yux_mm Quote:
Cristi a punctat mai bine ce vroiam eu sa spun mai devreme.
Dar cum ziceam, as adauga si mailul ala catre firma mama.
e cu dus si intors mailul ala
*. E bine sa nu prea mai ai nevoie de service-ul lor odata trimis acel mail direct la firma mama
. Se lasa cu penalizari daca se adevereste ca service-ul a gresit. Recomand cel mult mail catre importatorul oficial (in teorie el controleaza reteaua locala). Doar in cazuri "grele" (schimbat motor/cutie) merita escaladata situatia.
Oricum, de cele mai multe ori se rezolva fara mail, toti se sperie de acea notificare si se pun pe treaba. General vorbind de service-uri, la noi este o combinatie de prostie cu lene si durere-n
. Trebuie
stimulati un pic.
* Plangerile/sesizarile anonime nu sunt acceptate, obligatoriu se cer datele de identificare a masinii (pentru a putea investiga este nevoie de serie sasiu, sa se vada ce s-a facut la masina). Astfel, avand datele masinii, destul de usor vor stii cine a facut plangerea. Unul cu mintea odihnita, razbunator, s-ar putea sa-ti cauzeze destule neplaceri la o vizita ulterioara in service, fara ca macar sa iti dai seama.