salut si bine v-am regasit,
nu am fost peste mari ci doar peste rauri
,mai bine zis de pe raul rin,mosel si neckar unde nu a fost cum ma asteptam.a fost diferit fata de mare,pe o nava din 1948 care nu fusese intretinuta(a stat 5 ani pe dreapta pana a cumparat-o francezul)eram eu si capitanul care era si patron.
diferenta consta in programul de munca(contractul cu agentul din braila a fost pentru 40 de ore pe saptamana,orele acestea le faceam in 2-3 zile) si foarte multe ecluze,din 2 luni si 3 saptamani cam 5 saptamani(aproape la rand) am muncit 16-18 si chiar 20 ore pe zi pentru 1500 euro brut din care trebuia sa cumpar si alimente.deci daca scad alimentele si tigarile a ramas cam 1150.as fi vrut sa stau mai mult dar ma ajuns oboseala,au fost multe zile in care am dormit 3-4 ore.
dupa ce ca nu eram foarte gras am ajuns acasa schelet, bine este ca am ajuns cu datoriile(neplatite 5 luni) la zi.
ar fi multe de spus dar in timp o sa postez.
dar sa trec la alfa mea care anul acesta a fost neglijata,de mult am vrut sa ii pun arcuri putin mai tari si scurte,arcurile ei erau foarte moi si de multe ori cand am coborat la mine in parcare o bordura de 3-4 cm fara sa franez loveam cu baia sau pragurie fata de ea.aceasta nu se intampla cu alfa 145 cu toate ca era mai joasa,in schimb avea suspensia mult mai tare.
deci pragurile mai ales in fata sunt varza.
rezolvasem doar partial schimband doar pe spate arcurile,urma si fata cand gaseam ceva arcuri mai tari.nu aveam de gand sa le schimb acum dar daca sa ivit ocazia si Lucian (BZ-76-DIA) a spus ca a pastratpentru mine un set de arcuri sport novitec si nu sunt foarte tari(ceva progresive)am zis sa le incerc.
dupa cum a postat si el sau montat doar pe spate,zilele acestea urmand si fata in masura in care fac rost de o presa,pe drumul de intoarcere spatele sa comportat bine nu am sesizat o rigiditate foarte mare,pana nu le pun si pe fata nu pot sa ma pronunt.
masina pe langa o vopsire are nevoie de schimbat toate bratele si bucsele inclusiv amortizoarele spate si bineinteles niste jante pe 17,acum nu cumpar nimic pentru ca am ajuns acasa cu 900 euro dar sper ca in urmatoarele 2 saptamani sa plec iar.
am schimbat doar filtrele de polen care aveau aproape 3 ani si as vrea sa mai schimb doar bucsele la bara stabilizatoare ca bat foarte rau.
am gasit unele ieftine din poliuretan la cineva pe olx facute de el,banuiesc ca are o mica afacere,problema este ca are bucse numai cu 20 mm la interior si mie imi trebuie cu 22 mm.el spune ca nu este nici o problema daca sunt mai mici,eu vreau sa le pun doar provizoriu.
acestea sunt bucsele:
http://olx.ro/oferta/bucsa-bara-stabili ... 2bR9l.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ar mai fi o problema cu motorul scoate fum negru la accelerare brusca si chiar cand plec de pe loc sau la mersul inapoi.in iarna din cauza trepidatiilor de la motor am pus debitmetrul vechi al masinii si l-am scos pe cel nou,zilele trecute am facut iar schimbul cu cel nou,sa fie oare de la debitmetru?astazi fac iar rocada cu cel vechi sa vad ce se intampla dupa care pun testeru.
si inca o intrebare:
are cineva o alarma de 147/gt ?eu am montat una pe intstalatia originala a alarmei dar nu da nici un semn de viata,am incercat cu proxialigment dar nimic.ma gandesc ca este dusa.
as vrea doar sa o incerc si daca functioneaza o platesc,nu cred ca conteaza daca este metasystem sau trw.
pun si foto cu ea: