Mda, masina e ce trebuie acum din punct de vedere al inaltimii.
Ti-am spus ca va cobori mult, chiar daca in pozele in care ai vazut arcurile pe TS-ul meu acela parea putin cocotat. TS-ul avea roti de 15 acolo, plus ca e mare diferenta de greutate intre 147 1.6 si GT 1.9, mai ales pe puntea fata. Nu in ultimul rand eu aveam amortizoare in mintile lor, tu pe spate ai niste fiare moarte, doar ca sa fie la numar.
Sincer nu ma asteptam sa coboare atat, o vedeam -2 cm, dar nu vine rau deloc, evident asta va merge cu jantele potrivite, nu cu ce ai tu acum.
Cand voi avea timp iti fac si niste distantiere de 6 milimetri, prezoane lungi am gasit deja, o sa vezi ca se schimba imparatul, stai linistit, oricum e mai confortabila in prezent decat cu suspensia stock.
Tipul asta de arc nu face absorbtia intermediar ca Eibach, de exemplu, cu alea topaie masinile si fac ca dracii la groapa, acesta preia socul la baza si masina acolo intepeneste. Legenda despre cursa amortizorului e o ineptie de la odihnitii de pe AO, astea sunt chestii pe care le apreciezi cu fierul montat in mana, nu le calculezi pe hartie, la tine e ok, la limita ce-i drept, dar ok overall.
Adevarat ca m-ai speriat ieri, tu sunai din 10 in 10 minute, cand mi-ai dat pauza 3 ore am zis gata, s-a prapadit mititelul, o fi cazut masina peste el, da nevasta drumul pe PRO TV sa vezi ce-a facut Mitica...
In urmatoarea perioada, adica cand pleci la treaba si vei avea bani, trebuie rezolvat cu suspensia/directia, dar nu asa prosteala d-asta, ia Mitica un amortizor sau un arc din gramada aia si fa-ti treaba, asta e asa de tovarasie, insa nu e o solutie, trebuie lucru NOU daca vrei sa faca servici clocitoarea si sa scoata pui sanatosi. Dupa aia iti mai ajustez suspensia prin schimbarea modelului de amortizor, o sa vezi tu, deocamdata mananca bine si odihneste-te, chiar nu vreau sa te pierd.