It is currently 01 Dec 2024, 05:08

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ] 
Author Message
PostPosted: 11 Feb 2016, 00:01 
Offline

Joined: 07 Jan 2015, 03:24
Posts: 165
Car: Alfa 159
salut , ce parere aveti, s-au daca a facut cineva ceva in privinta de a scoate maximul de cp din motorul de 2.0 TS , sunt curios daca pun o evacuare buna , un filtru bun + o resoftare, s-ar cunoaste diferente? ... daca castigi undeva la 180 cp eu zic sa merita sa investesc... si in legatura cu diferentialele autoblocante , fiind pasionat de masini cu tractiune spate si avand in dotare un e30 cu diff blocant , ma gandesc daca la tractiune fata se poate monta asa ceva sa nu se mai piarda cuplul doar pe o singura roata ... daca avea 156 propulsie in combinatie cu motorul 3.2 era de vis ... nu inteleg de ce italienii astia nu au pus macar pe masinile mai puternice rwd ...


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2016, 00:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Parerea mea este ca ar trebui sa-ti repari climatizarea in prima instanta... Grupurile sudate aburesc in interior. :wink:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2016, 01:05 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Cum n-au pus italienii RWD? Vezi Alfa 75, Stradale, GTV si mai sunt si si mai nou, Giulia; 155 si 159/Brera au Q4.
Iar in privinta maririi puterii unui TS, 255 CP de la cei de aici
Oricum, ca sa ajungi la 180 mai pui de cel putin 1000 de euro: axe, evacuare, soft, poate si pistoane, volanta usurata. Parerea mea e sa iei altceva pentru proiecte de genul.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2016, 10:31 
Offline

Joined: 07 Jan 2015, 03:24
Posts: 165
Car: Alfa 159
Aici vb de putere nu de climatizare ! , cand am zis de ce nu au pus rwd ma refeream la masinile de la 75 care a fost ultima cu rwd si blocant din fabrica ... abia acum vad ca au scos ceva interesant , giulia 510cp rwd , asta cred va fi o alfa asa cum trebuie sa fie ...


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2016, 11:28 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
BAZ-V8 Quote:
Aici vb de putere nu de climatizare !
Ti-a spus in alt mod ca esti in ceata.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2016, 12:06 
Offline

Joined: 07 Jan 2015, 03:24
Posts: 165
Car: Alfa 159
Eu totusi cred ca un 2.0 ts se duce usor la 180 cp , are 155 stok ,cu o resoftare tot castigi 10 -15 cp plus o evacuare buna si un filtru bun cred ca 25 cp nu este foarte mult ... apropo de blocant , se gaseste asa ceva pt masinile astea ?


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2016, 12:51 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Citeste toata pagina asta si spune-ne apoi la ce concluzie ai ajuns.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2016, 18:19 
Offline

Joined: 07 Jan 2015, 03:24
Posts: 165
Car: Alfa 159
nu ma gandesc sa scot din motorul asta cine stie ce , dar daca se poate putin mai bine de ce nu ? , motorul trage oricum foarte bine , dar este un motor de turatie care trage in ture sus ... daca un soft bun ar fi eficient ma gandesc ca ar completa macar putin si lipsa de cuplu sub 3000 rpm ...


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2016, 18:34 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
ceva facut profi costa al dracu' de mult ( asta insemnand inclusiv modificari ale motorului).

Dyno - vazut ce bube are, daca are. Repari bubele si apoi te apuci de treaba. Catalizatoare, evacuare si optimizare de soft (o axa cu came "sport" este recomandata, dar e cam scumpicica). Modificarile astea o sa iti dea senzatia ca ai alta masina, o perioada. Dupa care vei vrea mai mult iarasi. :fuck:

Daca vrei sa treci la nivelul uramtor, cu modificari semnificative pe la motor, pregateste-te de o investitie serioasa. :money:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2016, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
LSD face Quaife si pentru TS.

Legat de putere marita pe TS/JTS mai bine urmaresti topicurile lui Nae despre 2.0 jts si a lui Aicu despre 2.0 TS. Puterile au crescut, insa investitiile au fost marisoare si destul de ample. Mai ample decat iti inchipui.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2016, 10:23 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
BAZ-V8 Quote:
nu ma gandesc sa scot din motorul asta cine stie ce , dar daca se poate putin mai bine de ce nu ? , motorul trage oricum foarte bine , dar este un motor de turatie care trage in ture sus ... daca un soft bun ar fi eficient ma gandesc ca ar completa macar putin si lipsa de cuplu sub 3000 rpm ...
Motoarele astea sunt gandite din start cu un grad optim de performanta care nu lasa loc de modificari simple gen schimbat filtrul de aer si evacuarea, mai ales ca vorbim de un motor pe benzina NA.

Nu stiu care ar fi efectele unei mapari, eventual rapoartele cutiei mai stranse (swap de pe 1.6?) dar cred ca mai simplu ar fi sa-ti iei un diesel.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2016, 10:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7906
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Indicat ar fi sa iti stabilesti un buget maxim si sa faci tot ce iti permite acel buget . In mod sigur un soft la Tibi , o evacuare ( eventual sh ) si alte mici interventii nu vor costa o avere si probabil vei simti o oarecare crestere de putere . Dupa o vreme , cand vei vrea mai mult , vei mai pune niste bani si vei mai face inca ceva si tot asa . Depinde doar de tine cat iti iubesti masina actuala ca sa investesti niste bani care nu ti se vor intoarce niciodata .


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2016, 12:28 
Offline

Joined: 07 Jan 2015, 03:24
Posts: 165
Car: Alfa 159
nu am de gand sa fac mare investie pt ca sunt constient ca nu poti obtine mare lucru din acest motor aspirat ! , dar din cauza pasiuni mele pt putere nu pot sa rezist sa las masina stok , oricum deja am investit ceva in masina asta , suspensii + o evacuare sport pt un sunet mai sportiv ... am mai multe masinii in care tot investeesc printre care un e30 , si proiectul care vreu sa-l finalizez acum este o japoneza, eclipse 2.0 turbo awd ! ... sincer eram dispus sa bag bani si intr-o alfa, dar parerea mea este ca nu merita sa scoti putere foarte mare daca nu te ajuta tractiunea ... am tot cautat un 75 cu 3.0 dar nu se gasesc mai deloc ...


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2016, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7906
Car: Vespa
Location: Bucuresti
In mod sigur nu poti scoate din 2.0 TS ce scoti din Eclipse :)) . Foarte misto masina , Mitsu au niste "vechituri" de care as vrea oricand . Sunt fan 3000GT , o masina foarte frumoasa si cu un motor bengos rau . Pe vremuri era sa ma pricopsesc cu o Cordia , era avion pt mine pe vremea aia :lol:
Legat de 75 as zice sa cauti si pe la fratii bulgari sau greci , e posibil sa gasesti .
Mobile.bg sau car.gr pentru inceput , ia vezi daca e ceva ...


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2016, 14:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
3.2 are cuplu cat 1.9 jtd de 150 de ponei. Adica in jur de 300 Nm.
Ma astept ca 2.5 sa aibe undeva pe la 250 ceea ce e suficient pentru a justifica un LSD.
La 2.0 cuplul cred ca e undeva pe la 180. In curbe, daca intri cum trebuie si esti in cuplu, adica undeva pe la 4000rpm, s-ar putea sa simti diferenta. Si evident, la plecarea in forta de pe loc.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2016, 19:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Da, am verificat si eu acum pe Carfolio si se pare ca 2.5 scoate mai putin decat credeam eu.
Deci:

2.0 TS 187Nm/3500rpm
2.0 JTS 206Nm/3250rpm
2.6 V6 220Nm/5000rpm
3.2 V6 300Nm/4800rpm

Aparent nu are rost un LSD pentru primele 3. Eu personal daca as avea banii si dispozitia necesara as pune si pe TS, pentru ca in curba, odata descarcata roata de pe interior tot cuplul se va duce acolo, lasandu-te sa navighezi linistit subvirator. Q2-ul stiu ca transfera pana la 30% din cuplu (valoare inca neverificata), Quaife probabil cam tot pe acolo, deci mai ai o sansa sa micsorezi subvirarea, oricat de mic ar fi cuplul retransmis catre roata din exterior.

Evident ca la un mers frumos, regulamentar, nici macar la 500cp nu vei simti nici un beneficiu de la un LSD oricare ar fi puntea motoare.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2016, 00:07 
Offline

Joined: 07 Jan 2015, 03:24
Posts: 165
Car: Alfa 159
Conteaza foarte mult lsd -ul , cel putin la propulsie , cu tractiune fata si lsd nu am mers niciodata dar totusi ma gandesc ca ar ajuta chiar daca puterea nu este foarte mare , ... in primul rand la drag racig plecarea va fi mult mai buna , iarna pe zapada este din nou un ajutor , nu cred ca ar fi si vre-o parte negativa din partea lsd-ului ...


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2016, 00:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Si la tractiune se simte si conteaza foarte mult, deoarece mai taie din comportamentul subvirator atat de neplacut. Si isi face cu atat mai simtita prezenta cu cat puterea e mai mare.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2016, 00:42 
Offline

Joined: 07 Jan 2015, 03:24
Posts: 165
Car: Alfa 159
baieti sunt foarte multumit cum trage alfa mea ... am testato cu 3 bmw-uri ... un e60 520d 2009 , un e46 2004 motor 1998 143cp , si un e46 325i ... ce sa zic 520-ul l-am lasat in spate , 320 ala nici o sansa , l-am lasat destul de mult , si cu 325 pot sa zic sa m-am tinut binsor , m-a luat pe final in treapta 3 ... cred ca daca ai mai putea scoate ceva din acest 2.0 ts te poti bate si cu 325i ... una peste alta alfa 2.0 ts nu cred ca are rival la 150cp ...


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2016, 01:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
@BAZ-V8: https://www.youtube.com/watch?v=tQ5Uwp-dB8g" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2016, 09:53 
Offline

Joined: 07 Jan 2015, 03:24
Posts: 165
Car: Alfa 159
Sa inteleg ca nu crezi sau cum ?


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2016, 11:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Cred ca e mai putin important cine pe cine crede.
Important e sa dezbatem ideea enuntata in titlu.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited