It is currently 24 Nov 2024, 00:37

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: 11 Nov 2015, 12:40 
Offline
User avatar

Joined: 25 Oct 2014, 17:12
Posts: 7
Salutare la toata lumea, deschid postul acesta in ideea de a ajuta pe altii daca se lovesc urmatoarea situatie.
in data de 03.11.2015 italianca mea fitoasa a pornit greu, dupa ce am dat la automat de cateva ori a pornit, a plecat la un supermarket si am parcat pe o trecere de pietoni, nu ca nu as respecta reguli de circulatie dar sunt mandru cu ea si doresc ca toata lumea sa o admire. gandindu-ma ca exista si oameni invidiosi si ca e foarte aglomerat am vazut un loc liber in parcare si am hotarat sa o las in compania unui seat leon si a unui megane rs cat imi cumpar eu de ale gurii. Moment in care mi-a dat iar emotii si abia a pornit. Dupa ce am terminat si banii si timpul alocat cumparaturilor m-am intors la mandria mea de masina cu gandul de a o rasfata cu un spalat, nu stiu ce o fi facut ea cu leonul ala sau cu meganul da clar ceva a deranjato rau si nu a mai vrut nici chip sa porneasca. Am vorbit cu tot felul de mecanici de ocazie ( era 21:00) pe cine dracu sa suni la ora aia, si unul dintre ei mi-a spus ca ca posibil sa nu recunoasca cheia. Simptomele erau urmatoarele dadea sa porneasca dar cand luam mana dupa cheia murea instant motorul si din cand in cand doar invartea motorul dar ca si cum nu avea pic de motorina. Asadar amfost acasa,am luat cheia de rezerva( am asa ceva) si cand m-am intors a pornit mai greu dar a pornit. 2 zile nu amai zis nimic semn ca ii trecuse supararea pe mine pana intr-o dimineata de joi friguroasa si cu ceva burnita afara cand in drum spre birou in rond la Alba Iulia italianca mea s-a hotarat sa vorbeasca cu mine si mi-a zis urmatoarele MOTOR CONTROLER SYSTEM FAILURE ( e ca si cum copilul tau invata sa vorbeasca si iti spune mama/tata date-n p@&$a mea) si sa aprins check eng. si asa a ramas timp de inca vreo 2-300 metri asta in conditiile in care vedeam parcarea de la birou in fata, moment in care italianca a mai facut un gest si a murit in drum si moarta a ramas pana cand nu am dus-o pe brate pana in parcare. in parcare ajunsa a pornit iar, eu in mintea mea am zis ca na fite si figuri ca am scos-o pe vremea aia din casa. seara cand am intentionat sa mergem acasa m-am urcat in ea si am dat sa o pornesc moment in care iar a vorbit cu mine pe acelasi ton si cu aceleasi 4 cuvinte urate pe care le invatase( cred ca de la ala de spaniol ala de leon le stie ) si nu a mai vrut nici neam sa porneasca. Am plecat cu un taxi acasa suparat nevoie mare, mi-am cumparat 2 pachete de tigari si mi-am luat ipad-ul in brate ( eu am si bani asa de fel, vorba aia greu cu italiencele costisitoare) si m-am apucat de cautat pe forum. unii ziceau ca e de la senzorul de la volanta, altii ca e de la senzorul de presiune. a doua zi am pus-o in perfuzii ( pe tester) si am aflat ca avea eroarea P0190 Fuel pressure sensor. buun acestea fiind spuse am cumparat senzorul, mandru nevoie mare l-am schimbat ( nu eu, am zis mai sus am bani si imi permit sa cumpar pe toata lumea) moment in care italianca mi-a mai dat un spit in c***e si nu a pornit. dupa lungi insistente si omorat bateria a pornit si facea ca tractorul mergea " in 2 pistoane" de am zis ca ori explodeaza ori se rupe in doua, nu se tura nu facea nimic, moment in care am decis sa o opresc sa nu fac mai rau. o alta zi in care am plecat botos ca un copil acasa eu si cu focusul sotiei pe care l-am dus in suturi si palme acasa( urata masina, consuma mult 12-14% in oras, nu e stabila ce sa mai un cazan nenorocit in care poti sa faci doar tuica deaia din pufoaica ). dupa lungi cautari si discutii am aflat ca ar putea fi regulatorul de la pompa de inalte ( pompa pe care o schimbasem in urma cu un an). am cautat si am gasit o pompa cu tot cu regulator pe ea dupa o lancia acelasi motor aceiasi putere. a venit mecanicul a pus doar regulatorul si teapa nu pornea nici cu fas fas dela de pornire cu nimic, moment in care si-a luat inima in dinti si a zis ca schimba pompa ( asta in parcare la birou) dar ca trebuie sa il ajut a dat tot jos dupa ea, a desfacut tot felu de conducte, mufe, capace de plastic s.a.m.d.p moment in care mi-a zis sa tin de o rola cu dinti care avea cureaua de distribuiei pe ea si daca o misc sau imi scapa din mana ma strange de gat cu mana lui! zis si facut am tinut de fulia aia ca de lingoul de aur, a dat pompa jos a puspompa si toate cele desfacute anterior m-a pus sa pun si sa iau contactul de multe ori, dupa care momentul adevarului am dat la automat de vreo 2-3 ori si ca prin minune italianca a inceput sa miste cu toti cei 138cp ai ei. concluzia, la mine a fost a doua oara cand a picat pompa de injectie. posibil sa fie si ca masina a fost dusa de la 85 kw la 103 (~140cp) sau sa fi fost proasta pompa. asa ca daca se mai loveste cineva de asa ceva sper sa fie de ajutor patania mea.

_________________
Cu respect,
..........................
Cosmin PETRE
M. (0752).621.758
E. cosmingabriel.petre@gmail.com


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited