It is currently 16 Nov 2024, 12:40

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 30 Mar 2014, 18:49 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e bine de fiecare data cand se face o revizie mica la schimbul de ulei sau odata la un an de exemplu sa se curete conectorii importanti (injectoare, egr, debitmetru).

cand veneam de la fest anul trecut am ajuns in 3 pistoane acasa , pe la focsani a aparut martorul MCSF si daca am vazut ca nu se opreste am venit incet acasa, oricum nu aveam nici o cheie la mine, nici macar pentru capacul de la motor. cand am ajuns am atins conectorul si masina mergea bine, apoi ia am curatat mufele toate si am presat papucii in conector la injectorul cu buba.

stiu sigur ca orice problema de conectica(chiar pentru o fractiune de secunda) la injector, da imediat MCSF, la mine cel putin asa este, nu stiu cum o fi la 159.

un lucru i sigur, esti pe calea cea buna, avand in vedere ca mai devreme nu stiai ce este martorul MCSF iar acum vorbesti de corectii :clapping:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Mar 2014, 22:22 
Offline
User avatar

Joined: 22 Aug 2006, 11:58
Posts: 128
Location: sydney, australia
comanr Quote:
avand in vedere ca mai devreme nu stiai ce este martorul MCSF iar acum vorbesti de corectii :clapping:
Din pacate stau prost cu acronimele :) (google ajuta totusi)

Nu sunt strain de electrica/electronica/principii de functionare. Mecanica aplicata in schimb imi da de furca fiindca n-am nici experienta nici timp/abnegatie sa invat, nici scule potrivite. Eu ma bucur ca in final am identificat una dintre probleme, pentru ca daca stiu ce e, o pot rezolva. Din pacate primesc ridicari din umeri prea des prin service-urile din Romania, asa ca prefer sa ma duc in service cu lista gata facuta si sa nu las loc de ghicit.

Acum ramane cealalta, dupa ceva ore de mers pot spune ca sunetele sunt mecanice, nu vin din admisie/evacuare, suna ca ceva care freaca. Iarasi, dificil de descris.. Volanta? Ambreiaj? (ambreiajul n-are simptome).

_________________
I'm very responsible. When ever something goes wrong they say that I'm responsible.


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2014, 22:31 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
vezi si tu role/curele, eventual da cureaua de accesorii jos ca sa vezi daca dispare zgomotul.

pune pe cineva sa accelereze ca sa auzi de unde vine.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Mar 2014, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 22 Aug 2006, 11:58
Posts: 128
Location: sydney, australia
[quote="comanr"
stiu sigur ca orice problema de conectica(chiar pentru o fractiune de secunda) la injector, da imediat MCSF, la mine cel putin asa este, nu stiu cum o fi la 159.
[/quote]

Apropo de asta, la 159 nu apare imediat martorul. Cred ca dureaza cateva secunde pana e considerat fault si pe urma dispare parca la 3 sau 5 porniri fara eroare.

_________________
I'm very responsible. When ever something goes wrong they say that I'm responsible.


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2014, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
la mine daca trag de mufa la relanti am instantaneu martorul aprins, galagie. se stinge dupa cateva porniri de la sine daca nu mai e prezent defectul.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Mar 2014, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 22 Aug 2006, 11:58
Posts: 128
Location: sydney, australia
comanr Quote:
la mine daca trag de mufa la relanti am instantaneu martorul aprins, galagie. se stinge dupa cateva porniri de la sine daca nu mai e prezent defectul.
N-am tras mufa live, dar cred ca face la fel. In schimb, la contact imperfect imi da suturi bune pana se aprinde martorul.

_________________
I'm very responsible. When ever something goes wrong they say that I'm responsible.


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2014, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e posibil sa apara contact imperfect, sant tensiuni mari, citisem undeva ca bobina injectorului este folosita si pentru incarcarea condensatorilor din ECU iar comanda e in impulsuri de tensiune (zeci de volti)

conectica pentru injectoare e slaba, ieftina, nu santem noi primii cu necazul asta si nici ultimii.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 31 Mar 2014, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cateva informatii despre controlul electronic al injectoarelor (majoritatea tipurilor), sant si imagini captura de pe osciloscop:

http://www.crypton.co.za/Tto%20know/Act ... ctors.html" onclick="window.open(this.href);return false;


si un filmulet cu injectorul :

http://hmonghot.com/TlV2V25PZDVsRncz" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 31 Mar 2014, 11:12 
Offline
User avatar

Joined: 22 Aug 2006, 11:58
Posts: 128
Location: sydney, australia
Vad ca la Diesel curentii sunt mari, 20-25A, e clar ca daca obtine doar 10A din cauza unui contact imperfect o sa apara intreruperi. Trebuie sa vad daca pot demonta mufa de la fisa fara s-o stric si sa curat/strang papucii.

_________________
I'm very responsible. When ever something goes wrong they say that I'm responsible.


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2014, 12:33 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
vezi ca mufele au un mic sertar galben, la interior, nu ma refer la siguranta de la exterior, se trage acel sertar in lateral cu un ac, si se preseaza la mijloc papucii din conector, fara sa i extragi, cu o surbulenita fina.

asa e cel mai simplu si nu mai apar probleme dupa, pe testate.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Apr 2014, 19:46 
Offline
User avatar

Joined: 22 Aug 2006, 11:58
Posts: 128
Location: sydney, australia
Mda cred ca am rupt sertarul/siguranta aia. Sau era rupta deja, desi inclin catre prima varianta.

E incredil cum s-a schimbat mersul masinii. Sunt convins ca in spate e un controller PID (bucla auroreglanta in romana), pentru ca aduce baseline-ul la performanta celui mai rau performer, adica masina are viata din nou dupa ce injectorul 3 are posibilitatea sa traga curentul de care are nevoie, nu mai are scaderea de performanta pe la 2000-2400 de ture.

In fine, va trebui sa schimb mufa/fisa respectiva.

_________________
I'm very responsible. When ever something goes wrong they say that I'm responsible.


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2014, 19:54 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
da incearca sa compenseze din celelalte injectoare.

tre sa ia grija cu asemenea mufe coapte de zeci de ore de functionare...daca merge n ai treaba, sertarul ala nu influienteaza bunul mers, nici nu ies pinii, stai linistit.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Jul 2016, 08:52 
Offline
User avatar

Joined: 22 Aug 2006, 11:58
Posts: 128
Location: sydney, australia
pun asta asa ca incheiere ca sa nu ramana topicul in coada de peste. intre timp am vandut masina, dar ca rezolvare:

1. primit de la tzivii (multumesc!!!) una bucata fisa
2. scos borna baterie
3. taiat vechea fisa
4. lipit fisa noua + varnish termo
5. masina a mers ca noua :)

_________________
I'm very responsible. When ever something goes wrong they say that I'm responsible.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2016, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
bluebit Quote:
pun asta asa ca incheiere ca sa nu ramana topicul in coada de peste. intre timp am vandut masina, dar ca rezolvare:

1. primit de la tzivii (multumesc!!!) una bucata fisa
Chiar ai ajuns in Australia? Bafta, oricum !! :D

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2016, 13:05 
Offline
User avatar

Joined: 22 Aug 2006, 11:58
Posts: 128
Location: sydney, australia
georgecristian Quote:
Chiar ai ajuns in Australia? Bafta, oricum !! :D
Da, sunt in Sydney de la sfarsitul anului trecut, abia astept Giulia :D

_________________
I'm very responsible. When ever something goes wrong they say that I'm responsible.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited