It is currently 15 Nov 2024, 08:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: problema putere / DPF
PostPosted: 19 Jun 2015, 22:44 
Offline

Joined: 27 Aug 2011, 14:12
Posts: 3
Car: 159 2.4jtdm
posibil sa fiu "off topic" sau sa se mai fi postat despre asta in trecut .. dar sunt foarte multe pagini si nu gasesc ..

conduc o alfa 159 2.4 jtdm 200 cai din 2006 aproape de 200k kilometrii si am filtrul de particule(DPF) pe ea ... acum ceva timp dupa o perioada de drumuri scurte am ramas fara putere si nu trecea de 3500 turatii si presiunea in turbina urca foarte greu si maxim pana la ~0.7 bari ... dupa care si`a revenit dupa o regenerare pe stand .. a continuat sa faca problema asta din cand in cand(la ~ 3 saptamani) si se rezolva dupa o plimbare mai lunga dar dupa ultimul service(care a avut o regenerare pe stand) a inceput sa fie din ce in ce mai rau si cei de la service-urile din zona nu stiu ce sa imi zica,.. mi s`a recomandat sa schimb un senzor aflat undeva deasupra radiatorului .. vacum-ul de la turbina sau ceva de gen.. l`am schimbat, am facut o plimbare de vreo 60km pe autostrada in 3500 ture .. a fost totul ok.. dar a 2a zi in timp ce eram in viteza a 3a de la 1.5bari a cazut la 0.8 si a pierdut puterea... iar de atunci doar asa merge .. pornesc motorul este ok.. dar dupa 2-3minute se intampla chestia asta si nu mai trage .. am fost la toate service-urile din zona(sunt undeva in germania intr`un sat si nu am o reprezentanta prin apropiere) si nu mi`a zis nimeni nimic concludent .. unul singur mi`a zis ca ar fi filtrul de particule(DPF)dar nu era prea sigur de asta .. stie cineva ceva legat de problema? ...

P.S. uneori se stinge check-ul si merge bine pentru o perioada dar de obicei cand depasesc 3500de ture in a 3a, se duce si puterea ..

va multumesc anticipat!!


Top
   
 Post subject: problema ..
PostPosted: 20 Jun 2015, 07:32 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Pai ideal ar fi sa puna cineva un tester si sa citeasca erorile.

Poti verifica furtunele, curata senzorul de pe galeria de admisie si valva egr daca lucreaza corect.

Din moment ce toate acestea sunt ok, tre sa stii cand face regenerare si sa nu opresti motorul atunci. Este indicat ca in momentul regenerarii 'naturale' sa mergi cu masina ceva mai turat (3000-3500rpm). O regenerare dureaza in jurul a 10min.

Succes!


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2016, 01:43 
Offline
User avatar

Joined: 16 Oct 2012, 17:41
Posts: 4
Car: alfa romeo 159
Ai rezolvat problema? Am si eu aceeasi problema si la a mea 1.9 jtdm 110kw.. :(


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2016, 02:16 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
de unde esti?

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2016, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 16 Oct 2012, 17:41
Posts: 4
Car: alfa romeo 159
Am rezolvat problema cu o regenerare dpf.. :D


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2016, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 01 May 2013, 12:39
Posts: 116
Car: alfa romeo 159
Location: Bucuresti- Pitesti
Eu nu inteleg ce este așa complicat să îți dai seama cand face o regenerare și sa o duci la capăt. :scratch:


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2016, 12:39 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
alfalucian Quote:
Eu nu inteleg ce este așa complicat să îți dai seama cand face o regenerare și sa o duci la capăt. :scratch:
Pentru ca nu toata lumea sta cu ochii pe consumul instant ca pe butelie, pentru ca nu toti observa o mica diferenta de tonalitate a motorului.

Acum cateva zile, a inceput regenerarea cand veneam de la serviciu, cu vreo 5 minute inainte sa ajung acasa. Noroc ca am observat consumul de 35-50% la deal. Am mai dat o tura cu masina, chiar daca ma grabeam sa ajung acasa. Intamplarea asta m-a facut sa ma gandesc la acest sistem de filtrare. Oare cand cumperi o masina care isi face regenerari esti pus in tema? Ti se spune cum sa recunosti regenerarile, ca este normal, sau ca e indicat sa lasi regenerarea sa se termine de la sine? Cel mai fair mi s-ar fi parut sa iti prezinte un mesaj pe computerul de bord, ceva de genul "Filtrul de particule in proces de curatare, recomandam sa nu opriti motorul". Stiu ar fi schimbat mai putine filtre DPF apoi, dar cred ca oamenii ar aprecia mai putine dureri de cap si vizite in service.

Pentru proprietarii de Q-tronic, am observat ca schimbarile de viteze sunt putin mai smuncite in timpul regenerarilor. Cel mai puternic se simte cand opresti si ramanand in D, cutia decupleaza putin mai brutal. Iar ralantiul sta jumate de mm mai sus :D

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2016, 05:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
La alte marci nu iti dai seama deloc de regenerare. Nu stiu cum se petrec lucrurile acolo pe termen lung.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2016, 13:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Cred ca la orice marca iti poti da seama, probabil multi nici nu stiu de regenerare
De exemplu la Mondeo, motorul este mai zgomotos iar cand apesi acceleratia in mers ai lag destul de mult
Consumul instant la relanti sare de la 0.7 la 1.7 cu clima pornita
Nu am ceas sa imi indice presiunea la turbo sau sa ma avertizeze in alt fel :)

Trimis de pe al meu GT-I8730 folosind Tapatalk


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited