incredere.
Zicea cristianmiu pe undeva, dar asta o sa-ti zica toata lumea: sa fie ok d.p.d.v. mecanic. Motor, articulatii, cutie, etc. Nu te uita la detalii pe care le poti rezolva ulterior. Un ornament il mai schimbi, un motor ... mai greu. De toate astea te poti lega doar daca masina este mecanic ok si vrei sa mai scazi din pret.
Aer conditionat (rece/cald, ventilator, freon, compresor), stergatoare (ala de pe spate are tendinta de a rugini in suport; e ceva chin sa-l repari), schimbator jucaus, etc.
Spor la shopping!