toshy Quote:
Nu e chiar asa simplu si nici profitabil sa ai foarte multe culori. Sunt o multime de lucruri in spate, de la logistica pana la capacitatea si capabilitatile liniei de vopsire. Culori extravagante exista, dar pe masini care vand volume in nuantele respective, sau pe cele facute "semi-custom". Exemple Dodge Challenger (care nu are mai multe culori pentru ca imparte linia de productie cu Charger si 300, care nu se vad in culori tipatoare, deci a trebuit facut un compromis), sau Audi (care le vopseste pe cele portocalii/roz/mov/etc pe liniile Quattro). Nu cred ca s-ar vinde prea multe Giulii normale in culori un pic mai deosebite, poate doar QV-ul sa aiba o paleta mai larga de culori, dar probabil intr-un program cum a fost "Collezione" pentru Brera.
N-am spus culori extravagante Toshy intrucat e clar ca nu s-ar potrivi cu segmentul tinta, insa niste 'shades' ar merge. Sunt constient ca asta implica niste costuri de logistica insa parerea mea sincera e ca acele costuri s-ar 'amortiza' destul de rapid. Ca tot am vorbit de Infinity cu niste posturi in urma, baietii aia au un design complet neinteresant la masini, dar au o paleta de culori destul de versatile. Ce ma enerveaza de fapt la Marchionne et comp e ca de la trend setter-i au ajuns la nivelul 'play catch-up' si la culori etc. Daca tot e 'last chance saloon' ptr Alfa macar fa-o intr-un stil consistent cu brandul.
LE: proiectul actual e intr-o locatie care ma obliga sa traversez cel mai larg shopping mall din Londra si unde sunt mai mereu masini expuse ca parte de marketing, la ultimele trei majore si agresive care au fost DS3/4, Infinity si Tesla masinile in negru clasic si gri au fost intr-o inferioritate evidenta. Citroen-ul n-a avut macar una singura in gri sau negru si a avut macar trei nuante de burgundy/red.