It is currently 29 Nov 2024, 01:35

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 16 Jan 2016, 17:11 
Offline

Joined: 11 May 2010, 21:02
Posts: 91
Car: alfa 156
Location: Focsani
Salutare, dupa o schimbare a debitmetrului si o inspectie a filtrului de aer am observat ca, carcasa filtrului de aer e pocnita destul de tare si dupa o cautare de alta carcasa am dat de o carcasa de156 jts. Stie careva dece la jts si chiar jtd debitmetrul este foarte aproape de filtrul de aer si daca mai au conul(rezonatorul) specific la ts-uri?


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2016, 09:21 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Sunt diferite. La JTS conul volumetric este diferit (mai scurt) fata de TS.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2016, 13:28 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Daca va referiti la asta, eu l-am scos de mult ca sa-mi usurez munca la schimbatul filtrului de aer. Nu am simtit nici o diferenta de putere sau de raspuns cu sau fara el.


Attachments:
airbox.jpg
airbox.jpg [ 103.39 KiB | Viewed 1191 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
PostPosted: 20 Jan 2016, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
N-are nicio treaba conul, 90% dintre masini nu-l mai au oricum.
Diferenta e la capac, 1.8 TS are debitmetrul la jumatatea furtunului, iar 2.0 JTS are debitmetrul infipt in capacul carcasei filtului, la fel ca la V6 benzina si toate JTD-urile. Debitmetrul de JTS are carcasa mai groasa ca diametru.
Ideea este ca poti lua carcasa de filtru de pe JTS, dar sa pui capacul de la carcasa ta pentru a realiza traseul stock.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2016, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Am vazut si la 2.0 TS jos langa carcasa, numai ca era pe GTV.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2016, 19:53 
Offline

Joined: 11 May 2010, 21:02
Posts: 91
Car: alfa 156
Location: Focsani
Ma gandesc ca nu degeaba au pus debitmetrul mai langa filtru la jts, poate citeste mai bine acolo. Din cate stiu la ele crapa mai greu decat la ts


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2016, 20:01 
Offline

Joined: 11 May 2010, 21:02
Posts: 91
Car: alfa 156
Location: Focsani
BZ-76-DIA Quote:
N-are nicio treaba conul, 90% dintre masini nu-l mai au oricum.
Diferenta e la capac, 1.8 TS are debitmetrul la jumatatea furtunului, iar 2.0 JTS are debitmetrul infipt in capacul carcasei filtului, la fel ca la V6 benzina si toate JTD-urile. Debitmetrul de JTS are carcasa mai groasa ca diametru.
Ideea este ca poti lua carcasa de filtru de pe JTS, dar sa pui capacul de la carcasa ta pentru a realiza traseul stock.
Ma gandeam altfel......carcsa filtru de ts si senzorul maf; capac filtru, carcasa maf si tubulatura de jts


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited