am fost cu pacienta la 'doctor'. or invartit-o si rasucit-o de eu m-am plictisit. concluzia: nimic in neregula pe sub ea, cu exceptia unui furtun de la frana (sau piesa de prindere a furtunului) care era atins de plumbul de echilibrare in viraj maxim stanga. 100% de acolo or zis. chestie care e evident bullshit din moment ce mie imi face treaba asta pe drum drept
si au mai gasit conducta de la intercooler in admisie crapata pe doua parti (aveam ulei peste tot - pierduse cam juma' de litru). am avut ieri niste timp liber si mi-am schimbat-o in curte. partea buna e ca nu mai scoate fum cand o calc pe coada. partile proaste sunt ca 1. nu inteleg de unde venea uleiul ala (adica ala e furtun de aer totusi, nu?) si 2. troncaneala e inca acolo, chiar daca s-a mai potolit putin (dupa ce or tras si maimutele de la service de chestia aia care freca, dupa ce au ridicat-o si n-au pozitionat bine o talpa a elevatorului incat mi-au dezlipit partial pragul drept, sa-i #$%^#$&#$%^#$%^
)
am sa caut alt service dupa sarbatori, sa reverifice flansa amortizorului si suportii motorului. (btw, flansa asta se gaseste separat? la gtv n-am gasit decat pe dezmembrari)