alfalucian Quote:
Eu nu inteleg ce este așa complicat să îți dai seama cand face o regenerare și sa o duci la capăt.
Pentru ca nu toata lumea sta cu ochii pe consumul instant ca pe butelie, pentru ca nu toti observa o mica diferenta de tonalitate a motorului.
Acum cateva zile, a inceput regenerarea cand veneam de la serviciu, cu vreo 5 minute inainte sa ajung acasa. Noroc ca am observat consumul de 35-50% la deal. Am mai dat o tura cu masina, chiar daca ma grabeam sa ajung acasa. Intamplarea asta m-a facut sa ma gandesc la acest sistem de filtrare. Oare cand cumperi o masina care isi face regenerari esti pus in tema? Ti se spune cum sa recunosti regenerarile, ca este normal, sau ca e indicat sa lasi regenerarea sa se termine de la sine? Cel mai fair mi s-ar fi parut sa iti prezinte un mesaj pe computerul de bord, ceva de genul "Filtrul de particule in proces de curatare, recomandam sa nu opriti motorul". Stiu ar fi schimbat mai putine filtre DPF apoi, dar cred ca oamenii ar aprecia mai putine dureri de cap si vizite in service.
Pentru proprietarii de Q-tronic, am observat ca schimbarile de viteze sunt putin mai smuncite in timpul regenerarilor. Cel mai puternic se simte cand opresti si ramanand in D, cutia decupleaza putin mai brutal. Iar ralantiul sta jumate de mm mai sus