Valak Quote:
Cel mai rapid 159 2.4 JTDM ajungea la suta in 8.1 secunde, in timp ce Giulia, cu numai 180 de cai ajunge in 6.8 secunde. Si asta in conditiile in care consuma aproape de doua ori mai putin (Giulia are un consum declarat de numai 4.2 l/100 km). De emisii nu mai vorbesc, fiindca oricum nu intereseaza pe nimeni (VAG tocmai a depasit Toyota la vanzari si a devenit No.1, Dieselgate-ul mai mult i-a ajutat).
Totusi, pana la putere, ceea ce se simte cu adevarat e cuplul si aici Giulia e din nou peste 159, 450 Nm vs. 400 Nm, deci cui i se parea ca 2.4-ul "trage" bine, cu siguranta Giulia, in conditiile in care e si mai usoara, i se va parea ca "impinge" intr-un mare fel. Motorul asta de 2.2 are importanta lui, dar si eu sunt de parere ca cel care o poate face cu adevarat pe Giulia "mare" va fi cel pe benzina, care daca va fi la inaltimea sasiului va fi cel care va aduce cei mai multi clienti.
inclusiv la concurenta teutona (audi,bmw,merc) dieselurile sunt baza in vanzari, de opel ford etc etc nu mai vorbim, care cred ca vand si mai multe dieseluri procentual vorbind.. deci nu vad dc si giulia nu ar vinde multe dieseluri.
ceea ce ar fi fost mai indicat cred eu, pentru vanzari ar fi fost un motor de 1.6 diesel cum deja au toti. ala sigur ar fi vandut bine.... cum concurenta vinde.... nu vad dc alfa nu ar fi vandut. o alta idiotenie cred eu, si anume daca cel mai mic motor diesel e peste 20000cc multi cred ca vor stramba din nas. si sa nu credeti ca pare absurd dar si englezii de multe ori se uita la capacitatea motorului cand aleg o masina, sa nu mai vorbim de tarile care au taxe aberante la motoarele de peste 2000cc. nu cred ca doar romania are astfel de legi
daca ne uitam pe net, cel putin in romania, bmw merc etc cu motoare de 2.5 sau 3.0 sh au inceput sa fie mai ieftine decat cele cu motoare de 2.0, din cauza taxelor toti fug de ele.
cum alfa e cu un picior in groapa cred ca asta ar fi fost o strategie buna pt vanzarile lor, nu doar in cat face suta motorul de 3000 cai putere...