@ibiza
Aha, pai atunci vreau ca toate service-urile sa fie obligate sa lucreze NUMAI dupa specificatiile producatorului, sa fie drastic verificate service-urile si masinile reparate de ei, inainte de a fi reansamblate, altfel adio licenta + amenda ca nu-si fac treaba ca la carte. Evident, suna prea frumos ca sa se intample, insa asa se joaca astia cu vietile noastre. Uita o sudura, un surub si te trezesti intre 4 scanduri sau aranjat pe viata cu cine stie ce traume.
As fi vrut sa vad cum s-a deformat pe dedesubt si cea albastra.
Si ca fapt divers, cand am avut accident cu Alfa din cauza unui bou de taximetrist, masina mea tragea spre dreapta urat. Le-am spus dobitocilor de la service de treaba asta si ce crezi ca au facut? NIMIC!. Am fost la zeita reprezentanta Alfa si le-am spus ca am avut accident si ca trage dreapta. M-au stors de bani ca sa faca unghiurile, ca la sfarsit sa-mi spuna sec sa schimb fuzetele, piese care fusesera schimbate deja, iar dupa asta masina se comoprta la fel, ceea ce insemna ca era afecata structura. Erau in stare astia din reprezenta sa-mi spuna ca masina e corecta din toate punctele de vedere si mai ales la structura? In nici un caz, pentru ca nu au aparatura. Pentru treaba cu directia am fost la nu stiu cate service-uri mai rasarite din zona si toti strangeau din umeri, ca nu au date despre Alfa, desi pe fruntea cladirii scria mare "Orice marca".
Bineinteles ca si cei de la service si cei de la asigurari se bazeaza pe portitele din legi si dau dovada de o nesimtire maxima. Se pare ca trebuia sa-mi repar fosta masina la reprezentanta Alfa, daca se putea aia din Italia, ca astia de la noi nu sunt in stare si te tin cu masina in service de-ti vine acru si tot n-o repara. (aproape 4 luni in cazul meu).
Pentru mine o masina care a avut accident grav cu structura afectata si e refacuta de unu ca rusul ala, reprezinta un pericol si o consider buna de dat la fiare vechi.
On topic: Wow