It is currently 24 Nov 2024, 23:06

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 212 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 9 Next
Author Message
PostPosted: 29 Mar 2016, 18:45 
Offline

Joined: 30 Jul 2015, 11:28
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 166 2.4
Eu am avut catalizatorul golit la benzinar (aspirat) si s-a comportat groaznic, sunet de tabla goala si lipsa de cuplu, în prima faza am pus teava si pe urma am înlocuit teava cu o toba inermediara. Sonda lamda nu s-a aprins(nu alfa alta marca).


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2016, 19:35 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
Ideea e ca Alfa 2.5 are 4, câte una chiar la galeria de evacuare si alte 2 pe la mijlocul mașinii mai mici ca dimensiuni, cele din mijloc s-au dus si vreau sa le golesc...

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2016, 19:39 
Offline

Joined: 30 Jul 2015, 11:28
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 166 2.4
Ziceai ca ai încă una donatoare, nici la aia nu-s bune?


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2016, 22:50 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
din pacate nu, alea sunt golite, evacuarea e modificata, ideea e ca vreau sa pot umbla cu masina pana gasesc una sh sau una universala care sa se potriveasca, nu vreau sa umblu mult fara, insa am nevoie de o solutie rapida acuma.

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2016, 08:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Imediat cum ai golit catalizatoarele o sa ai erori de sonda lambda... si masina nu o sa traga cum trebuie. Daca vrei sa faci o treaba buna, trebuie sa gasesti pe cineva care sa anuleze sondele lambda din soft, iar apoi poti sa faci ce vrei tu cu evacuarea, sa o faci sport sau silensioasa, cu orice fel de tobe vrei.
Deci trebuie sa te interesezi la cei care fac softuri, poate te ajuta vreun coleg care stie mai multe. E interesant daca gasesti o rezolvare sa o scrii aici.


Top
   
PostPosted: 11 Apr 2016, 11:09 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
Am scos catalizatoaele, nici o eroare, nu consuma mai mult sau mai putin, insa raspunde putin de tot mai bine la acceleratie, trebuie sa schimb flexibilul, oare ce dimensiune are sau se vinde cu tot cu bucata de teava?

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 11 Apr 2016, 18:12 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
Domnilor am o problemuta, masina uneori porneste la sfert alteori dupa cateva secunde bune, am curatat senzor arbori cotit si axa cu came, nici o eroare pe tester, nu are o regula cand cum vrea el, nu conteaza ca e cald sau rece motorul.bujii noi 10k NGK, bobine noi Bosch, mufe curatate etc, nu-mi dau nici eu seama nici mecanicii :(

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2016, 09:01 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Electromotorul e ok?

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2016, 10:25 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
beterie electromotorul invarte e ok, in ambele cazuri turatia electromotorului e la fel, dor ca timpul in care o ia difera, uneori o ia intro secunda alteori necesita 5-6 secunde sau mai mult, cand invarte mai mult se simte si un miros de benzina semiarsa, sau nu stiu cum sa o descriu

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2016, 13:43 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
Salutare din nou, de câteva zile ma confrunt cu o problemă, închiderea centralizată funcționează aiurea, ba nu închide toate ușile, ba nu le deschide, ba nu se închide deloc!de unde sa încep verificările?

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2016, 15:42 
Offline

Joined: 30 Jul 2015, 11:28
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 166 2.4
Verifica intai modulul, dacă ar fi motorasele din broaște sau vreo mufa sarita problema ar fi persistat la anumite usi.


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2016, 16:00 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
Ala de sub luneta sau unde e modulul?ms

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2016, 16:11 
Offline

Joined: 30 Jul 2015, 11:28
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 166 2.4
Din ce am citit pe forum ar fi în drepta sub bord.


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2016, 15:27 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
Am o problema cu unhiul de cadere la rotile din fata, tot ce inseamna articulatii pe fata sunt noi de cateva luni, insa cand am fost la reglaj de directie, mi-au zis ca nu am cum sa regleze unghiu de cadere, pe stanha am 3 grade iar pe dreapta 2 si un pic.Sfatul lor a fost sa schimb fuzeta cu totul.....lol 2 fuzete nu sunt ieftine

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2016, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Si eu si alti colegi avem aceeasi problema pe fata... se mai poate reduce din unghiul de cadere din micsorarea distantierelor de la bucsa fluture de la bascula de jos, cea care se prinde pe lateral de lonjeron... Trebuie micsorate atat incat sa nu frece bratul in lonjeron. Eu cred ca s-a intins sasiul.


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2016, 23:17 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
am citit pe alfaclub ungaria o varinta mai simpla si mai buna.E vorba de o bara de rigidizare(strut bar) reglabil care se prinde cu o flansa intre telescoape, iar apoi prin reglajul lui se poate reveni la un unghi optim.am trimis mesaj celui care a fact asa ceva, inca nu am primit raspuns, poate ceva coleg pe aici stie de unde se poate cumpara confectiona :D

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2016, 08:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
teoretic daca impingi suportul de sus de la amortizor cu tot cu bascula de sus in exterior, poti sa reduci din acel unghi de cadere. Este foarte interesant ceea ce spui tu, asa ca asteptam sa ne scrii aici daca ai vrun raspuns, ceva poze etc.


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2016, 11:44 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
Salutare,

Colegul ungu a zis in felul urmator, a fost folosit un strut-bar reglabile de alfa romeo 156, la un atelier de reglaj directie, operatiunea s-a facut live pana cand unghiul de cadere era in parametrii.
Vestea proasta e ca din cauza drumurilor se va strica din nou unghiul, strut-bar nu o sa-i poti pune permanent la 166 fiindca nu se va inchide capota+plastucuri care acopera telescoapele, insa se pot comanda ceva bari de rigidizare de se por pune sub motor prins in lonjeroane, cost 420 lire.lol :(

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2016, 13:00 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Sunt bari dedicate pt 166,in jur la 200€ sa nu ai probleme cu inchiderea,cat despre cea de pe lonjeroane,parerea mea e sa o eviti,sa nu ai vreo surpriza la borduri..plus ca nu te ajuta la unghi

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2016, 13:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Deci eu cred ca s-a intins sasiul... presupun ca s-au departat lonjeroanele (desi pot sa ma insel) dar mi se pare mai plauzibil decat sa se fi apropriat oalele cu suportul la amortizor.

Deci cu bara de rigidizare de sus ai departa suportii la amortizor cu tot cu oale. Nu mi se pare o idee buna pentru caroserie daca nu stim ca e 100% de acolo problema, iar de bara dintre lonjeroane, cum a spus colegul, sigur o sa o lovesti daca nu are o forma buna.

Parerea mea e ca cea de jos se poate face relativ simplu, dar nu cred ca ar avea putere sa traga longeroanele inspre interior... ci doar sa previna eventualele urmatoare deformari.

p.s. Astept sa fiu contrazis daca nu am inteles bine ce se intampla.


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2016, 13:45 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Deobicei sasiul se torsioneaza,montarea barilor este indicata cu masina relativ noua,la masini mai datate,scopul lor este de a opri acea deformare,nu de a remedia problema.
Barile reglabile iti da posibilitatea sa mai ameliorezi putin,cele fixe sunt doar de rigidizare

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2016, 15:38 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Eu am auzit de bari care se torsoneaza(rasucesc), nu prea inteleg cum s-ar torsiona sasiul. S-ar rasuci in jurul a ce? Poate se lungeste, intinde, etc..

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2016, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Tu ai auzit rau..ia exemplul la masinile de DTM sau alta competitie de turisme,daca ai vazut vreo cursa,ai observat in curbe stranse ca se ridica roata posterioara,tocmai pt ca sasiul este rigidizat si nu da voie la acea torsionare (rasucire in jurul propriei axe)pe cand daca s-ar lungii sau cum zici tu,ai avea o masina de 3 m latime dupa 5 ani..(exagerez desigur)

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2016, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Pentru un moment de torsiune trebuie ca un capat al sasiului sa fie incastrat, ceea ce nu se intampla nici la masinile de strada si nici la cele de DTM. Nu am auzit, ci am studiat chestia asta in facultate. Poate exista forte de torsiune altundeva la un automobil, de acolo si cauza de mai sus, dar sasiul in general nu are nicio legatura cu acel moment de torsiune.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2016, 21:48 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Decat sa postezi de dragul la a posta,mai bine dai o geana pe net,nu sunt nici mecanic si nici nu am facut facultate,dar incerc sa ma documentez,nu sa-mi strang posturi..
Ti-as fi recunoscator daca nu ai mai raspunde la postarile mele.

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 212 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 9 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited