nu este nimic in regula la cum ai procedat dar absolut nimic si o sa ti explic de ce.
1. la o turbina nu se schimba kitul si gata, ea se echilibreaza dinamic altfel e posibil cand intra in turatie sa se strice imediat sau destul de repede, ceea ce ai montat tu au fost goange nu turbine.
2. majoritatea masoara la iesirea din blocul motor spre turbina, insa exista filtru in surubul ce fixeaza teava de bloc, daca acolo e colmatat, la revedere, in mod normal se inlocuiesc si tevile de la turbina si acel surub ce contine microfiltrul, nu se merge asa in prostie pana in panzele albe.
3. o turbina care pica din cauza ungerii denota un motor colmatat, cu ulei neschimbat la timp, trebuie si motorul curatat inainte de montajul unui nou compresor pentru ca toate se leaga. daca exista suspiciuni in legatura cu pompa de ulei sa vor verifica prin sondaj cativa cuzineti, daca nu arata bine e clara treaba.
pentru filtru arunca un ochi aici:
http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php? ... &start=450" onclick="window.open(this.href);return false;