Revin cu rezolvarea problemei MCSF la ~3000 rpm
Dupa ce am verificat intercoolerul sa nu fie spart, furtunul de la intercooler, verificat toate furtunasele de vacuum, supapa vacumatica (para, waste gate, cum i-o zice corect) din care trebuie sa tragi, si sa tina presiune, curatat senzoru' vietii de pe galeria de admisie cu spray de contacte, m-am oprit la piesa "valva presiune turbo", care a fost buba. Verificarea ei se face asa: scos furtunasul din supapa vacumatica, accelerat motor si pus degetul de furtunas: daca nu face vacuum corect, sa-ti traga degetu' prin furtunas, aia e problema. Masina acum nu mai da nicio eroare, trage de rupe (pentru un diesel de 115cp). Sper ca postul asta sa ajute si alti useri, daca intampina cineva problema.
Apropo, cand cautati piesele de mai sus, sa stiti ca le gasiti si pe Stilo 1.9jtd 115cp euro 3, aceleasi coduri OEM, si mult mai ieftine (turbina cam 4-5 sute de lei, cu tot cu supapa vacumatica, supapa presiune cam 50 de lei, supapa vacumatica cam 50 de lei samd); astia care dezmembreaza Alfe au niste preturi de-ti dai pumni singuri.
Eu nu mai intru aici, dar va salut respectuos. Colegii de pe alte forumuri (reno, pejo, ford, fiat etc) sunt foarte saritori, comparativ cu "maestrii" in Alfe, care abia se sinchisesc sa scrie vreo rezolvare, sa nu cumva sa scape 30 de lei pe un tester, vezi CatalinDK care m-a chemat pana la cucuietii din deal sa-mi dea el cu vaselina pe axul selectorului de pe cutie si vroia 100 de lei, inventase apa calda. Urat, foarte urat
Numai bine, colegi!
_________________ rezolv probleme. ORICE problema
|