abcdefg Quote:
.... Am citit undeva ca axele cu came nu sunt calibrate.
Singura reparatie care a avuto masina a fost variatoru si distributia.
E suficient.Variatorul nu se poate regla manual,el se calibreaza in uzina ,iar pentru distributie sunt necesare obligatoriu cale de blocaj.
Lucrurile se cam leaga ,misfire si Catalyst System Efficiency ,pentru :
P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0304 Cylinder 4 Misfire Detected
Iar acum vin cele mai grave :
P1172 Rotor Control Fault
P1173 Rotor Calibration Fault
P1175 Cam Control Fault
P1176 Cam Calibration Fault
O necorelare a axelor cu came,naste disfuctii la aprindere si de aici erori generate de sistemul de control a l poluarii (lambdele "turbeaza").
Ce este de facut?
In prima faza verifica atent toate furtunasele de pe admisie si curata tot ce este mufa pe senzori axe cu came si bobine bujii.De verificat atent cablajul sa nu fie ros prin frecare de diverse piese a motorului,cunoscuta fiind neatentia mecanicilor la reasezarea cablajelor dupa interventii.
Este clar problema de distributie,insa inainte de verificari mecanice este bine sa verificam si posibile defecte electrice (un senzor de turatie poate sa dea asemenea nebunii).
Verifica din nou punerrea la punct a distributiei,obligatoriu cu cale.
In ultima instanta mai ramane defect variatorul ,ca avand defect fizic mecanic.