It is currently 01 Dec 2024, 06:22

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 08 Aug 2014, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Sau aici, ceva mai ieftin.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2015, 00:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2014, 16:06
Posts: 17
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Sf.Gheorghe/Fagaras
Revin dupa o luunga perioada de inactivitate.

Masina si-a reinceput cariera pe drumurile patriei de vreo luna jumatate, timp in care mi-a adus multe bucurii dar si o caruta de nervi :censored: .

Dupa primii 250 de km dupa ce a fost readusa in uz, am inceput sa aud niste batai metalice in partea din fata a masini.
Dupa o insepectie amanuntita,s-au dovedit devina cele doua brate,tirantul lateral spate si bucsile de bara stabilizatoare.Zis si facut,a fost facuta comanda si piesele au fost montate.


Image
Image

Bun,toate bune si frumoase timp de vreo cateva saptamani,pana intr-o zi de Vineri cand am avut treaba la Registrul Camerei de Comert BV.
Am ajuns in jurul orei 11, mi-am rezolvat treaba iar pe la ora 13 cand sa plec, alfetta imi face figura. Nu vrea nici de-al naibii sa porneasca.

Cititorul cipului din cheie nu a vrut de nici-o forma sa citeasca codu' ala nenorocit de 5 cifre si prin urmare mi-a taiat alimentarea.
Am putut sa dau la automat pana mi-a venit acru,dupa vreo 7 ore si multi nervi si telefoane s-a rezolvat problema.

Au fost cateva saptamani frumoase, Vinerea trecuta am profitat de vremea frumoasa si am mers pe Siriu.

Image

Ieri seara, am alimentat la OMV cu vreo 5-6 litrii de benzina, iar dupa vreo jumatate de ora de mers prin oras, pe p strada laturalnica tocmai vad ca boloboroseste si dintr-o data moare.
Iau contacu' ,dau la automat...nimic... am repetat operatiunea de vreo 3 ori si m-am lasat pagubas.
M-am dat jos si am impins masina de pe drum. Dupa vreo jumatate de ora,timp in care s-a racit.. a pornit din prima,si am reusit sa ajung acasa fara probleme.

Ei bine,azi dimineata,am dat o tura,toate bune, nu a facut probleme.
In schimb asta seara, iarasi a murit ca tiganu la mal,si-a trecut exact prin aceleasi etape.Dupa 15 minute de repaus a pornit.
Am mai facut vreo 5 km ca sa ajung acasa..5 km in vreo 3 ore, timp in care mi-a facut faza de 5 ori,macar aveam viteza mica si am putut sa ma trag de pe carosabil.

Idei? Ce ar putea avea, am cautat pe forum si am vazut situatii asemanatoare,dar nu stiu de unde sa incep.
Cel mai bine ar fi sa ajunga pe tester. Stiti pe cineva cu tester original in BV?
La AutoItalia am sunat,sa ma programez dar nu mi-a raspuns nimeni.

Oricum o sa fie o provocare sa ajung cu ea la test.Daca o tine tot asa, cei 60 km pana la Bv vor fi un drum dus spre iad :lol:
Cel mai probabil solutia va fi o platforma.

_________________
Alfa Romeo 158 1.8 TS - Bestia Rossa


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2015, 00:56 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Cablu kkl 50-80 de lei, fiat ecu scan de pe forum si faci diagnoze cate vrei si scapi de programări si bani aruncați la service pe "pune mufa, da click, scoate mufa".
După simptome, e senzorul de la volanta. Costa pana in 150 de lei si se schimba pe sub mașină. Se poate si fara elevator, insa îți trebuie butuci inaltuti, 2 cricuri si o poți face singur pe loc drept in caz ca nu mai vrea deloc pe undeva. Are un șurub imbus si mufa maro (parca) de pe galeria de admisie. Trebuie si un antebraț relativ subțire altfel e dificil de ajuns la șurub.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2015, 20:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2014, 16:06
Posts: 17
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Sf.Gheorghe/Fagaras
Buun, dupa 2 luni de la ultima postare vin cu o noua serie de intamplari.

Dupa ce masina a fost dusa pe platforma la un electronist, mi-a fost refacuta instalatia de la imobilizator si contact..deci
am scapat de problema cu CODE care imi aparea destul de des, si a fost schimbat senzorul de pozitie volanta.

Image

Image

In dimineata de 7 August, am primit telefon de la un prieten care a ramas in pana cu masina, in apropriere de ternul sau la care lucreaza spunand ca are o problema la cutia de viteze(se blocase) . Cu o zi inainte isi schimbase toata bucsaraia si au schimbat si uleiul din cutia de viteze. Ca sa vezi, au uitat sa stranga busonul, si s-a ales cu tot uleiul din cutie pe jos..

Am reusit sa contactez un mecanic (nici nu pot sa il numesc mecanic..era aproape tamaie omu' , dar macar impreuna am reusit sa ii bagam ulei in cutie). Zis si facut..am facut cei 30-40 de km de drum european, dupa care am parcurs drumul neasfaltat care duce la locul cu pricina.

Dupa ce gagiu' a rezolvat cutia omului, am observat o dunga de ulei destul de lunga, ei mi-au spus ca e de la celalalt..intr-adevar era SI de la el...


Cand am vrut sa plec, am observat sunetul motorului destul de schimbat.. iar dupa 50 de metrii, s-a aprins martorul de ulei. Am oprit urgent motorul..am verificat joja.. USCATA, nimic, nada, 0 ulei. De curiozitate am bagat putin ulei(nu am mai pornit motorul) iar acesta curgea ca un parau de munte afara din baie. M-am bagat sub masina, o gaura de 1x1 cm in baia de ulei.

Image

Norocul meu era ca cel la care m-am dus sa il ajut avea un prieten care venise in vizita.. si s-a oferit sa ma traga pana la Fagaras.

Am ajuns intr-un final la un service, iar masina a stat vreo 6 zile in fata portii la service neatinsa. Aveau prea multe masini la reparat.. Timp in care eu deja panicat imi cautam motor prin tara si strainatate.

Au sudat baia, am cumparat filtru de ulei si uleiul aferent.. Si sa vezi, motorul merge fara probleme.
Intr-adevar a avut un sunet metalic primii 3 km, dar dupa ce piesele s-au uns, a disparut orice zgomot.

De atunci am atins un nou milestone :D
Image

Am schimbat si cauciucurile de pe fata, deocamdata cu niste TIGAR-uri.. nu merita sa investesc in ceva mai bun deocamdata tinand cont ca sezonul e pe sfarsite. La anul o sa primeasca un set de Michelin sau Pirelli.

De ce le-am schimbat?
Image
Uzura extrem de mare, iar pe drum ud aderenta 0.

A, si inca ceva.. cand m-am dus sa imi fac unghiul la roti(dupa ce am schimbat cauciucurile).. surpriza.. am joc la roata fata dreapta.
Diagnostic? Brat superior si brat inferior duse..
Dureros e ca cel inferior a fost schimbat in Iulie, si nu am umblat pe drumuri proaste..

TBC

_________________
Alfa Romeo 158 1.8 TS - Bestia Rossa


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited