Dragi Alfisti,
Revin si eu pe acesta cale cu un feedback si ceva explicatii. Trebuie sa stiti ca pentru noi a fost greu insa a meritat din plin. Toata aceasta saptamana facebook-ul a fost rosu, am primit nenumarate felicitari de la oameni care nu au legatura cu clubul, si ne-am bucurat de o vasta atentie din partea presei. La acest capitol pot spune ca am excelat, si sunt mandru ca putem aduce Alfa Club si Alfa Fest pe buzele tutuoror pasionatilor auto.
Tin sa va multumesc voua, tuturor pentru prezenta, si pentru modul in care ne-am organizat, zic eu, mult mai bine decat anul trecut. Stiu ca au mai fost scapari, stiu ca trebuia sa ne organizam mai bine, insa chiar si pe noi ne-a depasit pe alocuri grandoarea evenimentului.
Multumesc alfistilor romani care au batut sute de kilometri precum si alfistilor din Serbia, Bulgaria, Croatia si Polonia, care au fost si anul asta la inaltime. (motiv pentru care trebuie sa "iesim" si noi mai des pe la ei).
Multumesc echipei de filmare a lui Santos precum si lui Traian, si tuturor celor care au tras fotografii si mi le-au trimis. Am strans peste 30 Gb de materiale
Pentru mine, personal, acest Fest a iesit asa cum a trebuit, a fost un eveniment matur, fara excese de niciun fel, fara probleme, si la care, zic eu (raportat la numarul de participanti si la numarul de organizatori) ne-am organizat exemplar. Probabil anul acesta am organizat unul dintre cele mai frumoase evenimente de profil din Romania, din ultimii multi ani.
Chiar daca am fost putini oameni in echipa de organziare, pot spune ca am primit un ajutor "ascuns" de la toti membrii oficiali care au ales sa ne sprijine financiar prin plata taxei de membru. Acele sume de bani ne-au ajutat in a ne misca mai repede, in a acoperi cheltuieli pe care pana acum nu aveam din ce fonduri sa le acoperim. Ne-am organizat bine si mai mult ca sigur vom gasi ceva fonduri si anul acesta pentru a rasplati fidelitatea voastra. Dar, ce vreau sa subliniez aici, lucrurile incep sa se miste, si daca doriti sa stiti, tortul a fost achizitionat strict din banii AC, la fel si prezenta in Piata Garii, si alte mici cheltuieli. Sper ca acum, cand toate actiunile Alfa Club incep sa prinda un contur, si expunere, sa avem si mai multi alfisti care sa ne sprijine prin plata cotizatiei de membru.
Referitor la aspectele organizatorice:
SUPORTII DE NUMERE: Au venit mai tarziu, dupa ce am facut pungutele, undeva sambata. Din pacate nu am avut timpul fizic sa ii distribuim, insa toti sunt la mine la birou. Probabil vom trimite prin curier la Cluj, AR/TM, CT, iar la Bucuresti ii vom impartii la intalnirile saptamanale. *Aici v-as ruga fara mesaje PM pentru solicitare suporti. As dori daca se poate sa va "intelegeti" cate 3-5 persoane, trimit suportii la o singura persoana si sa-i impartiti dupa.
FOC DE TABARA: Stiu ca am explicat multora dintre voi si acolo. Pentru ca focul de tabara se aiba loc, eu am fost in jur de 8 acolo in padure. Lemnele erau la locul lor, si nea' Vasile astepta sa le aprinda. La 9:15, managerul hotelului m-a intrebat daca sunt suficiente 200 beri vin si suc, sa le urce intr-o duba si sa le duca acolo, precum si daca trimite pompierii la fata locului (focul fiind intr-o Poienita incadrata de brazi). La orele 9:30 la hotel erau cca jumatate din masini in parcare si maxim 30-40 de persoane pe jos, terasa si restaurant. Multi dintre cei cu care am vorbit erau obositi, altii vroiau sa vizioneze meciul, altii sa manance, etc. Din acesta cauza, eu, personal am decis sa nu mai mergem acolo pentru ca la 9:45 nu prea aveam cu cine.
SALA DE CONFERINTE: Stiu ca am avut probleme tehnice, care din pacate au cam stricat niste momente amuzante. Asa cum am raspuns si lui Mihai, noi/eu in mod normal trebuia sa primim participantii intre 12:00-15:00 insa din cauza intarzierilor am stat pana aproape de 18:00 in parcare. Nu am mai avut fizic timp sa ma asigur de functionarea dotarilor din sala.
TRICOURI: Tricourile de anul acesta (Barbati/rosii) au fost sponsorizate. La momentul discutiilor initiale, aveam ocupate ~70 camere. Din cauza aceasta au fost produse 150 tricouri. Ulterior, odata sold-out-ul hotelului 88 camere precum si alte 10 camere in alte locatii, numarul de participanti a crescut. Valak (Catalin) - fara ca nimeni sa ii ceara si fara ca nimeni sa il mentioneze pe undeva, a facut un gest superb, si a produs din banii lui tricourile albe pentru fete. A calculat cati membrii oficiali vin la Fest (membrii platitori) si a produs tricouri strict pentru insotitoarele acestora. De aceea nu au fost suficiente chiar pentru toate participantele de la Fest, au fost excat cate trebuie, chiar mai putine, tinand cont ca s-au incurcat niste pungute. Tricourile pentru copii le-am facut eu, pe baza mailurilor trimise de voi. Mi-au iesit la socoteala +/- 15/16 copii, am facut 18 tricouri. Va asigur ca am livrat toate tricourile, si nu mai am absolut niciunul.
HOTEL: Stiu ca berea a fost scumpa, ca nu a fost muzica, ca pe alocuri mancare a fost scumpa, ca nu ati avut voie cu bautura de acasa si altele. Din pacate, in tot judetul Sibiu aceasta locatie a fost singura care poate acomoda atatea persoane. Mai mult, trebuie sa intelegeti ca e greu sa gasesti un echilibru intre costurile de cazare (care cred eu ca au fost foarte bune), locatie (care cred ca a fost exceptionala, atat hotelul cat si Paltinisul) si facilitati. Tineti minte ca datorita locatiei, ati parcurs de minim 5 ori acel drum superb pana la Paltinis, v-ati trezit dimineata cu peste 100 de alfe in fata, cu brazii la fereastra, si cu un aer impecabil. Daca costul acestei treziri este 8 lei pentru o bere, zic eu ca merita. In fine, aici se poate discuta mult, eu cred ca locatia a fost ce trebuie, repet pentru un event de editie aniversara.
TRANSFAGARASAN: Pentru mine, Trans-ul, asa umbrit si racoros cum nu l-am mai vazut niciodata, a fost fabulos. Stiu, nu am mers tare, nu s-a rasturnat nimeni, cred ca asta era si ideea
Referitor la neintelegerea cu de pe trans, organizatorul a spus sa ne oprim la cort. Era un cort mic cu monster mai jos, si unul mare de organizatori mai sus la cca 100 m. Noi ne-am oprit la al doilea, si trebuia sa ne oprim la primul, de aceea am intors cateva alfe si ne-am incurcat putin acolo.
Sper ca am clarificat toate aspectele, si una peste alta, urmarind acum pozele, filmarile, si feedback-urile voastre, mai ales poza cu shaorma
imi dau seama ca suntem o familie, una frumoasa, si trebuie sa ducem acest eveniment mai departe, sa-l facem sa fie din ce in ce mai iconic. Se contureaza o reuniune cu Aradul, Clujul, sa facem acest club sa fie unul intr-adevar national, si sper, ca in urma Alfa Fest 10, la Alfa Fest 11 sa fim mai multi in echipa de organziare.
Va multumesc din suflet inca o data!