Am sa incerc sa fiu scurt si cat mai concis .
In momentul de fata alfa mea 156 jtd 16 V , 1.9 , 140 cp , este inca in service , dupa aproape 1 luna .
Prima turbina a fost distrusa in drum spre Bucuresti . Am dus masina in service , am luat o turbina din dezmembrari care parea sa fie ok , am verificat presiunea la ulei in motor , curatat intercooler , furtune , radiator , tot , am pus turbina si bineanteles ca a cazut si asta in 5 km .
Turbina 3. Am hotarat sa duc turbina originala stricata, la un domn Mihai , pentru reconditionare , gandind ca cea de la dezmembrari nu a functionat corect. Am mers la acest atelier , mi-a fost schimbat kit-ul , ajung cu ea la service dar inainte de a o monta , curat iar toate furtunele , intercooler ,etc , se ia presiunea la ulei , pun turbina si crapa in 7 km.
Simt ca inebunesc . Ma calmez iau turbina si ma intorc la dl. Mihai . Acesta imi spune ca-mi va schimba kit-ul , si-mi va lua bani doar ptr piese , adica nu 1000 cum a fost initial , ci 600 . OK zic.
Repara turbina , ma intorc cu ea in service , dupa curatarea a tot ce tine de functionarea turbinei , am verificat cu mecanicii inclusiv presiunea de ulei pe conducta care alimenta turbina cu ulei . Acolo aveam o presiune de 1 bar , dupa ce sa incalzit motorul .
In fine , punem turbina , mergea foarte bine , plecam in teste , si se gripeaza dupa fix 7 km.
In momentul asta le-am cerut mecanicilor sa-mi dea pompa de ulei jos sa o schimb cu una din dezmembrari .
Legat de schimbarea turbinei , oscilez intre a o reconditiona sau a o lua tot din dezmembrari ....
Astept niste sfaturi si pareri din partea cunoscatorilor ...
Multumesc anticipat
|