It is currently 05 Nov 2024, 14:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4441 posts ]  Go to page Previous 149 50 51 52 53178 Next
Author Message
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 16 Sep 2015, 20:37 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
scrie 90 grade, ca la spirt.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 16 Sep 2015, 21:57 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
ALXege Quote:
Man, e cel mai rapid sedan din lume!
Ar mai fi un sedan mai fâșneț așa (P85D) :mrgreen:

_________________
Don't. Cut.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 16 Sep 2015, 22:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6680
Location: Brasov... oarecum.
Alo, domnu, vorbim de masini cu cobustie interna aici, nu de aspiratoare!

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 00:11 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15255
Car: 115/960
Location: Bucuresti
http://insideevs.com/expected-tesla-mod ... wer-video/" onclick="window.open(this.href);return false; :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 00:34 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1316
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Tare aia cu motorul la 90 de grade insa e un punct legit. Traim intr-o vreme a connoisseurilor in care oricine cumpara o masina stie de fapt cum merge fiecare piesa a motorului sub capota, imi si inchipui zambetul larg al celui de la volan cum vede deschiderea supapelor si cursa pistonului in sine in timp ce conduce si cum zambetul ii dispare brusc cum simte motorul ala la 90 de grade si agreez ca in privinta asta e inacceptabil compromisul facut de Alfa in priviinta costurilor de fabricatie a motorului. Shameful. In aceasta lumea a connoisseurilor care 'go the extra mile' ptr calitate in dauna pretului, Alfa vor pierde desigur. Totusi veniturile vor ramane in curtea lui Marchionne intrucat potentialii clienti se vor reorienta spre Ghibli care are motorul corect, la 60 de grade.
Probabil nu voi ajunge la Frankfurt din pacate (excluzand un miracol maine), insa rog colegii care o vor face sa adreseze aceasta intrebare la standul Alfa, ce ne facem cu motorul la 90 de grade?

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 08:14 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
La ce performante are chiar conteaza 90 grade vs 60 grade?

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 08:29 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pentru cunoscatori am mai discutat odata treaba asta cu numarul de cilindri si echilibrul dinamic al unui motor, V6 este un motor care nu ma intereseaza in nici o configuratie pentru ca nu e un motor echilibrat, prefer oricand un inline 6 sau inline 5, de boxer nu mai vorbesc.

v6 la 90 de grade inafara de faptul ca e greu de facut sa nu tremure are avantajul ca poate fi asamblat pe masinile din uzina de v8 , deci un cost de productie mai mic, in rest el este aiurea, un compromis si teoretic nu implica consum mai mic, doar o saracie a producatorului transferata catre alfistul care pupa sigla in genunchi precum enoriasii de la o moschee sau beserica.

multi o sa si jure ca motorul e perfect, au simtit ei. orice motor poate fi slefuit ulterior cu arbori balansieri, volante si alte asemenea insa un proiect cinstit isi arata avantajele in timp , in costuri de intretinere mai mici si in durata de functionare mai lunga :peace:

motorul e destul de complicat si implica ceea ce se cheama split-journal crank adica manetoanele pe care se fixeaza bielele sant putin dezaliniate in incercarea de a alinia aceste motoare insa se simte, pentru cine are feeling ca motorul are anumite regimuri in care nu te unge la suflet, in fine, cred ca aia de la stand daca i intrebi de 90 grade o sa ti povesteasca despre orice, emotii, carboane dar nimeni nu o sa zica ca e un compromis economic, pentru ca nici ei nu au habar, sant doar niste dudui si niste baeti de vanzari, unicul lor scop ar fi sa dea bine si sa nu cada pe jos pe acolo iar ei deja cred cu toata fiinta lor ca al e unul dintre cel mai bune motoare din lume, asa se face in orice domeniu, asa functioneaza multe lucruri, intai te minti singur si cand ai reusit minti in jurul tau! :lol:

http://www.caranddriver.com/features/th ... es-feature" onclick="window.open(this.href);return false;

ps:
anyway, e destul de comun ca in zilele noastre un dezavantaj sa fie scris pe capacul motorului, e pentru cei care din cauza copacilor nu vad padurea, cel mai facil mod de a o ascunde :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 09:58 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Au apelat la "split journal-crank" pentru a "alinia" motoarele astea, oricum "dezaliniate" de atatea si atatea compromisuri ? 720/6 = 120. 120 - 90 = 30. Te las pe tine sa explici ce e cu 30-ul si cum tu, pentru care compromisul nu exista, i-ai fi convins pe toti 6 sa se incadreze in alea 720 de grade. Nu e nicio solutie de compromis, nu se poate altfel. Toti fac la fel sau ii dubleaza lungimea. De ce nu 60 de grade ? Fiindca e un motor biturbo, ai dificultati mari in a-l raci si o arhitectura la 90 de grade te ajuta mai mult decat una la 60 de grade, plus ca obtii un centru de greutate mai jos.

Incearca si tu, pe cat posibil, sa iti mai limitezi din voma asta semidocta, fiindca mai sunt unii pe-aici care te cred pe cuvant ! Vorbesti despre lucruri pe care nu le intelegi si esti atat de hater incat te umpli de penibil la fiecare postare. Mai sunt unii disperati dupa compromis, care tot cu V6-uri turbo la 90 de grade alearga, aia din F1.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 11:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
am incercat sa editez, desi a mers sa dau edit la sfarsit a expirat impul deci propun ca imbunatatire a formului, daca un user reuseste sa dea in timp util edit la un post sa mearga editarea indiferent daca procesul de editare dureaza 4 zile. :mrgreen: pls wake up ness!


ps:
eu nu vreau sa intru in polemica cu valak, pentru ca in primul rand cand intri cu cineva in discutie trebuie sa ai cu cine!

o sa incerc sa explic simplu, sa inteleaga toata lumea:

La V6 cu 120 de grade intre cilindri arborele este normal, adica cum il stie toata lumea, motorul este echilibrat atat cat ai permite acea configuratie, oricum nu e nimic serios de el si iese si ca un boxer deci solutia a fost v6 la 60 de grade care merge cat de cat ok.

Acum de ce 90, pai foarte simplu, se ia un bloc de V8 care vine la 90 grade, se scot doi cilindri si iata ca se obtine o platforma de V6 cu niste costuri mai mici, logic. Buba apare la arbore, pentru a fi aliniat ca cel de 120 grade, se "rupe" arborele intre biele adica se deplaseaza putin si astfel motorul simuleaza ceea ce ar fi un V6 de 120.

bineinteles multi o vor da in centre de greutate, in raciri, de cand pasa alfei romeo de racire, uitati va unde sta alternatorul la alfa din batatura :lol: , dar de data aceasta asa e, au facut totul perfect si cel mai bine din lume pentru ca nu i asa, a zis domnii ingineri de seara :mrgreen:

o sa pun poze cu arborii normali si cei split:


multi sustin ca arborii split nu rezista asa bine si cedeaza, adica au o rata de failure mai mare, teoretic asa este :

Image


un arbore normal:

Image

chiar si mercedes a renuntat la V6 de 90 pentru ca motorul nu era fiabil, avea multe piese in miscare , arbori balansieri, arbori care trebuiesc miscati ghici cu ce? cu lantul sau cureaua de distributie si astfel in timp aparareau probleme, arbori de etansat, distributii de dimensionat, idlere, alte panarame.

wiki:

"90 degrees[edit]
Many manufacturers, particularly American ones, build V6 engines with an angle of 90 degrees because such configurations were created removing two cylinders from existing V8 engine design. This reduces design costs, allows them to share components with the V8, and possibly allows them to be built on the same production line as V8s.

Although it is relatively easy to derive a 90° V6 from an existing V8 design by simply cutting two cylinders off the engine, this tends to make it wider and more vibration-prone than a 60° V6. The design was first used by Buick when it introduced its 198 CID Fireball V6 as the standard engine in the 1962 Special. Other examples include the Maserati V6 used in the Citroën SM, the PRV V6, the Rover KV6 (2.0- and 2.5-litre),


MG Rover groups KV6 engine
the Honda C engine used in the NSX, Chevrolet's 4.3 L Vortec 4300 and Chrysler's 3.9 L (238 in3) Magnum V6 and 3.7 L (226 in3) PowerTech V6. The Buick V6 was notable because it introduced the concept of uneven firing, as a result of using the 90° cylinder bank angle and shared-crankpin crankshaft design found in the V8 engine (although the V6 crankshaft does have 3 crank throws set at 120° apart, rather than 90° apart as found in the V8) . Rather than firing every 120° of crankshaft rotation, the cylinders would fire alternately at 90° and 150°, resulting in strong harmonic vibrations at certain engine speeds. These engines were often referred to by mechanics as "shakers", due to the tendency of the engine to bounce around at idle speed.

More modern 90° V6 engine designs avoid these vibration problems by using crankshafts with offset split crankpins to make the firing intervals even, and often add balancing shafts to eliminate the other vibration problems. Examples include the later versions of the Buick V6, and earlier versions of the Mercedes-Benz V6. The Mercedes V6, although designed to be built on the same assembly lines as the V8, used split crankpins, a counter-rotating balancing shaft, and careful acoustic design to make it almost as smooth as the inline-6 it replaced. However, in later versions Mercedes changed to a 60° angle, making the engine more compact and allowing elimination of the balancing shaft. Despite the difference in V angles, the Mercedes 60° V6s are built on the same assembly lines as 90° V8s.[12]"

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Stiu ca sunt offtopic, dar... Valak, este a treia oara doar in topicul asta cand confunzi ingineria cu astrologia. Rar mi-a fost dat sa intalnesc asa o pseudo-mecanica, dar sunt sigur ca asta te-a ajutat sa intelegi perfect cum functioneaza un turboencabulator.

Dar revenin la delirul lui coman si ii aduc aminte ca in ziua de azi, masini cu motoare l3 au NVH comparabil cu v12-urile anilor trecuti. Problema nu este motorul in sine, este faptul ca e folosit de o marca care are traditie de lucruri bine facute.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 11:36 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Motorul M272 de la Mercedes, la care probabil te referi, a avut probleme cu tratamentul pinionului arborelui de echilibrare, dadea span si bloca variatoarele de faza. In momentul in care pinionul a fost revizuit problemele au disparut, nu au fost probleme cu intinderea lantului. La fel, nu au fost probleme cu arborii.

@toshy: Cand nu intelegi ceva, intreaba !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 12:13 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
Doar doua centuri in spate?


Attachments:
alfa-romeo-giulia-2015-frankfurt-37.jpg
alfa-romeo-giulia-2015-frankfurt-37.jpg [ 114.87 KiB | Viewed 1603 times ]

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1316
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Intrebarea mea era sarcastica de fapt, evident ca 90% din potentialii cumparatori habar n-au de polemica 60 vs 90 grade. Si evident ca tinerele de la stand or sa se uite la tine intr-un mod oarecum bizar daca pui aceasta intrebare :D

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 14:12 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
cum scriam si acu' doua pagini, Giulia va avea si V6-le de pe Ghibli, la 60°.
Asa ca are pentru toate gusturile.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 17 Sep 2015, 17:37 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
un amanunt foarte important din punctul meu de vedere pentru ca se discuta si s a discutat de V6, care nu e offtopic! pentru ca am vazut o sensibilitate extrordinara in acest aspect, uneori comparabila cu suparare lui Gica pe sat.

sursa wiki:

The first series production V6 was introduced by Lancia in 1950 with the Lancia Aurelia.[5] Lancia needed a smoother, more powerful engine that would fit into an existing narrow engine bay. A Lancia engineer, Francesco De Virgilio, began analyzing the vibration of alternative V-angles for a V6 engine in 1943. He found that a V6 with its cylinders positioned at a 60° V angle could be made uniquely smooth-running (compared with other possible V angles). There was resistance to his conclusion, because the V6 was a virtually unknown engine type in the 1950s. His design had four main bearings and six crankpins, resulting in evenly spaced firing intervals and low vibrations.

Image

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 18 Sep 2015, 17:27 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
V6 este un motor excelent pentru lumea reala. Un motor poate sa fie perfect echilibrat pe banc, dar in realitate ai probleme cu el (pozitie, distributie greutatate, moment polar, suport sasiu etc).?


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 18 Sep 2015, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3317
Car: Giulia Q
toate au probleme in lumea reala , chestia este ca dand i-a dat sah lui toshy in postul ala si acum vorbim toti de veuri . bine macar ca nu-s bmveuri .

ps : pe unde ai umblat domnule / ric babuin.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 19 Sep 2015, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Ce-a facut? E ceva de genul pseudo-ingineriei lui Valak, sau cum?


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 19 Sep 2015, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Prezentarea oficiala de la Frakfurt


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 19 Sep 2015, 21:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Au prezentat si 2 romani din Tg. Mures o "Giulia" V6 la Frankfurt, doar ca e din lemn si e Julia. :clapping:
https://www.youtube.com/watch?t=61&v=pUYamKQEu5o" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 19 Sep 2015, 21:55 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3171
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Frumoasa prezentarea si foarte tare acel deflector din bara fata.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 20 Sep 2015, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 639
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Toate bune si frumoase, sa fie bine sa nu fie rau! Dar...
Masina asta, cat si 4C sunt vectori de imagine. Avand in vedere ca nu prea au ce sa promoveze din punct de vedere a ofertei de modele, inseamna ca promoveaza brandul. De ce efortul asta pentru a promova brandul fara a sincroniza cu oferta pentru piata larga?
Parerea mea e ca nu cred ca vom prinde lansarea modelelor "civile" inainte de vanzarea brandului.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 20 Sep 2015, 20:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6680
Location: Brasov... oarecum.
Ai si n-ai dreptate.
Au fost in jur de 5000 de precomenzi in cateva saptamani de la prezentarea oficiala si pana acum. In conditiile in care comenzile efective se pot face incepand de prin octombrie, si in conditiile in care oamenii nu au avut ce testa efectiv. Abea de au vazut masina cum arata.

Ca sa faci profit intr-un business ai 2 variante: sa vinzi mult si ieftin sau putin si scump. Cred ca vor sa aleaga varianta 2. Vom vedea ce se va intampla.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 20 Sep 2015, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 639
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
yux_mm Quote:
Ai si n-ai dreptate.
Au fost in jur de 5000 de precomenzi in cateva saptamani de la prezentarea oficiala si pana acum.....Ca sa faci profit intr-un business ai 2 variante: sa vinzi mult si ieftin sau putin si scump. Cred ca vor sa aleaga varianta 2. Vom vedea ce se va intampla.
Precomezile produc tot imagine si promo.
Vanzarile produc bani. Pana la vanzari.... cam mult timp!

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 21 Sep 2015, 02:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6680
Location: Brasov... oarecum.
Hai sa vedem ce ne rezerva viitorul, ca deocamdata ne dam cu parerea si unul si altul fara sa avem vreo dovada concreta. Sau altfel spus, noi doar speculam...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4441 posts ]  Go to page Previous 149 50 51 52 53178 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: mihaiz, van.razvan and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited