It is currently 11 Feb 2025, 11:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
PostPosted: 16 Oct 2015, 17:04 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
Buna ziua la toata lumea,
Sunt proaspat posesor al unei alfa romeo 156 din 2001 cu motorizare de 2.5i v6 24v cu transmisie semi automata.
la mine cutia imi face probleme in sensul ca imi curge uleiul pe la planetara de pe stanga si planetara iese din cutie,dar de schimbat imi schimba foarte bine.
Ma poate ajuta cineva cu o idee sau un sfat ce ii pot face pentru a remedia problema? sau daca nu se remediaza cine are o cutie de vanzare?


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2015, 17:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Bine ai venit in primul rand.
Cutie Aisin o sa gasesti in Romania cam cand o zbura porcul din pacate, dar intrebarea e ce vrei tu sa faci cu toata cutia cand probabil ai doar vreun semering de schimbat ?
Apropo, baga si tu ceva poze cu masina, poate o fi fosta mea iubire, la momentul in care am avut-o eu erau doar 2 in RO.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2015, 11:17 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
Multumesc de urare, momentan nu am poze cu masina pt k am lasat-o la un service,am adus-o recent din germania,pe drum nu mi-a facut probleme dar nici nu m-am uitat sincer daca pierdea ulei, am observat dupa cateva zile problema.
Azi m-am mai uitat putin pe la ea nu stiu daca e un lucru normal sau nu dar cand cupleaza de pe P pe R sau D are un soc ca o zmucitura si am mai observat ca daca misc de capul de planetara(partea care intra in cutie) are joc inainte-inapoi dar si sus-jos ceea ce nu prea e normal cred, se misca sus-jos planetara cu tot cu "satelitul" ce iese din cutie.
O alta problema ar mai fi si stergatoarele care nu merg decat pe ultima treapta cea mai "repede" :(


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2015, 13:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Problema smuciturilor observate: Nu este deloc in regula, cutia Aisin Q-System este una dintre cele mai "line" cutii automate pe care le puteai intani in anii aia. La mine cel putin nu-ti dadeai seama cand schimba treptele, doar la kick-down sesizai cuplul. De smucituri nici pomeneala, era o bijuterie.

Problema uleiului curs si a planetarei: Verifica cu maxima seriozitate pierderea de ulei, daca ramai fara distrugi cutia si alta nu gasesti, o treci pe manuala in cel mai bun caz. Faptul ca ai piedut deja uleiul si acesta e sub nivel poate fi o explicatie si pentru smucituri, verifica nivelul la joja (cea cu cap negru, nu cea cu cap galben de la motor). Eu sincer nu inteleg cum spui tu ca iti iese planetara stanga din cutie intrucat aceasta e prinsa cu suruburi pe flansa diferentialului; doar planetara dreapta se infige efectiv. Verifica simeringurile peste tot.

Problema stergatoarelor: probabil blocul de lumini, daca era motorasul cred ca ar fi crapat de tot. Le iei la masurat si vezi exact.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2015, 15:22 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
sti cumva cum se baga ulei la cutie?


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2015, 16:16 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
Planetara de pe stanga se duce inainte-inapoi sa inteleg ca e normal sa fie asa? nu ar trebuii sa fie fixa ca cea de pe dreapta? ea face parca ar fi un telescop care culiseaza, uleiul este aproape la minim pe joja,am observat pe joja ca are nivel de min si max si la cald si la rece la mine am verificat cu motorul cald indica putin peste minim. In mers nu zmuceste dar se simte cum schimba nu foarte tare dar nici deloc... la mine cand dau efectiv din P in R atunci are un soc ca o zmucitura dupa ce dau drumul la frana pleaca singura si nu mai zmuceste in timp ce isi ia toate treptele se simte doar cum schimba... trepidatia turometrului are legatura cu cutia de viteze?deci nu oscileaza relantiul doar acul de la turometru vibreaza si la relanti si in mers constant


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2015, 03:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
Paulica, nu stiu cum sa te ajut insa trebuie sa remarc aceasta combinatie motor-cutie cel putin rara. Sper sa o rezolvi ca altfel ar fi pacat de ea. Succes!

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2015, 14:54 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
Alta problema...:( la ce temperatura trebuie sa stea apa? Mie imi oscileaza daca o alerg mai tare se duce peste 90 trece si de prima linie cea de dupa 90 pana in dreptul becului de avertizare dar nu se aprinde daca o las mai incet scade la 90 si in semafoare iar creste pana aproape de prima linie dupa 90 e normal asa?


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2015, 15:09 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Nu. Verifică mai întâi temperatura raportată la ECU, dacă „bate” cu ce-ți indică în bord și ventilatoarele de pe radiator îți funcționează ok, probabil e new rad time.

_________________
Don't. Cut.


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2015, 16:17 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
ventilatoarele pleaca ok prima data unul cam cand arata apa la 90 apoi al doilea ele isi fac treaba,radiatorul este nou are 1 saptamana de cansd l-am pus antigel proaspat de 2 zile ce poate fi?


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2015, 16:27 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Atunci pui masina pe tester si urmaresti daca temperatura apei indicata de soft bate cu cea indicata de ceasuri. Daca au valori apropiate inseamna ca termostatul nu mai face servici cum trebuie, iar daca au valori mult diferite poate fi o defectiune in ceasuri.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2015, 19:57 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
Am pus-o pe tester valorile sunt apropiate zic eu adica electro- ventilatoarele pleaca tot timpul la 98 grade si se opresc la 90 chiar 89 grade am incercat de mai multe ori iar pe ceasuri imi arata 1 mm dupa linia de 90 pe tester aveam 95 grade cred ca ceasurile functioneaza bine dar problema e ca se duce apa prea sus daca o alerg putin se duce la 120 grade si mai mult...cred ca e termostatul dus,sau garnitura de chiulasa


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2015, 17:02 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
unde gasesc becuri si ce tip sunt pentru iluminare rotite de climatizare?


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2015, 22:02 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
Problema cu temperatura inca nerezolvata, intre timp alta problema intrerupe la relanti cand e cald motorul la rece nu face asa merge bine:(


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2015, 22:54 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
Problema cu cutia rezolvata sper definitiv am schimbat semeringul de la planetara de pe stanga pe acolo curgea uleiul dar trebuia schimbata si siguranta de la planetara dar nu am gasit sa cumpar sper sa nu mai iasa din cutie a fixat-o mecanicul mai bine...problema cu temperatura la apa nerezolvata tot asa patesc noi simptome daca merg frumos cu ea sta la 90 apa indiferent cat merg si prin oras si afara dar cum ma dau la ea si merg mai sportiv folosesc kickdown-ul repetat se duce apa pana la prima linie de dupa 90 ceva pareri? A mai patit cineva asa ceva ?


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2015, 23:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
Treaba cu apa e discutata si rasdiscutata: termostatul nu isi mai face treaba cum trebuie.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2015, 02:18 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
Revin cu detalii... am schimbat termostatul... simptomele aceleasi adica creste la 90 si putin peste in trafic acolo sta acul daca o alerg creste apa aproape de prima linie de dupa 90 cand stau pe loc dupa ce merg mai sportiv scade pe la 70 apoi creste iar la 90 in mers normal oscilatia asta intre 70 si 100+ e foarte enervanta...am vazut ca sub termostat ar fi un senzor cu ce se ocupa acel senzor si daca poate fi el cauza problemelor mele


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2015, 10:06 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Vezi ca nu e acelasi comportament ca la majoritatea masinilor, in sensul ca temperatura iti este aratata "in timp real" la 156, nu urca la 90 grade si ramane acolo, chit ca temperatura in realitate oscileaza (alte modele)

Daca prin 70 grade te referi la liniuta dintre 50 si 90, de fapt este 80. Eu cred ca este ok daca oscileaza intre aceste temperature in regim de mers normal sau sportiv.

Poti citi mai multe aici

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2015, 02:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Razvan29 Quote:
Poti citi mai multe aici
Cred ca s-a plictisit de citit deja.

...


Attachments:
2.5 V6 - 24v Q-System.jpg
2.5 V6 - 24v Q-System.jpg [ 103.09 KiB | Viewed 3131 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 18 Dec 2015, 14:06 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Pacat de masina, era faina configuratia. RIP
Quote:
full option gama de top full mahon

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 20 Dec 2015, 13:04 
Offline

Joined: 16 Oct 2015, 16:39
Posts: 12
Car: alfa 156 2.5i v6 24v
Masina asta depaseste orice nivel de calm si bunavointa...
De astazi nu mai merge centralizata de pe cheie se aprinde ledul bateria schimbata in telecomanda, deschidere din butuc...
M-am comvins cum e cu temperatura apei si e foarte ciudat si aiurea asa cu oscilatiile acului...in rest masina merge bine fara alte probleme...deocamdata


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited