endre.szucs Quote:
Inainte de sarbatori va trebui sa fac un drum pana la Bucuresti,
o sa va contactez sa ne intalnim, sa se vada si masinile si sa le pozam impreuna
De la anul o sa ma inscriu in club si vreau sa vin la AlfaFest si la intalniri locale
Daca tot este relativ vizitat postul, vreau sa va intreb cateva aspecte tehnice:
-am citit pe un forum ca se poate reconditiona volanele de piele cu crema de pantofi
volanul meu este relativ uzat din cauza varstei dar nu are depuneri de grasime, taieturi, etc..
a incercat cineva metoda cu crema de pantofi? am facut mici teste si pare a fi ok
-dupa cum se vede si in poza, pielea de pe schimbatorul de viteza este uzat si desprins
as avea nevoie de un schimbator nou sau din dezmembrari, insa la dezmembrari nu prea mai exista masina
-trebuie sa schimb neaparat covorasele
am vazut la antonelcodreanu niste covorase 155 originale
ma poti ajuta cu info de unde le-ai cumparat?
-ar mai trebui sa refac lacul in doua locuri pe capota si pe o parte din eleron
ma gandesc ca nu e ceva noi pentru voi; ce m-ar interesa este daca trebuie sa ma duc la un specialist in vopsire sau un atelier privat poate remedia cateva decojiri de lac
-ar mai fi reconditionarea jentilor...sunt in stare buna, insa isi arata varsta
merita sa ma procup cu asa ceva, sau un tratament cu ceara la spalatorie ar fi destul?
Crema de pantofi iti va da dureri de cap, si maini murdare, solutia lui Madkat e graitoare.
Schimbatorul nu reprezinta o piesa foarte inspirata, al meu e de la un Rover (cu insertie de lemn) foarte rezistent, si cu o forma mult mai palpabila, in plus si maneta a fost scurtata.
Covorasele le am de cand masina, tot zic ca le schimb, dar nu ma indur pentru ca nu gasesc personalizate la un pret decent (se gasesc pe ebay).
Cu lacul e o mare bataie de cap, se si exfoliaza, si e si un lac colorat... pana la urma am vopsit toata masina.
Jantele de pe 155, in general, nu prea au fost extraordinare ca design, ale tale sunt foarte incarcate, reconditionarea inseamna sablare si vopsire, operatiuni destul de costisitoare, mai bine cauti altele (cu proba, pentru ca multe sunt 4*100 si o sa-ti distrugi filetul prezoanelor sau mai rau cel din fuzete).
Evita problemele si fa o mentenanta la oglinzi, manere si stergatoare, baga WD40 sa fie, mai putin in yale, eu am fost nevoit anul asta sa umblu in ele (o sa povestesc pe topicul masinii).
Tot la capitolul probleme, umbla in faruri si vezi in ce conditii sunt becurile de pozitie (ai putea avea surpriza sa gasesti plastic ars si topit), e de preferat sa le schimbi cu led-uri, de asemeni pregateste o mana de becuri pentru bord, iarna o sa-ti cedeze cateva (cald-rece, prin spate trece tunelul de caldura).