tudyniuz Quote:
In Italia vad ca incepe de la 35k pentru 2.2 150cp, caz in care nu m-as mira sa vad acel 2.0L 275cp la vreo 40k, moment in care se bate (din punctul meu de vedere) cu Jaguar XE. Daca Jaguarul l-am condus si mi se pare cea mai impresionanta masina in bugetul ala, eu chiar sunt curios sa vad cum se conduce si Giulia. Cine e pana la urma persoana din club cu Giulia?
Sau cu asta
http://gebrauchtwagen.bmw-muenchen.de/C ... s/672424/4" onclick="window.open(this.href);return false; -> vorbim de masina complet reconditionata, nu cu mucii proprietarului anterior pe volan, cu garantie 3 ani. Casco 1800 eur/an ca pe aici se circula decent si nu e plin de raceri.
Hai sa iti explic cum sta prin lumea civilizata, nu prin tari gen Romanistan unde se dau tunuri si prostii sparg bani furati pe masini scumpe: se iau masinile in leasing operational, platesti devalorizarea lor si apoi le dai inapoi. Romanul isi ia masina in proprietate, sa se simta el stapan, o tine si apoi o da tot iesind cu diferenta respectiva in pierdere. Deosebirea este ca in al doilea caz isi blocheaza lichiditati intr-o galeata cu suruburi, in loc sa isi tina banii in buzunar.
Acum vor sari dasteptii da serviciu cu "boss, eu prefer oricand o alfa noua cu manuala si motor de 2.2 150 cai blegi unui 550i xdrive, in plus ala mananca 16l/100 prin oras, ejti nebun?", asta ca sa transforme notiunea de fanboy intr-una de sclav prost. OK, BMW are 86k km, dar mai face inca pe atat fara probleme, pe cand o Alfa va avea tot atat dupa 86k parcursi, insa niciodata in acei 86k nu vei cobori din ea cu zambetul care il ai in bimmer. E o lume pentru toti, inteleg asta, dar sa ne uitam si la numere.