It is currently 02 Feb 2025, 19:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 
Author Message
PostPosted: 24 Feb 2006, 17:36 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2006, 17:20
Posts: 5
Location: Bucuresti
Salut ! Sper sa ma poata ajuta cineva dintre voi !

Am o Alfa 156 JTS 2.0 din 2005. (Inainte am avut timp de 4 ani un 156 TS 2.0, deci sunt un vechi si pasionat alfist !)

In ultima luna a inceput sa se manifeste, aleator, de vreo 4-5 ori, urmatoarea problema:

in timpul accelerarii, motorul pierde brusc putere, pentru 1-2 sec, incepe sa se aprinda intermitent indicatorul "motor" din bord si apare mesajul "Motor Control System Failure". Dupa 5 secunde, totul revine la normal, masina merge perfect.

Dupa aceste 4-5 ori aparute, cum spuneam, aleator, nereproductibil, se intâmpla ceva nou, acum vreo saptamâna : se aprinde indicatorul "motor" si apare mesajul de mai sus, dar ele nu mai dispar, ci ramân permanent, chiar daca opream si reporneam motorul. In tot acest timp masina mergea perfect, nici macar nu a mai incetinit când s-a aprins indicatorul. A doua zi am fost la service. Mi-au inlocuit o bujie. Totul a revenit, aparent, la normal. In seara aceleiasi zile, insa, manifestarea initiala, a reaparut (cea care dura doar 5 sec si disparea).

M-am dus din nou la service. Mi-au inlocuit o sonda lamda. Din nou totul a revenit la normal. A doua zi, insa, iar a aparut manifestarea initiala (5 sec). Azi iar s-a intâmplat de 2 ori ...

Poate cineva sa ma ajute ? Se pare ca service-ul nu-i da de cap. Mi-e frica ca o sa ajung sa ies din garantie si tot nu o sa gaseasca cauza (desi mai am 2 ani de garantie :D )


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 19:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cu Motor Control System Failure ma confrunt si eu la un 147.. eroarea este legata de ceva nereguli la aprindere/ardere.. asadar, fie bujiile nu dau scanteie cum trebuie, fie amestecul nu este ars in totalitate, fie este prost proportionat.. nu ma pricep foarte bine la mecanica dar cam asta este ce am reusit si eu sa inteleg.. oricum, si frigul de afara poate fi o cauza, daca ai bujii care nu lucreaza bine problema se accentueaza la frig, si calitatea carburantului poate fi o problema.. in mare nu cred ca te-am ajutat prea mult, decat cu niste posibile explicatii, cred ca tot in service se identifica exact problema si se remediaza..
Oricum, un tester poate spune mai multe referitor la ce a generat eroarea, adminul forumului te poate ajuta in acest sens..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Eu am exact acelasi model, 2.0JTS. Mi s-a aprins de doua ori pana acuma acel bec, a ramas o vreme aprins, si dupa cateva opriri, s-a stins. Nu am sesizat vreo diferenta de comportament a motorului. Am fost la tester si in computer ramasese memorata eroare legata de clapeta de acceleratie. Scria ca nu este calibrata. Eu banuiesc ca poate e vorba de mizerie, mai ales ca piesa a si fost schimbata de neamt, apare pe o factura. La un BMW am curatat cu motorina o clapeta de genul asta si era incredibil de murdara, praf imbibat cu ulei.

Daca zici ca pierzi puterea brusc, cred ca de la clapeta este, daca era o bujie, nu s-ar fi simtit foarte tare decat la forje, si daca ar merge in 3 cilindri, diferenta ar fi foarte putin simtita, pentru ca totusi motorul e puternic. Cand te mai duci la reprezentanta, roaga-i sa se uite la ea si eventual sa vada daca functioneaza corect.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Oricum trebuie cuplat la tester si vazut exact de unde vine problema. Cauzele pot fi multe, de la debitmetru pana la sonda lambda sau chiar pompa de benzina.
Fugi la tester! Masina nu are voie sa faca asa ceva, io de cand am Alfa (1 an si 2 sapt) nu am avut asemenea mesaje decat voit, cand decuplam debitmetrul de exemplu sa generez o eroare. Asa, de nebuna, singura, niciodata nu a facut asa ceva.

Adminul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
alexmirica Quote:
... nu am avut asemenea mesaje decat voit, cand decuplam debitmetrul de exemplu sa generez o eroare.

Adminul.
cand am fost la examiner, mi-au decuplat debitmetrul , apoi sonda lambda de 2(DOUA) ori pana a reusit testerul sa depisteze vreo eroare.... :wallbash: :oops1:
mecanicul imi zice ca masina asta e speciala , NU da eroare nici sa fi vrut...

p.s. 4 Matei: scrie niste impresii relative la motorul JTS , vis-a-vis de TS.

:D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Mai sa fie... Nu e bine...
Eroarea ar trebui sa apara imediat cum decuplezi vreun senzor, chiar si o fisa de bujie daca scoti apare eroare!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2006, 13:26 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Nu mai ziceti din astea, ca azinoapte am visat ca mi se aprinsese becul in bord si cand turam se scutura rau de tot motoru. Am devenit stresat.

@Matei: Sa ne zici si noua ce eroare a fost, daca mai mergi la tester cu masina. Sunt foarte curios.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 22:54 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2006, 17:20
Posts: 5
Location: Bucuresti
Va multumesc tuturor celor care mi-ati raspuns !

Cei de la service mi-au zis ca daca eroarea dispare, nu se memoreaza nimic in log si deci degeaba vin la tester ca nu au ce sa vada. Asa o fi ? Mi-a mai zis cineva ca daca eroarea apare si dispare de la sine, daca nu opresc motorul si ma duc la service am o sansa sa ramâna ceva memorat. Asa e ?

As vrea sa ma duc mâine iar la service. Oricum, am observat ca se intâmpla atunci când motorul e rece. Se intâmpla când accelerez, deodata se simte ca si cum ar merge in 3, si daca atunci continui sa accelerez apare eroarea. Daca nu, nu. :)

Am vazut pe alte forumuri ca eroarea le-a aparut multora prin lume si in general nu prea i s-a dat de cap. S-au dus unii si de 25 de ori la service cu ea ! Le-au fost inlocuite piese, prin incercari. Bujii, sonde lamda, MAF sau EGR.

Ceea ce se spunea insa in câteva locuri, si as vrea sa le sugerez la sevice, este ca ar fi o problema cu cablarea unei sonde lamda din evacuare ("exhaust mainfold'). Se pare ca se produce o supraincalzire si ar trebui putin mutati conectorii.


Pt. alexmirica Poate poti sa ma sfatuiesti unde sa merg la alt tester decât la service-ul unde merg de obicei ? (eu merg la cel de aproape de Cora Pantelimon, auto Perugia)

Pt. max Nu credeam sa se simta cei 15 cai in plus de la JTS fata de TS. Dar se simt ! Am inca Alfa cea "veche" (2001), o conduce sotia mea. Uneori mai merg cu ea si mai fac comparatie. Pot sa spun ca imi place mult mai mult cum merge JTS, si are un sunet mult mai frumos ! (incepe sa se apropie de sunetul unui V6 la turatii mai mari)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 23:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Matei Quote:
Cei de la service mi-au zis ca daca eroarea dispare, nu se memoreaza nimic in log si deci degeaba vin la tester ca nu au ce sa vada. Asa o fi ?

Pt. alexmirica Poate poti sa ma sfatuiesti unde sa merg la alt tester decât la service-ul unde merg de obicei ? (eu merg la cel de aproape de Cora Pantelimon, auto Perugia)
Nimic mai fals. Orice eroare, chiar daca s-a remediat intre timp problema, este stocata intr-un registru special, apare la citire prin accesarea lor. Mai mult, poti citi parametrii motorului in momentul declansarii evenimentului, fiind utile pentru a deduce cauza ce a dus la aparitia acelei erori. Vino la intalnire si cuplam testerul meu sa vedem ce zice.

Adminul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2006, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Poate ma repet dar si la alfa mea s-a intimplat exact la fel la inceput desi nu mi s-a parut ca motorul sa-si fi schimbat mersul. Am dus-o la service si tot asa imi spuneau si mie mesterii ca nu apare nici o problema la tester. Se bateau cap in cap sa-si dea seama ce are. Au zis initial ca e de la carburant si fiindca problema nu a mai aparut am zis toti ca asta a fost cauza, dar intr-o zi mi s-a aprins becul cu simbolul de motor si nu s-a mai stins, iar pe ecran scria, parca, "engine failure go to dealer". La faza asta baietii au luat-o la puricat si mi-au schimbat bujiile si alternatorul care, cica, era defect. Probabil asta a fost fiindca de atunci nu am mai avut probleme, chiar si pe gerurile alea mari.
P.S. 1 Initial nu am putut sa-mi explic de ce a cedat asa repede alternatorul. Dar cind am fost prin show-room - uri am vazut cum cei care prezentau masinile puneau contactul ca sa arate clientilor cum functioneaza diverse echipamente, dar nu porneau si motorul. Mai mult am vazut intr-o noapte prin fereatra intr-un show-room o masina cu contactul pus. Era cu mult dupa ora inchiderii si a stat asa toata noaptea. Ma gindesc ca toate astea au efect asupra alternatorului, sau gresesc? Si masina mea a stat in show-room pina sa o iau eu.
P.S. 2 Nu are legatura cu subiectul. Spuneti-mi si mie unde gasesc un scu mai rezistent. La masina mea l-am schimbat o data si acum s-a rupt si asta nou in partea din spate. Recunosc ca, nefiind obisnuit cu faptul ca masina e mai joasa, am luat ceva lovituri dedesupt (un ciine mort, un bolovan), dar nu prea tari. Oricum m-am ferit cit am putut dar mi se pare ca scutul e prea fragil pentru sarcina pe care o are.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2006, 14:04 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2006, 17:20
Posts: 5
Location: Bucuresti
Noutati !

Luni dimineata am lasat masina la service, caci mi-au zis ca e cazul sa o las câteva zile pentru "investigatii".
Am luat-o ieri. Intre timp i-au facut urmatoarele : curatat toti conectorii si permutat bobina 4 cu bobina 1 (caci ziceau ca in computer s-ar fi memorat ceva legat de bobina 1 si, daca in urma permutarii, defectul s-ar fi mutat la bobina 4, ar fi insemnat ca e de la bobina).
M-au sunat sa vin sa o iau caci nu se mai manifesta defectul. Intr-adevar, i-am facut ieri proba si nu se mai manifesta. Nici azi dimineata nu a aparut. Dar cred ca o sa mai apara. Mecanicul de acolo, atunci când l-am intrebat daca el crede ca prin curatarea conectorilor si permutarea a 2 bobine s-ar fi rezolvat defectul, a zis ca el crede ca nu :) .
Asa ca om trai si om vedea ...

Pe de alta parte sa vedeti ce mi-a mai zis mecanicul: când pornesti motorul rece (unde "rece" tot conform lui, inseamna ca a fost oprit 8-10 ore) trebuie sa pornesti imediat de pe loc. Pe de alta parte, trebuie sa mergi cu ea in asa fel incât sa fii mereu la turatii mari. Adica, prin oras, sa ai mereu macar 5000 ture/min, deci, "sa mergi doar in treapta I si a II-a". Ce parere aveti ? A zis ca asa e Alfa facuta.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2006, 16:07 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Matei Quote:
........ trebuie sa pornesti imediat de pe loc. Pe de alta parte, trebuie sa mergi cu ea in asa fel incât sa fii mereu la turatii mari. Adica, prin oras, sa ai mereu macar 5000 ture/min, deci, "sa mergi doar in treapta I si a II-a". Ce parere aveti ? A zis ca asa e Alfa facuta.
Fara suparare, eu cred ca acel mecanic e un idiot! :evil:
Cum adica sa mergi numai cu I si a II-a la 5000 ture?? :shock: :wallbash: Nu cumva sa faci asa ceva! :uhuh: Asta daca tii la motorul tau. Altfel, il faci praf!
Cred ca daca mie imi zicea unul asa ceva, il f****m in gura direct si il luam la bataie! :rant:
De plecat dupa loc sa zicem ca se poate, adica poti pleca si imediat, dar eu unul am vazut cel putin la mine ca e mai bine daca stau 2 minute pe loc pe gerurile alea.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2006, 16:44 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
E o aberatie sa il ti la 5 mii tot timpul. Eu merg cu ea de nici nu trece de 2 mii. Daca il ti la turatii asa mari, creste consumul rau de tot.

Nu ai vorbit cu ei sa se uite la clapeta de acceleratie? Stiu ca la BMW au fost multe EML-uri cu defecte din fabrica, si nu clapeta in sine era problema, ci cablajul, iar remedierea problemei insemna schimbarea completa a cablajului motorului.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2006, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2006, 17:20
Posts: 5
Location: Bucuresti
WLF Quote:
Nu ai vorbit cu ei sa se uite la clapeta de acceleratie? Stiu ca la BMW au fost multe EML-uri cu defecte din fabrica, si nu clapeta in sine era problema, ci cablajul, iar remedierea problemei insemna schimbarea completa a cablajului motorului.
Am vorbit, le-am zis si de solutia cu schimbarea cablajului de la sonda lamda (care e propusa pe forumul din UK) si au zis ca nu-mi face nimeni asa ceva ca pierd garantia si ca ei n-au instructiuni ca pot face asa ceva.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2006, 20:37 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Eu in locul tau ii scuipam pe mecanicii aia. Unde i-ai gasit? E o chestie fireasca ca un motor rece nu trebuie fortat. Chiar si in cartea tehnica a masinii este precizat clar acest lucru. Cit despre restul cu pierderea garantiei si faptul ca nu au instructiuni cred ca e vrajeala. Asa isi ascund inconpetenta si nestiinta. Din nefericire e o boala frecventa la reprezentantele auto din Romania, sau cel putin din Muntenia.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2006, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Matei Quote:
Pe de alta parte sa vedeti ce mi-a mai zis mecanicul: când pornesti motorul rece (unde "rece" tot conform lui, inseamna ca a fost oprit 8-10 ore) trebuie sa pornesti imediat de pe loc. Pe de alta parte, trebuie sa mergi cu ea in asa fel incât sa fii mereu la turatii mari. Adica, prin oras, sa ai mereu macar 5000 ture/min, deci, "sa mergi doar in treapta I si a II-a". Ce parere aveti ? A zis ca asa e Alfa facuta.
astfel de mecanici ar trebui impuscati 8)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2006, 01:58 
Offline

Joined: 25 Sep 2006, 13:13
Posts: 40
matei: cum se prezinta masina ta acum.mai are probleme la motor?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 16:26 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Ba da ce prosti is mecanicii aia. :lol: Cum adica sa pornesti direct si sa mergi cu I-a si a II-a pe la 5000 tot timpu man? Ce idioti !! Data viitoare du-te cu o pusca or something! Numai de curiozitate, cam cati bani te-au costat excursiile astea la service-ul ala de prosti?

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2006, 22:03 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
avind in vedere ca vb despre un JTS (injectie directa) si un rap de comprimare de 11,3 la 1 (f mare) corelat cu benzina f proasta din RO ma gindesc ca masina se supara din cind in cind, mai ales sub 1500 cind e programata sa mearga cu amestec sarac, deci temperaturi mari in camera de combustie. Benzina proasta amplifica starile astea, ai mare grija de unde alimentezi sau cel putin nu o lasa subturata...am mai auzit de la cineva ca ii creste temperatura motorului in regim de mers in oras(sarcini mici, relanti mult), e relativ normal.

Probabil mecanicul s-a referit la o masina deja incalzita, nu e nevoie sa sariti asa. 5000 pare cam mult insa un 3500-4000 tot are nevoie....

Se pare totusi ca masina nu are un sistem de diagnoza competent (unele marci permit si userilor sa se joace cu asemenea softuri) pentru service alt minus nepermis la o asa marca.

Clapeta de acceleratie recomand sa se curete cu grija si dupa aia sa se faca o recalibrare.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2006, 02:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Matei Quote:
ce mi-a mai zis mecanicul: când pornesti motorul rece (unde "rece" tot conform lui, inseamna ca a fost oprit 8-10 ore) trebuie sa pornesti imediat de pe loc.
E clar ca la rece vorbea el.
Asa un specimen daca il vedeam in fata ochilor in secunda doi il desfiintam! :evil:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2006, 10:14 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
Ala nu e mecanic...e idiot ...soory ca zic asta, dar sincer hai ca zice unul care habar nu are dar unul care se da si mecanic sa zica asa ceva....totusi!

Mai vad si eu prin fata blocului meu cand mai porneste unul cate o Dacie o accelereaza din prima de-i sar pistoanele..si apoi se plange vai ce set de cacao l-am schimbat la 30.000.Probabil aia au mecanic ca nenea ala care l-as bate personal desi sunt cam piticanie:)))! Am avut o nova care am mers cu setul motor original pana la 160.000 km, dar ulei schimbat la 5000 km (elf sporti), completat tot timpul. Era o masina buna pacat ca romanii au avut grija sa puna cele mai proaste piese facute vreodata de ei....ma refer plastice , tabla,..etc!

Ma scuzati de offtopicul problemei!:D

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2006, 22:26 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Quote:
avind in vedere ca vb despre un JTS (injectie directa) si un rap de comprimare de 11,3 la 1 (f mare) corelat cu benzina f proasta din RO ma gindesc ca masina se supara din cind in cind, mai ales sub 1500 cind e programata sa mearga cu amestec sarac, deci temperaturi mari in camera de combustie. Benzina proasta amplifica starile astea, ai mare grija de unde alimentezi sau cel putin nu o lasa subturata...am mai auzit de la cineva ca ii creste temperatura motorului in regim de mers in oras(sarcini mici, relanti mult), e relativ normal.
Este adevarat. La mers in oras, bara la bara, sau cind las motorul sa mearga in gol la relanti temperatura apei creste, ajungind in jurul valorii de 90 de grade. Niciodata nu mi-a crescut mai mult. In rest la rulaj normal acul sta in dreptul primei gradatii din stinga cadranului.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2006, 16:22 
Offline

Joined: 22 Oct 2006, 16:14
Posts: 6
Location: bucuresti
mare pacat ca nu st la fel de "bune" pe cat sunt de frumoase ....
am fost si voi ramane un fan alfa ...insa doar pt aspectul sportiv ....atat !!!


hai sa zic si parerea mea ....
am avut o alfa 156 modelul nou facelift motor 2.0 JTS 165 cp si era varianta sport TI (turismo international) ...era superba masina ....
....doar ca a 2 a zi dupa ce mi-am luat-o ....s-a ars un cablu electri de la scaunul soferului si am crezut ca iau foc .... s-a remediat dupa ce au scos cei din service scaunele din masina, au scos toata mocheta si au refacut cablul respectiv .... asta era inceputul .... la 2 sapt ...fara sa ma ating de motorul masinii (nici o modofocare) mi-a aparut pt prima data mesajul de eroare : "motor control system failure" ...problema cu care m-am confruntat cu cei din service pt 6 luni timp in care masina se oprea si pornea cand vroia. apogeul a fost intr-o seara kn aveam aprox 170 km/h si s-a oprit motorul intr-o curba .... a fost momentul in care am decis sa pun piciorul in prag si cei de la auto italia au spus ca nu-mi pot da banii innapoi p masina ... si mi-au dat 2 fiat uri doblo care a trebuit sa ma ocup io sa le vand sa mi recuperez o parte din bani
.... nu mai fac referire la partea de directie care era ft ft slaba si cedeaza ft usor in Bucuresti

CONCLUZIA: NU-TI LUA ALFA ROMEO ...este o pierdere de timp si de bani ...

_________________
deact sa dau banii pe o alfa mai bine imi iau de la inceput 2 fiat uri doblo


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2006, 16:30 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Salut,
Eu iti inteleg supararea, dar sa vii pe forumul AlfaClub si la primul post sa fii atat de virulent la adresa Alfa Romeo, apoi sa mai bagi si semnatura aia care o ai, eu zic ca nu este frumos! :thumbdown:
Ia-o ca pe un avertisment oficial, urmatoarea iesire in decor la acest mod (nesimtit as spune...scuza-ma) se soldeaza cu BAN! :evil:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2006, 17:05 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
alecsm ..ok...fiecare e liber sa faca ce vrea!!!
Asta e parerea ta! Acum sa stii ca nu tot ce ti se intampla tie, se intampla la toti :)!Dar daca tu crezi ca iei mai bine 4 daci ok! :) Si eu am avut dacie,chiar 2 si am si un logan in familie si nu prea le pot compara cu alfa, si am fost si intr-un fel norocos ca multi prieteni de-ai mei au alte tipuri de masini si concluzia mea a fost ..ca ce mi s-a intamplat pana acum la ea nu a facut mare diferenta la alfa fatza de celelalte (audi ,vw, etc.)....Acum na sunt fiare!Se mai strica se mai repara, la unii mai mult la altii mai putin...oricum pentru mine cele mai importante sunt testele revistelor de specialitate si nu parerile oamenilor sau gen "asa se zice" sau diferite basme care le mai aud pe la unii......si din cate vad nu prea s-au inselat revistele :D.Acum ce ti s-a intamplat tie imi pare rau, adevarul e ca e super nashpa.Sper sa te bucuri de cele 4 Daci :)!(glumesc);)

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited