Initial vroiam sa fac un roadtrip si un city break prelungit la budapesta... insa din cauza conflictelor cu refugiatii am facut rerouting si am ales sa vad partea de vest/sud-vest a Romaniei, fiind singurele locuri unde inca nu ajunsesem. Concluzie, am bagat motorina si am plecat la drum.
Am mers pe ruta Bucuresti - Brasov - Sibiu - Sebes - Deva - Arad - Timisoara - Oravita - Baile herculane ( Orsova ) - Targu Jiu - Rm. Valcea - Pitesti - Bucuresti.
Excursia a fost foarte relaxanta, iar o plimbare cu barca de cateva ore la Cazanele Dunarii face toti banii. De asmenea, drumul Timisoara - Baile Herculane este foarte frumos ca si peisaj. Asfaltul este foarte bun si te poti bucura de masina. Bucata Baile Herculane - Targu Jiu este ok, insa nu vreo fericire ( practicabil cu orice masina chiar si cu suspensie si roti pe 19 )
Am parcurs 1450 km, iar pe unele portiuni am putut descoperii noi valente ale anvelopelor Michelin. Pe autostrada, la o viteza de peste 140kmh, carosabil uscat, anvelopele sunt foarte silentioase, iar raspunsul lor este unul foarte bun. Pe drumuri virajate ( oravita - baile herculane ), m-am bucurat maxim de masina aproape rupand aderenta si simtind nevoia de o suspensie sport
( cine sa ma mai inteleaga? ) .
Sincer, nu credeam nici o clipa ca un motor diesel poate fi atat de elastic si placut la condus in ture, iar ege imi spunea asta de pe vremea cand avea GT-ul ( nu stii ce pierzi ba ). Drumul virajat de regula l-am abordat in treapta 3 ( 3000-4000 rpm ) si treapta 4, iar anvelopele clar fac diferenta cand vine vorba de viraje stranse luate la limita.
Masina sa comportat exceptional, pe toata distanta, a facut 2 regenerari de DPF si a consumat aproximativ 1 rezervor si jumatate de motorina ( 90 litri ), iar inauntru este liniste momentan
( nu scartaie si nu bate nimic ).