BZ-76-DIA Quote:
Eu intrebam in ideea ca un om prudent, cu atat mai mult cu cat scula provine de la italieni - renumiti in a da cu mucii in macaroane pe te miri ce, asteapta cel putin un an de la iesirea pe piata ca sa ajunga primii posesori macar la revizia de 50.000. Ca incep sa iasa la iveala bunele si relele, chiar daca relele pot fi amanunte minore, dar deranjante pentru unii cu pielea fina. In plus, mai vede si producatorul una-alta, or fi avand si ei vreun departament de analiza a feedback-ului, mai remediaza din mers, chestii de genul... Dar daca tu pleci cu primul val de livrari, dincolo de retinerile mentionate, pe mine unul nu poate decat sa ma bucure, iesim si noi cu ceva in fata pe clubalfa.
Pe langa cele scrise de Valak eu as mai spune si ca testarea variantei Beta de catre clienti ar contrazice tot discursul lui Marchionne. Sper, dar si cred de data asta ca nu vor lansa o masina care nu este pusa la punct si ras-verificata. Daca nu pentru altceva macar pentru asta or servi toate Giuliile camuflate reperate prin Europa. Stiu de exeplu ca in jurul Stuttgart-ului circula cateva Giulii pentru ca sunt testate chiar de Getrag, furnizorul cutiei de viteze. De asemenea, in Sicilia a fost surprinsa o alta Giulie inmatriculata in Germania. Dupa mizeria ce o avea pe caroserie as zice ca a cam coborat glont vreo 2000 de km.
Razvan29 Quote:
Adica o mana de QV-uri vor fi facute manual la Modena sa-si faca oamenii mana pe ele, urmand ca celelalte QV-uri sa fie asamblate pe aceeasi linie ca si Giuliile normale...la Cassino?
Nici eu nu sunt atat de intim cu Marchionne incat sa stiu cum isi va juca mana de carti pe care o are. Ce am aflat si eu ca fiind sigur am relatat aici, pentru restul exista automotive news, automarket etc