tranzafirul Quote:
Daca scoti cu motorul cald la relanti busonul de ulei si observi ca ies foarte multe gaze de acolo, inseamna ca sigur motorul are uzura mare, de acolo se explica si uleiul pe debitmetru. Dar daca porneste la rece bine si nu scoate fum gri prea mult, nu e capat de lume.
Acum se pot verifica senzorii de pedala de acceleratie, cu cea mai simpla interfata poti verifica daca functioneaza de la 0% pana la 100% la capatul pedalei.
La modelul de 136 cp egrul este foarte rudimentar, actionat prin vahum. Deci chiar si cu el blocat nu ar trebui sa iti dea nici o eroare de genu, sau sa influienteze mersul masinii daca este blocat pe inchis cum se intampla de obicei. Exista totusi o sansa mica sa se blocheze pe deschis, iar actunci de aici iti vin foarte multe probleme. Poti sa il obturezi cu o tablita in oricare parte, iar apoi sa observi comportamentul.
Acum altceava, chiar si cu debitmetru dus, daca ii scoti mufa, masina ar trebui sa mearga decent. (Daca mergea mai bine inainte, inseamna ca era bun)
Sfatul meu este sa verifici gazele ce ies din motor si sa rezolvi cu senzorul de pedala de acceleratie.
o zi buna
O sa verific gazele ce ies din motor, si o sa schimb si senzorul de pedala de acceleratie, egrul l-am opturat cu o tablita asa cum ai zis si tu a mers mult mai ok cu tablita asta pentru scurt timp ( 30 km ) dupa care a inceput iar sa se aprinda martorul si sa nu mai traga. Multumesc!