It is currently 02 Nov 2024, 18:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4441 posts ]  Go to page Previous 133 34 35 36 37178 Next
Author Message
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Mai Razvane... In primul rand o masina trebuie sa fie usor de utilizat, faptul ca ii lipsesc butoanele nu o fac mai usor de utilizat, ba dimpotriva. De asta controalele HVAC sunt mari si fizice la aproape toate masinile (mai putin ratarea aia de Tesla).

Iar UConnect este cel mai tare infotainment de la ora actuala, nu mai spune prostii. Sper doar sa nu-l castreze cum au facut-o pe Maserati.

Si as vrea sa imi spui cum (pe baza unei poze) ai ajuns tu la concluzia ca este superior fata de restul. Chiar am pretentii de la tine, ca doar nu esti ca aia de pe 4tuning...

De exemplu mie mi se pare un mare cacat butonul de start/stop de pe volan. Nu are absolut nici un fel de logica sau justificare.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 18:57 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
toshy Quote:
Mai Razvane... In primul rand o masina trebuie sa fie usor de utilizat, faptul ca ii lipsesc butoanele nu o fac mai usor de utilizat, ba dimpotriva. De asta controalele HVAC sunt mari si fizice la aproape toate masinile (mai putin ratarea aia de Tesla).

Iar UConnect este cel mai tare infotainment de la ora actuala, nu mai spune prostii. Sper doar sa nu-l castreze cum au facut-o pe Maserati.

Si as vrea sa imi spui cum (pe baza unei poze) ai ajuns tu la concluzia ca este superior fata de restul. Chiar am pretentii de la tine, ca doar nu esti ca aia de pe 4tuning...

De exemplu mie mi se pare un mare cacat butonul de start/stop de pe volan. Nu are absolut nici un fel de logica sau justificare.
Nu am spus că fără butoane este mai ușor de utilizat și nici că este un interior superior.
Din imagini pare superior datorită ergonomiei planșei de bord însă punctam că experiența de utilizare va depinde mult de funcționalitatea infotainmentului. În privința UX-ului, UConnect este la ani lumină distanță de Android Auto și de Apple Carplay. E un fel de Windows Vista prin comparație. În general în materie de UX, interfețele sistemelor infotainment sunt din evul mediu al tehnologiei, cam la toate mărcile auto. Volvo Sensus Connect de pe noul XC90 pare cel mai aproape de adevăr.

Butonul start/stop este probabil amprenta înrudirii cu Ferrari și în contextul ăsta face sens. Altfel de acord, e doar un gimmik.

PS. Și eu am pretenția să citești toate cuvintele înainte de a reacționa. ;)

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Hai sa nu ne luam de semantica, ca stii foarte bine ce ai zis. Tu ai zis ce (tie) iti pare, ca nu vorbesti in numele meu, nu? Eu astept sa vad mai mult, inainte sa-mi dau cu parerea.

Android Auto si Apple Car Play au nevoie de un telefon si sunt un piggyback, nu o interfata de sine statatoare, iar intre UI-urile dedicate masinilor, UConnect (II) este mult mai bun decat ce ofera celalalte concerne auto.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 19:39 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
toshy Quote:
Hai sa nu ne luam de semantica, ca stii foarte bine ce ai zis. Tu ai zis ce (tie) iti pare, ca nu vorbesti in numele meu, nu? Eu astept sa vad mai mult, inainte sa-mi dau cu parerea.

Android Auto si Apple Car Play au nevoie de un telefon si sunt un piggyback, nu o interfata de sine statatoare, iar intre UI-urile dedicate masinilor, UConnect (II) este mult mai bun decat ce ofera celalalte concerne auto.
Îmi era dor de dezbaterile astea despre partea prin care se bagă ața în ac :)

a părea = a fi probabil, a presupune

Nu am decretat ceva, mi-am exprimat o părere pe baza unei imagini și o susțin. Tu decretezi că UConnect este absolutul, eu am fundamente profesionale să consider altfel.
Ai aici un articol care te va ajuta să înțelegi, iar pe mine să nu îmi pierd timpul.

PS. Și ca să îmi mai diluez aroganța (provocată) spre un dialog constructiv; întreaga industrie auto a trăit într-o bulă de săpun în privința experienței de utilizare a interfețelor. Companiile de tehnologie care adresează informație prin UI/UX către miliarde de oameni (Apple, Google, Microsoft etc) își extind interesele spre industria auto pentru a transforma automobilul în urmotorul gadget integrat conceptului Internet of Things. Sergiu al nostru, băiat deștept, e printre primii pe fază și a ieșit deja la discuții cu companiile de tehnologie pentru o eventuală preluare a FCA. Industria auto nu va supraviețui în forma actuală decât prin integrarea cu companiile de tehnologie. Care dealtfel sunt de zeci de ori mai mari decât cele mai puternice grupuri auto.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Last edited by firestarter on 25 Jun 2015, 20:00, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 19:46 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Nah, e ok. Cred ca doar ti-ai pierdut timpul :wink:


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 20:06 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 684
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Pacat ca in plansa de bord nu se regasesc cele 3 ceasuri/guri de aerisire, orice, dar 3 la numar, pe care le-au scos incepand cu Mito/Giulietta. Inc-o tusa de rafinament/eleganta Alfa Romeo pe care as fi vrut s-o regasesc.

Mai nou vad ca Mercedes a preluat ideea cu 3 guri centrale de aerisire pe majoritatea modelelor.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Mustafa Quote:
Pacat ca in plansa de bord nu se regasesc cele 3 ceasuri/guri de aerisire, orice, dar 3 la numar, pe care le-au scos incepand cu Mito/Giulietta. Inc-o tusa de rafinament/eleganta Alfa Romeo pe care as fi vrut s-o regasesc.

Mai nou vad ca Mercedes a preluat ideea cu 3 guri centrale de aerisire pe majoritatea modelelor.
Adica de ce asa si nu rotunde toate...in felul asta doar cu cel din stanga volanului arata ca nuca-n perete, probabil mai e o gaura de ventilare si in dreapta tot rotunta dar si asa parca tot nu e de acolo :(
Attachment:
2015-06-25_20.35.06.jpg
2015-06-25_20.35.06.jpg [ 304.48 KiB | Viewed 1103 times ]

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 20:42 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Citisem undeva că va fi într-adevăr UConnect, dar generația următoare—Giulia fiind prima mașină care îl primește.

_________________
Don't. Cut.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 20:43 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Pana la lansare banuiesc ca o sa mai lucreze la interior, momentan pare plasticareala ( ca sa il citez pe coman) indiferent de cate bucatele de fibra de carbon sunt pe acolo comparativ cu Merc care este in alta liga - dpdv al materialelor.

Nu stiu cum o fi la Jag, ultimul in care am stat a fost un XKR, si sa fiu sincer ma miram ce plastice de proasta calitate erau acolo, inclusiv padelele.

Ca ergonomie, ramane de vazut.

----------------------------------------------
LE: :)
https://twitter.com/hinloopendesign/sta ... 00/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;


Attachments:
CITDjrXWgAAXrvH.jpg
CITDjrXWgAAXrvH.jpg [ 21.29 KiB | Viewed 1090 times ]

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2189
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Kicsi_147 Quote:
probabil mai e o gaura de ventilare si in dreapta tot rotunta dar si asa parca tot nu e de acolo :(


Attachments:
alfa-romeo-giulia-interni.jpg
alfa-romeo-giulia-interni.jpg [ 78.69 KiB | Viewed 1046 times ]

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Eu imi vedeam viitorul pe plan auto ca posesor de bus pentru familie si o Alfa veche de pus pe platforma pentru sufletul meu. Dar Giulia asta ma emotioneaza din nou cum nu a mai facut-o nicio masina in ultima vreme. Mi-o doresc, si e o motivatie in plus sa muncesc mai mult si sa fac mai bine ceea ce fac. E conceputa in Modena de oameni tineri si pasionati, ofera ce are Italia mai bun la ora actuala! Mie imi ajunge! Aerodinamica activa, torque vectoring... astea nu erau delicatese tehnice cu care se mandrea LaFerrari?
S-a tot discutat despre stilul deloc avangardist sau deosebit de concurenta dar va aduc aminte cuvintele lui Marchionne: "Degeaba facem cea mai frumoasa masina din lume daca nu o cumpara nimeni!". Da, merita din nou citat, sunt sigur ca la un moment dat va ajunge sa fie studiat in scoli omul asta.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 22:51 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Sa analizam un pic si competitia zic , pretul o sa fie ultima piesa pe care o sa se joace totul . Ar trebui sa iasa sub competitie ca si pret ...
http://www.superstreetonline.com/cars/n ... 3s-review/

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
marius Quote:
Aerodinamica activa, torque vectoring... astea nu erau delicatese tehnice cu care se mandrea LaFerrari?
Si Audi. Pe masinile de strada. De aproape 10 ani de zile.
Quote:
Da, merita din nou citat, sunt sigur ca la un moment dat va ajunge sa fie studiat in scoli omul asta.
Si eu sper ca v-a ajunge sa ii fie studiat cazul in scoli. La criminalistica.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 23:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Krief interviu.


http://www.quattroruote.it/news/novita/ ... ideo_.html

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1668
Car: GTV
Cypy Quote:
Sa analizam un pic si competitia zic , pretul o sa fie ultima piesa pe care o sa se joace totul . Ar trebui sa iasa sub competitie ca si pret ...
http://www.superstreetonline.com/cars/n ... 3s-review/
Acel Mercedes arata mai mult a Mercedes decât arată Giulia a Alfa Romeo.

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 23:47 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3793
Car: Carla
Location: Tim/Buc
@toshy: Din cate stiu eu, pana acum s-a obtinut Torque Vectoring doar cu ajutorul diferentialelor Torsen sau al celor cu pachete de discuri. A mai folosit cineva un diferential cu dublu ambreiaj, sau doar ziceai si tu, asa ?

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 25 Jun 2015, 23:52 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Ce inseamna "dublu ambreiaj* pentru tine? Termenul e folosit la altceva. "Pachetele de discuri" tot ambreiaje sunt.
Cu Torsen sunt aproape sigur ca nu poti sa faci vectoring decat daca-l modifici pana nu mai are sens.

Si asa ca idee, nu mai face nimeni lucruri de la zero in ziua de azi, sunt 95% sigur ca puntea spate e luata de la ZF sa de la MPT, la fel cum le iau toti, inclusiv Audi.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 26 Jun 2015, 00:05 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3793
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Dublu ambreiaj pentru mine inseamna ca ai un cardan care antreneaza un convertizor de cuplu in interiorul caruia doua ambreiaje comanda independent fiecare roata in parte. Poti sa le ai pe amandoua cuplate si ai un diferential blocat, ii poti permite unuia sa patineze si atunci ai Torque Vectoring sau le ai pe amandoua decuplate si ai un diferential clasic. Stiu ca Ricardo lucra la asa ceva, vom vedea daca impreuna sau in paralel cu FCA.

Oricum, mi-ai raspuns la intrebare, ziceai si tu, asa...

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 26 Jun 2015, 00:09 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Attachment:
FB_IMG_1435266529463.jpg
FB_IMG_1435266529463.jpg [ 71.84 KiB | Viewed 1256 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 26 Jun 2015, 00:13 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Vakak, cu tot respectul, dar nu stii despre ce vorbesti.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 26 Jun 2015, 01:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6678
Location: Brasov... oarecum.
Hai ca am dat cu scoci pe unde nu imi placea, si cu cuiul pe unde vroiam alte linii. Parca mai vine de-acasa, si reia cumva niste solutii de la modelele mai vechi.
In alta ordine de idei, jantele astea de interpreteaza motivul teledial mi se par extraordinar de elegante :D


Attachments:
01_Alfa_Romeo_Giulia_io.jpg
01_Alfa_Romeo_Giulia_io.jpg [ 470.57 KiB | Viewed 1223 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 26 Jun 2015, 01:32 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
firestarter Quote:
Captivant articolul. In alta ordine de idei, interfata de pe Ferrari California imi aminteste de 166 :)

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 26 Jun 2015, 10:12 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
"La stampa" a acordat lansării Giuliei spațiu destul de generos, mai ales prima pagina. Am facut cateva poze la articolul ce conține info referitoare la motorizări, fără a se vehicula si prețuri.

Image

Image

Image

Image


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 26 Jun 2015, 10:58 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Orice s-ar spune de diversi carcotasi de pe aici, interiorul arata muuult mai bine decat al celorlalte competitoare, atasate. Nici nu se compara liniile, fluiditatea si designul general, mai ales cum se incadreaza ecranul navi in conceptul bordului. Chiar si fara mare simt estetic iti poti da seama de asta.
Conceptul cu liniile astea longitudinale a inceput pe Giulietta, unde s-au inlocuit cele trei cadrane (foarte misto, de altfel, de pe 159) cu bordul semi-revolutionar dezvoltat pe longitudinal si nu cu consola centrala clasica. Cum ar fi aratat trei guri de aerisire rotunde sub navi-ul ala? :disgust1:
Iar despre materialele ieftine de care se tot vorbeste, zic din nou: desfid pe oricine sa imi arate, pe Giulietta, unde sunt acele plastice ieftine, mai ales in comparatie cu concurenta! :x
Din pozele facute pe geam la prezentare, interiorul arata excelent!

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 26 Jun 2015, 11:02 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1668
Car: GTV
Mie nu mi se para comuna si obisnuita doar la exterior, dar si interiorul e la fel de similar cu ce ofera competitia. Arata ca un interior de Audi :)

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4441 posts ]  Go to page Previous 133 34 35 36 37178 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited