yux_mm Quote:
Man, daca intrebai iti spuneam din capul locului ca motorul asta la drum intins e cel mai confortabil intre 2500 si 3000. Si asta fara sa adaug o rulota/remorca sau alte acareturi dupa el ca sa imi dau seama.
Legat de posturile mai vechi cu loganurile cu rulota: acum ceva ani ma interesa si pe mine achizitionarea unei rulote undeva cam la ce ai tu, poate putin mai mare dar de generatie mai noua. Probabil ceva mai usoare fiind mai noi. Am fost la dealer si i-am intrebat: ce motorizare trebuie ca masina sa nu se chinuie? rasunsul: macar 100cp. De unde concluzia ca un logan cu o rulota e moarea pasiunii.
Concluzia proprie: ma voi orienta catre un motorhome, dar ceva de mici dimensiuni gen VW transporter cu acoperisul escamotabil (imi scapa numele acum). Daca am fericirea sa dau si peste un Syncro si motorizarea de 190cp, e chiar ce trebuie: mers decent in orice conditii - autostrada, coasta, vale, iarna, vara...
un motorhome e o varianta misto, next level ca sa zic insa trebuie sa platesti mult impozit, masina o sa se degradeze stand mai mult decat o rulota simpla si faci mecanica de te plictisesti la ele pentru ca te trezesti ca prelinge antigel, ca a ruginit electromotorul sau ca bateria e moarta demult, pentru mine care ies rar, e mai potrivita o rulota.
la rulota, e trecuta ca remorca, impozit 20 ron/an, dezavantaj ca nu poti dormi in ea decat in camping, daca ai motorhome poti dormi si la billa in parcare, e autoturism deci e potrivit pentru road-trip uri plus ca mai exista avantajul ca poti tracta o barca de exemplu si atunci e chiar smecherie, dar costa de te tragi pe maini.
avantaj la rulota ca odata protapita in camping, poti pleca cu masina si te poti deplasa rapid in zona pentru tururi de recunoastere, cumparaturi, plimbari.
rulotele nu se clasifica in rulote vechi si rulote noi, se clasifica in rulote ieftine si rulote scumpe iar ca subcategorii , rulote intretinute(neputrezite) si neintretinute(putrede).
rulotele vechi scumpe sant mai usoare decat cele noi pentru ca au materiale care costau o avere, materiale naturale, masa din pluta de exemplu si tot felul de esente usoare, in fine astea moderne au avantaj iluminat cu led economic si tot felul de gadget uri mai mult sau mai putin utile, dar realitatea e ca noile materiale ieftine sant mai grele decat cele de acum 30 de ani, go figure.
rulota mea are masa proprie 650kg, e extrem de usoara, nu am vazut nimic mai usor de atat niciodata prin campinguri la aceeasi lungime, e un LMC, un fel de mercedes al rulotelor desi arata ca un gunoi ingalbenit, asta e culoare ei originala.
problema cea mare este aerodinamica, de aia ai nevoie de motor pentru ca rulotele tin mult aer.
daca te simti norocos acceseaza:
http://lmc-caravan.de/en" onclick="window.open(this.href);return false;
http://lmc-caravan.de/en/company/historie" onclick="window.open(this.href);return false;