It is currently 21 Sep 2024, 05:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 14 Aug 2015, 19:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7874
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Bravo . Daca faceai altfel ai fi ramas cu gandul la asta .
Sa il porti cu placere :)


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2015, 01:22 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7083
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Sa il porti cu placere!

Recunosc, eu nu sunt un impatimit al ceasurilor, insa povestirile voastre ma fac sa studiez mai atent subiectul :)


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2015, 01:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7083
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Sa il porti cu placere!

Recunosc, eu nu sunt un impatimit al ceasurilor, insa povestirile voastre ma fac sa studiez mai atent subiectul :)


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2015, 02:53 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
Felicitari! Este automatic sau quartz? Ma intreb ce ETA foloseste. E ok ca si calitate ceasul? Am mai vazut dispunerea datei ca la modelul tau dar chiar nu mai tin minte la ce.


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2015, 03:12 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
Minerva. Un brand cu un palmares impresionant in spate. Infiintat undeva prin secolul 19, acest brand se distingea de alte branduri prin designul opulent de la vremea respectiva, mecanismele life guaranteed, cronografele exacte si calitatea impecabila a asamblarii. In general, aceste ceasuri se gaseau in magazinele de bijuterii. Preturile variau in functie de model si de mecanism (in-house sau nu). Prin 2006, conglomeratul Richemont achizitioneaza acest brand, si ii interzice a mai vinde ceasuri sub propriul nume, fortandu-l sa produca mecanisme pentru Montblanc. Ceasurile Montblanc pe care le vedem in magazine la ora actuala, au mecanisme produse de Minerva in ele, in ciuda faptului ca Montblanc are 0 istorie in fabricarea ceasurilor. Atasez si o poza de pe net cu un ceas Minerva.


Attachments:
gvj7n.jpg
gvj7n.jpg [ 194.48 KiB | Viewed 3368 times ]
Top
   
PostPosted: 15 Aug 2015, 17:41 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Și eu sunt pasionat de ceasuri. Primul ceas, la propriu, a fost și încă îl folosesc cu drag, un Festina Retrograde Chrono de prin 2008, apoi un swatch irony (model 2002) care-l folosesc cel mai mult, din 2009 încoace, că-i e cel mai practic. Ulterior am mai achiziționat un Seiko military automatic verde și un Casio Edifice EFA 120 (deștept ceasul, tipic Casio)



Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
ex: Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2015, 11:16 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Multumesc tuturor! O poza cu el la mana :)

Image

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2015, 16:09 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jun 2008, 21:11
Posts: 547
Location: Bucuresti
Cred ca intra mai bine la "foarte tare", dar pare mai logic sa postez aici:

https://www.facebook.com/entoutetranqui ... 8/?fref=nf

_________________
Code:
                         \./
                        (o o)
--------------------oOOo-(_)-oOOo--------------------
Now: Alfa Romeo Stelvio, 2.0T, 280CP

Hers: Mitsubishi ASX 1.6, 117CP
EX: Mitsubishi Outlander 2.2, 150CP
EX: Mitsubishi Lancer 1.6, 117CP
EX: Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 105CP
EX: Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 120CP


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2015, 03:43 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1316
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Eu unul sunt fan Breitling, mi-a placut imaginea firmei si m-a 'indoctrinat' un fost coleg care a lucrat la ei pe product costing si mi-a explicat mai multe despre cultura companiei. Din pacate ceasurile lor sunt cu un diametru care nu mi se potriveste, eu mergand pe maxim 40mm. Si da, de ceva ani produc mecanisme in-house.
De ceva ani buni tot oscilez intre diverse optiuni, insa de curand m-am oprit dupa multe cautari la un Bremont Solo. E o marca mai putin intalnita, ceasul imi vine exceptional la cei 38mm diametru si arata destul de basic fara briz-briz-uri, imi aduce aminte de ceasurile alea atarnate in gari in Elvetia la care s-a introdus un ceva spirit britanic. Bremont folosesc un mechanism modificat in-house si COSC certified. Si nu are istorie in spate, ceea ce iubesc intrucat slabe sperante ca Barry de la KPMG sau Dieter de la Accenture sa poarte acelasi ceas, in my line of work lumea poarta 3 firme mari si late: Rolex (top dogs), IWC (aspirantii la partner) si Omega/Longines/Tag et comp (lupii tineri - postura in care am fost si eu candva si chiar am mers pana intr-acolo incat primul meu ceas a fost un Speedmaster de 38mm cumparat pre-owned:). Oh si daca tot m-am foit si-am probat de 3 ori:), am fost invitat la un eveniment in Londra pe 11 nov undeva fi si ownerul firmei (inteleg ca-s doi frati). Asta da exclusivitate, sa vrei sa cumperi entry-level la un brand si sa fii invitat la un drink cu ala de sus:) Mai in gluma mai in serios, produc doar 5000 Solo-uri, imi place.
Doar ca recent m-am intersectat si cu Tudor, o marca care multa vreme nu mi-a spus nimic. Un poor man's Rolex si oricum nu mi-au placut absolut deloc modelele lor. Am tot citit pe forumuri de Black Bay, mi se pare un TAG deghizat. Insa recent si-au lansat propriul in-house movement, COSC certified si au produs North Flag care vine la un pret aproape identic cu Bremont Solo. Si imi place, vine bine si la cei 40mm. Fiind o firma mai raspandita si nu new school precum Bremont, ceva pareri despre ei? Nu prea inteleg de unde isteria oriunde google-esti despre Tudor suna ca si cum ar fi cea mai tare inventie dupa felia de paine. Dar design-ul la North Flag creste cumva in mine desi initial nu mi-a placut defel galbenul ala.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2015, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2189
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Am primit azi, un clip foarte misto, cu niste ceasuri : https://www.facebook.com/meccanicodim3r ... 306848528/

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2015, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3310
Car: Giulia Q
Asta cu ceasurile a devenit de neinteles pt mine . Am cumparat acum 5 ani u- boat , am asteptat doua luni sa-l faca aia in italia , misto n-am ce zice dar s-a zgariat peste tot , inclusiv safirul .
Acu' 6 ani am primit cadou un hublot big bang , copie, de la un italian , care a tinut sa-mi spuna ca este un ceas foarte tare. Timpul avea sa dovedeasca ca stefano a avut dreptate , am purtat ambele ceasuri in aceleasi conditii si cam aceeasi perioada de timp : pescuit/ plaja/ spalat masina/ cules via/ vopsit/lacuit etc . chestii de prin jurul casei si urmele se vad doar pe original , pe u-boat , celalalt fiind ca nou pana astazi . Amandoua sunt automate , eta respectiv miota ( cred) , unul 2000+ celalalt 800+.

Daca se vor fu. E , o sa trec pe sunto , am vazut ca au un model cu sticla din safir.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 129.79 KiB | Viewed 3131 times ]

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -
Top
   
PostPosted: 27 Oct 2015, 23:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7874
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Pana si un fake de Hublot e scump ... 800 e multutz


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2015, 00:50 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1316
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Chestia cu ceasurile e pana la urma ca masinile, o chestie de lupta teritoriala masculina care nu involva contact fizic si unde ala cu motorul mai mare si la 60 sau 90 de grade e mai smecher:) insa la fel ca si la masini, sunt unii care atunci cand se uita la un ceas vad deja cum functioneaza mecanismul ala din interior asa cum si unii cand conduc vad pe sub capota cum functioneaza toate partile respective. Parerea mea personala e ca aceasta categorie de pasionati acopera probabil maxim 10% din masa fanilor, restul sunt pretentii, si/sau naivitate. Sau ambele, si ca sa fie treaba complete sa fii si alimentat din belsug de alte forumuri de 'connoisseuri' (sic!)
Insa la fel ca si la masini preferi sa nu porti/conduci tot ce vezi in parcare (auto) sau in metrou (ceasuri). Vrei ca lumea sa te intrebe ce-i chestia aia sau sa strambe din nas ca nu ti-ai luat un Passat sau un Longines. Vrei un pic de exclusivitate chit ca platesti si mai mult (arguably doar ptr a nu fi unul oarecare). Insa si acea exclusivitate trebuie sa fie decenta ca pret, mie nu mi se pare normal sa platesti mai mult de 5k pe un ceas doar ca are mecanismul in-house in conditiile in care cel in-house sa fie mai prost decat un ETA. Mai degraba as plati 5k pe un ceas care are ETA insa la aspect surclaseaza concurenta, as prefera oricand un Monaco sau Heuer Carerra Chronograph (TAG cum li se mai zice in zilele noastre:) decat un Zenith Espada spre exemplu. Insa iarasi nu mi se pare normal sa dai 7k pe o editie limitata Panerai care recunoaste intr-un final ca are la baza un mecanism ce costa doar 70.
Revenind, U-Boat-ul pare mic in poza, in realitate toate au peste 50mm diametru sau cel putin dupa studiile mele de piata?
Tocmai de asta cica new school e mai buna in materie de scrijelituri et comp, Bremont-ul pare a fi foarte bun cu hard case-ul respectiv allegedly...

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2015, 08:44 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
dand, Tudor si Rolex sunt ceasuri fabricate de catre Montres. Impart carcase si design-uri, dar cam atat. Deci dupa umila mea parere, un brand 2 lei, care nu vinde decat la cei care si ar dori un Rolex. Zenith, un producator high end de ceasuri, de acolo si preturile, este la ani llumina de Tag sau Breitling. Daca gasesti la bani putini, cumpara Bremont. Dar doar asa.
alfetta, nu am auzit de u-boat, am sa ma interesez astazi, dar din ce vad in poze nu pare de o calitate prea buna. Big bang-ul ala daca era original il lasai la 5 generatii dupa tine :lol:


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2015, 09:03 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3310
Car: Giulia Q
Al meu este flightdeck si cred ca are 43mm , grosimea este mare fiind dificil de purtat la camasa/ costum .

Ps: U-boat ul arata altfel in realitate ,ca si big bangul , nu poti spune care-i cum .in plus cel italian este hand made.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2015, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1316
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
147alfaz Quote:
dand, Tudor si Rolex sunt ceasuri fabricate de catre Montres. Impart carcase si design-uri, dar cam atat. Deci dupa umila mea parere, un brand 2 lei, care nu vinde decat la cei care si ar dori un Rolex. Zenith, un producator high end de ceasuri, de acolo si preturile, este la ani llumina de Tag sau Breitling.
Pai asta nu se bate cap in cap cu aia ca doar producatorii de mecanisme in house sunt worthy?:) M-am documentat ceva si inteleg ca Tudor era ruda saraca a Rolexului, baietii puneau mecanismul in house pe Rolex si ETA pe Tudor, incepand de anul asta i-au facut insa un in house si lui Tidor care debuteaza pe North Flag, reviewurile zic ca au gresit putin reteta intrucat pare sa fie mai bun decat 3155-ul de pe Rolex.
Bremont n-are cum sa fie la bani putini intrucat ei se pozitioneaza in zona high end, Solo e entry level si e 2695 quids. North Flag e similar 2500 insa pe hartie pare superior designul e insa putin cam raw.
Entry level la Zenith (El Primero Espada) e cam 3.5k insa designul e absolut oribil inteleg ca are un mecanism uluitor dar arata precum un ceas de 200 quids.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2015, 11:31 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 476
Car: BMW 320D
Se fac se fac 3 luni de cand am luat ceasul si il iubesc ca in prima zi. Sunt extrem de multumit.

Image

_________________
Current: Mercedes C220 (2018)
EX:
BMW 320 d (2016)
Audi A3 sedan (2014)
Giulietta (2012)
Alfa MiTo (2011)
Alfa 159 (2008)


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2015, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jan 2015, 14:05
Posts: 402
Car: 159
[img]http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/28 ... dd8ac0.jpg[/img]

4 years now...
Slabe sanse sa renunt la el prea curand

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2015, 12:37 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
Acel Espada, simplist ca design si nicidecum oribil, poate fi din otel sau aur alb/galben. Si Omega Seamaster pare simplu, dar cand le tii in mana/pe mana nu mai par de 200 pounds. In orice caz, la Zenith oferta este foarte variata, mai sunt si alte El Primero. Legat de Tudor, nu sunt la curent cu ultimele mecanisme folosite, dar gandeste-te si la calitatea asamblarii, finisaje, furnizori, materiale folosite, istoric in fabricarea propriilor mecanisme, etc. Bremont in viziunea mea este o firma ce vinde ceasuri bune, dar in nici un caz high end. Prin high end inteleg Vacheron Constantin, Patek Philippe, Zenith, Audemars Piguet, Ulysees Nardin, etc. Adica producatori cu istorie in spate ce asambleaza cele mai complicate si inovatoare mecanisme proprii, in niste carcase facute din metale pretioase si la preturi putin accesibile omului de rand.


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2015, 17:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6669
Location: Brasov... oarecum.
Si eu care credeam ca un ceas la 250-300euro e cam scump :lol:
@dand: 'pre-owned'... asta ca sa nu sine asa vulgar ca second-hand. Te-ai acomodat bine :lol: . Apropo, ne auzim si noi la un cico in weekend?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2015, 22:51 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
+1 la ce a spus yuxul :mrgreen: Si Dane, clar nu ma pricep la ceasuri, dar imi place cum ai prezentat layer cake-ul ala din care faci parte. :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2015, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1316
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
147alfaz Quote:
Acel Espada, simplist ca design si nicidecum oribil, poate fi din otel sau aur alb/galben. Si Omega Seamaster pare simplu, dar cand le tii in mana/pe mana nu mai par de 200 pounds. In orice caz, la Zenith oferta este foarte variata, mai sunt si alte El Primero. Legat de Tudor, nu sunt la curent cu ultimele mecanisme folosite, dar gandeste-te si la calitatea asamblarii, finisaje, furnizori, materiale folosite, istoric in fabricarea propriilor mecanisme, etc. Bremont in viziunea mea este o firma ce vinde ceasuri bune, dar in nici un caz high end. Prin high end inteleg Vacheron Constantin, Patek Philippe, Zenith, Audemars Piguet, Ulysees Nardin, etc. Adica producatori cu istorie in spate ce asambleaza cele mai complicate si inovatoare mecanisme proprii, in niste carcase facute din metale pretioase si la preturi putin accesibile omului de rand.
Corect, e high-end-ul meu intre 5-7.5k, intrucat nu sunt atat de pasionat. Ai vazut ca high-end-ul yux-ului e la 200 :D
Cu Seamasterul ai dreptate, unul din ceasurile care arata cu mult mai bine din apropiere decat pe un site, si totusi Espada e mult prea simplist dupa parerea mea. Sunt cateva ceasuri care arata sublim la Zenith insa again trec de bariera mea psihologica:)
La Bremont imi plac mult si alea din seria Boeing, insa diametrul e 43...
Yux, incerc - ma 'anmeldanesc' cu un telefon- cel mai bine duminica, am inceput proiect in Londra si deja se simt urmarile, sunt in ultimul hal de darimat de la comutatul zilnic, overgroundul de la Clapham spre Shepherd's Bush intre 8.30 si 9 sau ala de intoarcere intre 6 si 6.40pm iti scurteaza viata cu un an la fiecare drum, weekendul trecut am dormit in medie cam 12 ore pe zi.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2015, 21:02 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3169
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Si mie imi plac ceasurile, dar parca nu asa tare :lol:
Folosesc doar ceasuri cu baterie, nu ma intereseaza ce au inauntru ci doar sa imi placa, din ce stiu cele cu baterie sunt cam de unica folosinta, mecanismul e atat de ieftin incat nu se complica nimeni sa il repare. Ceasul trebuie sa arate ora exacta, doar atat imi doresc, nu sa imi scutur incheietura sa gandeasca sau sa il intorc sa mearga. Singurul lucru pe care il fac e sa il opresc atunci cand nu il port o lunga perioada pentru a pastra bateria, nu pentru cei 30-40lei ci pentru a nu deteriora etanseitatea ceasului. Din ce stiu garniturile unui ceas tin vreo 6 ani, dupa ar trebui schimbate, cel putin de cei care fac inot.
Iarna port doar ceasuri cu bratara metalica, imi place sa simt ceasul si sa fie mai dur ca incheietura de la geaca, vara piele iar la mare/munte un ceas din plastic si curea plastic/cauciuc. Tocmai ce am renuntat la ceasul de apa, un banal Casio din plastic pe care il aveam de cativa ani si cautam unul asemanator pentru iesirile urmatoare.
In cautarile mele am gasit un Orient sporty, care are un pret foarte bun, chiar ieftin, mecanism de unica folosinta, dar ceasul arata bine si la pretul asta nici nu conteaza, nu e deloc sporty, e doar un ceas de toata ziua de care sa nu iti pese. Asa ca daca vrea cineva un ceas de care sa nu ii prea pese, sa fie placut si un brand ok, e o alegere buna.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2015, 03:11 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1316
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
marius Quote:
Si Dane, clar nu ma pricep la ceasuri, dar imi place cum ai prezentat layer cake-ul ala din care faci parte. :)
Daca ai sti cat de aproape am fost sa ma contrazic singur si sa imi distrug layer cake-ul :lol:
M-a intaratat 147alfaz si am mers sa arunc o privire la Seamasterul AquaTerra mid-size cel de 38.5mm, marele noroc e ca nu au avut atunci modelul cu blue dial, intrucat am avut iar sentimentul ala ca trebuie sa-l iau. Cel pe gri sau negru nu are acelasi appeal, intotdeauna am considerat ca un Omega trebuie sa fie cu cadran albastru, si Speedy-ul redus de la sf anilor 90 si AT mid-size sunt cu totul un alt ceas pe albastru decat alb, negru etc.
Ieri m-a sunat dealerul si mi-a zis ca a primit modelul cu albastru, pret de retail 3800 dar mi-l da la pretul celui pe negru sau alb (3440). Celalalt dealer, ala cu Tudor-ul North Flag ma tot asalta de ceva zile si mi-a oferit 2300 (destul de modest, adica mai putin de 10% discount) la Bremont nu au oferit nici o lira discount - 2.695 si o curea de schimb (ce-i drept, evaluata la 175 quids). Drept urmare, cu durere in suflet a trebuit sa aleg...Bremont-ul :roll: Probabil o alegere ciudata dar are ceva ceasul si firma asta, cei doi owneri au istorie aviatica in spate pe bune si nu doar postere. Tatal lor a fost pilot profesionist si a murit intr-un accident aviatic in 1995, cel mai tanar a avut si el accident aviatic de curand si a scapat ca prin minune. Istoria numelui e una iarasi ciudata, au esuat cu un aeroplan de proba intr-o ferma in Franta si pe fermierul care le-a dat surubelnite si chei (franceze?:) il chema Bremont. Aveau dinainte in cap ideea cu ceasurile si se gandeau la un nume EW (English Watches), noroc cu fermierul intrucat nu stiu daca as fi cumparat vreodata un ceas numit English Watches. Oh, si ceasul nu vine in cutie clasica elvetiana, ci intr-o chestie mirosind foarte frumos a piele de calitate. Altfel e un mechanism ETA modificat insa nu se incadreaza chiar in conceptual de in-house deci value for money e probabil cea mai proasta alegere din cele 3 optiuni. Insa fcuk the value for money, imi place mult imaginea firmei si cred cu putere ca pozele de slaba calitate cu 'ifonul' nu fac deloc dreptate, ceasul in sine mi se pare mult mai solid si mai de calitate dpv materiale decat Seamasterul Aqua Terra. Tudorul iese din discutie la finisaje.
Miercurea viitoare ma intalnesc la evenimentul Bremont cu fratii cu pricina in bar in Mayfair, mi se pare foarte cool asta, nu stiu cati posesori de ceasuri au avut sansa sa se intalneasca la un drink cu ownerul si asta ptr un model entry level.


Attachments:
IMG_1265.jpg
IMG_1265.jpg [ 132.39 KiB | Viewed 3965 times ]
IMG_1266.jpg
IMG_1266.jpg [ 131.54 KiB | Viewed 3965 times ]

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp
Top
   
PostPosted: 07 Nov 2015, 21:55 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
In primul rand sa il porti sanatos si sa te tina cat mai mult. Ma asteptam totusi sa il primesti intr-o cutie masiva de lemn. O sa urmaresc evolutia acestui brand in timp. Tot vorbind de Zenith, incep din ce in ce mai mult sa ma gandesc la cumpararea unuia.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited