It is currently 10 Feb 2025, 18:19

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 20 Aug 2015, 12:35 
Offline

Joined: 20 Aug 2015, 11:39
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 JTD
Am sa incerc sa fiu scurt si cat mai concis .
In momentul de fata alfa mea 156 jtd 16 V , 1.9 , 140 cp , este inca in service , dupa aproape 1 luna .
Prima turbina a fost distrusa in drum spre Bucuresti . Am dus masina in service , am luat o turbina din dezmembrari care parea sa fie ok , am verificat presiunea la ulei in motor , curatat intercooler , furtune , radiator , tot , am pus turbina si bineanteles ca a cazut si asta in 5 km .
Turbina 3. Am hotarat sa duc turbina originala stricata, la un domn Mihai , pentru reconditionare , gandind ca cea de la dezmembrari nu a functionat corect. Am mers la acest atelier , mi-a fost schimbat kit-ul , ajung cu ea la service dar inainte de a o monta , curat iar toate furtunele , intercooler ,etc , se ia presiunea la ulei , pun turbina si crapa in 7 km.
Simt ca inebunesc . Ma calmez iau turbina si ma intorc la dl. Mihai . Acesta imi spune ca-mi va schimba kit-ul , si-mi va lua bani doar ptr piese , adica nu 1000 cum a fost initial , ci 600 . OK zic.
Repara turbina , ma intorc cu ea in service , dupa curatarea a tot ce tine de functionarea turbinei , am verificat cu mecanicii inclusiv presiunea de ulei pe conducta care alimenta turbina cu ulei . Acolo aveam o presiune de 1 bar , dupa ce sa incalzit motorul .
In fine , punem turbina , mergea foarte bine , plecam in teste , si se gripeaza dupa fix 7 km.
In momentul asta le-am cerut mecanicilor sa-mi dea pompa de ulei jos sa o schimb cu una din dezmembrari .
Legat de schimbarea turbinei , oscilez intre a o reconditiona sau a o lua tot din dezmembrari ....
Astept niste sfaturi si pareri din partea cunoscatorilor ...
Multumesc anticipat


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2015, 17:14 
Offline
User avatar

Joined: 27 Mar 2010, 22:24
Posts: 263
Car: Alfa Romeo 159,170cp
Location: Corbu,Constanta.
Verifica evacuarea de dupa turbina daca e ok.Daca catalizatorul este infundat da gazele inapoi si poc turbina.Succes.SI DACA AM DREPTATE .....PUPAI PE MECANICI..

_________________
Alfa 159,2.0,170cp
Alfa 156 2.4 jtd 136cp + remap
Alfa 147 1.6 ts 120cp


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2015, 10:50 
Offline
User avatar

Joined: 19 Apr 2015, 10:36
Posts: 63
Car: alfa 159 1.9jtdM 150
Location: Firenze(IT)Tulcea(RO)
darius2011 Quote:
Verifica evacuarea de dupa turbina daca e ok.Daca catalizatorul este infundat da gazele inapoi si poc turbina.Succes.SI DACA AM DREPTATE .....PUPAI PE MECANICI..
are dreptate Darius.e primul lucru de facut dupa ce dai turbina jos.salutare.

_________________
AR 159 1.9jtdM 150cv 16v


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2015, 15:48 
Offline

Joined: 20 Aug 2015, 11:39
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 JTD
cum pot verifica catalizatorul corect ?


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2015, 00:27 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
il scoti si te uiti in fagurii aia, daca sant intregi e ok, poti sa torni si o galeata cu apa prin el sau sa l duci la spalatorie sa fii mai sigur.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited