valentinangelescu Quote:
Salut,
Am revenit pe subiectul inițiat de mine
Astăzi am mers cu mașina cam 20km... exterior si oraș,
Masina merge foarte bine, nu troncane, nu bate, nu șuieră. Trage gozav și liniar, am urcat până la 200km/h
Frânează bine, nu trage pe nicio parte. Ca si aspect mai trebuie puțin lucrat pentru pretențioși, dar scoate fumul acela negru in cox pe loc ( să fie oare din cauza ca s.a scos si anulat din soft filtru de particule ?!)
Are o bătaie la relanti și cam miroase a motorina pe lângă ea si la motor. Nu are martori aprinși în bord iar interioru este impecabil. Uneori pornește greu, alteori din prima apăsare...uneori pornește zgomotos alteori lin. Se aude si un mic șuierat care pare de la compresorul de clima
Mi s.a părut cam grea fata de alte mașini (audi a4, seria 3, Vectra, golf) chiar dacă stiu ca e mai grea cu cel puțin 100kg fata de altele
M-a pus pe gânduri...ce sa fac ce sa fac, cred că o să îi desfacem motorul până la urmă să vedem ce se poate face si poate se merită achiziționată.
Din poze,masina arata chiar bine,acum daca ti sa pus pata pe ea,poti verifica in primul rand caroseria sa nu fi fost lovita grav,o aripa,bara,far,astea sunt nimicuri.
Urmatorul pas,daca ai pe cineva cu un soft dedicat,verifica corectia la injectoare si kilometri,o verificare a compresiei si iti poti da seama daca e ok.Restul,un senzor,un debitmetru,se pot remedia fara prea multe batai de cap.Fumul e posibil sa fie de la acel filtru eliminat.La motoarele 2.0 nu am auzit sa fi fost probleme cu acele clapete din admisie.
Cat despre fiabilitate,ai auzit rau,motoarele Fiat(Alfa)sunt printre cele mai fiabile,nu te lasa turbine,cutii(vezi BMW)pompe de ulei,bloc motor(veziAudi/VW)
Desigur este o parere personala,trateaz-o ca atare,bafta.