It is currently 10 Feb 2025, 18:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 23 Jun 2015, 15:18 
Offline

Joined: 23 Jun 2015, 14:44
Posts: 43
Car: 159
Buna ziua, Va rog sa ma ajutati daca puteti. Am o alfa romeo 156 2.4jtd an 2000. masina am luato in 2011 la 227.000km, nu am avut probleme cu ea pana acum un an (320.000km) cand intr-o depasire mi-a murit motorul aveam 3000-3500 ture. am mai umblat aproximativ 3 luni cu masina si nu a mai murit motorul, apoi a ineput sa moara de fiecare data cand o acceleram mai tare la 3000 ture( daca o calcam usor nu murea ajungeam si la 5000 ture. pe tester mi-a dat urmatoarele erori:
1- presiune prea mare in turbina
2-senzorul de la axu cu came nu se sincroniza cu senzorul de la volanta sau vibrochen (nu mai retin exact)
3-presiune prea mare in pompa common really
4-senzorul de la termostatul de apa
- Am dus turbo la curatat cineva , a zis ca e ca nou functioneaza perfect
-Am schimbat senzorul de la axu cu came.
Mi-a sters toate erorile masina avea aceeasi problema.
Am fost la un mecanic mi-a curatat senzorul de presiune de la pompa de inalta presiune am facut o proba aproximativ 5km turata 3000-5000 ture nu a murit motorul , am oprit masina iam platit la om si cand sa plec mia muurit motorul si nu a mai pornit , mi sa rupt un ax de la senzorul ce la curatat si curgea motorina jos cand dadeam la automat sa pornesc. mi-a pus omul alt senzor de pe alta pompa (nu era de alfa romeo) si masina tot nu pornea dadea o eroare la senzorul de presiune in rampa de motorina. lam schimbat si a pornit dar mai greu si acum moare la 2200 ture motorul. am cumparat o pompa din dezmembrari am puso sus si nu imi baga presiune (mecanicul zice ca daca pompa a stat mai mult de 3 luni desfacuta de pe masina sa stricat. nu stu ce sa mai fac ca am bagat o gramada de bani in ea. daca ati avut aceasta problema va rog sa ma ajutati


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2015, 15:31 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2192
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Daca ne spui si de unde/pe unde esti, te poate indruma cineva la un mecanic in apropiere ! :wave:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2015, 15:37 
Offline

Joined: 23 Jun 2015, 14:44
Posts: 43
Car: 159
alfa146 Quote:
Daca ne spui si de unde/pe unde esti, te poate indruma cineva la un mecanic in apropiere ! :wave:
Sunt din Alba Iulia


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2015, 16:02 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Cred ca ar trebui sa schimbi si mecanicul. Le cam ia prin eliminare de ajungi sa schimbi tot motorul. Cred ca e senzorul de la volanta.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2015, 16:20 
Offline

Joined: 23 Jun 2015, 14:44
Posts: 43
Car: 159
pe tester imi da senzorul de la presiune motorina rampa... a schimbat si senzorul de pe volanta dar cu pompa asta care a puso si nu baga presiune acum iam zis sa o schimbe inapoi pompa sa vad daca mere daca nu sa ii dea pace.


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2015, 16:23 
Offline

Joined: 23 Jun 2015, 14:44
Posts: 43
Car: 159
madkat Quote:
posibil sa ai senzorul de presiune din rampa de admisie (ala de aer, nu de motorina) obosit sau stricat.
dar oprirea motorului nu stiu daca e de la asta - ar trebui doar sa intre in limp, dar sa continue sa mearga.

oprirea motorului in mers la jtd-uri de obicei e data de senzorul pozitie volanta.

parca prin cluj erau niste colegi mai priceputi - pentru un tester serios - sau chiar Autoitalia cum cobori Feleacul sa intri in cluj. Doar sa o aduca mecanicul care ti-a stricat-o mai rau in starea initiala - sa ajungi macar la 3000rpm
Imi murea si trebuie sa ii iau contactul sa il las 20 sec aprximativ si dupaia pornea. daca ii dadeam la automat mai repede nu pornea .


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2015, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
bulhard1 Quote:
trebuie sa ii iau contactul sa il las 20 sec aprximativ si dupaia pornea.
Verifica si pompa de lift din rezervor, in primul rand sa functioneze.
Daca functioneaza, verifica sa fie in parametri. (mai obosesc si ele, se strange mizerie la sorb, etc.)
La tine pare sa fie o problema in circuitul de alimentare cu carburant, nu ajunge motorina cate trebuie in pompa de inalte si cred ca de acolo variatiile de presiune si statul cu contactul pus sa adune gaz cat sa faca presiune pt pornire.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited